ik gok dat je die ene bedoelt met dat zilveren gedoequote:Op donderdag 6 december 2007 13:26 schreef LadyBlack het volgende:
Huuuuuuu wat heeft Fok! nou weer voor banner bovenin?![]()
Kerstglimmertjes ofzo... of zou het sneeuw moeten zijn?
Dat is waarquote:Op donderdag 6 december 2007 13:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik gok dat je die ene bedoelt met dat zilveren gedoe
zal wel kerstversiering moeten voorstellen
hey, het zijn iig geen tieten 14.gif
succes met je cadeautjes kopenquote:Op donderdag 6 december 2007 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga naar de stad, vanavond moet ik 3 cadeautjes van 1 euro bij me hebben, volgens mij net zo'n Sinterklaasfeest als Tim heeft gehad, waarbij je om de cadeautjes dobbelt
succes met stageverslagschrijven Etc
Dan toch een leuk duo als bannerquote:Op donderdag 6 december 2007 13:37 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
die bedoel je zeker?
en er staan geen mannen in de banners omdat het grote deel van de mannen dan afknappen en bang zijn dat hun collega's/meegluurders/vrienden weet ik veel dan denken dat ze homo zijnaccording to danny himself
Van wat?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat schrijf je normaal gesproken in een voorwoord?
Verslag over een bedrijf dat in het echt niet bestaatquote:
Nee over het besluitvormingsproces en zo. Ik heb een stukje geschreven, kijken of dat goed genoeg is.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:36 schreef wyccie het volgende:
Hmm...daar heb ik geen verstand van. Een jaarverslag over de financiėn?
Dank jequote:Op donderdag 6 december 2007 15:48 schreef wyccie het volgende:
Oh, van dat soort dingen heb ik al helemaal geen kaas gegeten. Maar goed, een voorwoord is toch een soort van introductie, waarom dit verslag er is, wie er mee te maken hebben. Hoe het verloop ervan is gegaan.
Hoiquote:
Nou ja zeg, lacht ze nu al om mijquote:
Oei dat is heftig! Wat was er aan de hand dan?quote:Op donderdag 6 december 2007 16:25 schreef Nesle het volgende:
Oew der was iemand goed gevallen bij gym op school
Ambulance derbij enzo
Terecht, ramptoerisme is leuk. De avond voor mijn eindexamen economie stond ik ook naar een brandend huis te kijken (rieten dak, brandde goed!)quote:Op donderdag 6 december 2007 16:31 schreef Nesle het volgende:
Ja geen idee dus! Maar morgen heb ik gym dus dan vraag ik het nog wel evenramptoeristje dat ik ben
Dan is het al telaatquote:Op donderdag 6 december 2007 16:31 schreef Nesle het volgende:
Ja geen idee dus! Maar morgen heb ik gym dus dan vraag ik het nog wel evenramptoeristje dat ik ben
Heb je er ook al leuke spelletjes bij of je Wii op internet? Dan kan ik je aanmelden en berichtjes gaan sturenquote:Op donderdag 6 december 2007 16:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maak het versje af:
Hii Hii Hii
PS heeft een ...!
Joepiee
Sint
Hijs (nog) niet aangesloten op internetquote:Op donderdag 6 december 2007 17:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je er ook al leuke spelletjes bij of je Wii op internet? Dan kan ik je aanmelden en berichtjes gaan sturen. En kan mijn Mii bij jou op bezoek
Als ze net zo druk zijn als die ADHD'er van mijquote:Op donderdag 6 december 2007 10:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Twee kleine Soempies/Wiebels maar?
Hoe gaan ze behandelen? Heel nieuw kniegewricht of oefeningen of?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:15 schreef MadMaster het volgende:
Net terug van de dokter en het is officieel bevestigd:
Mijn knie is verrot...
Mag nu het orthopeet-, scan- en behandel-traject in.
Hoera, eindelijk de kosten mijn ziektekostenverzekering terugverdienen...![]()
Geen idee nog, moet eerst langs de orthopedist.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe gaan ze behandelen? Heel nieuw kniegewricht of oefeningen of?
Klinkt niet best.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee nog, moet eerst langs de orthopedist.
Ben daar 4 jaar geleden voor het laatst geweest en toen was alles, na een ski-ongeval, weer redelijk in orde.
De laatste tijd lijkt het net of ik iedereen ten huwelijk vraag, omdat ik regelmatig door mij knie ga...
Nu zit mijn knie dus vol met vocht, is mijn meniscus waarschijnlijk versleten en zijn mijn kruisbanden opnieuw verrekt.
Kan dus alle kanten opgaan, net als mijn knie dus nu...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |