understatementquote:Op zaterdag 8 december 2007 16:37 schreef MadMaster het volgende:
Dooie boel hier...
Nee, alleen moest ik ze gisteren wer bellen omdat Kaspersky finaal vastgelopen was en mijn internetverbinding daardoor vastliep. Erg goeie blocker dan dat Kaspersky...quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
understatement
Had je nog wat teruggehoord na je 'feedback' mailtje naar die klantenservice?
quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alleen moest ik ze gisteren wer bellen omdat Kaspersky finaal vastgelopen was en mijn internetverbinding daardoor vastliep. Erg goeie blocker dan dat Kaspersky...
Zegt die gozer zonder boe of bah dat ik iets moet downloaden van het web om het probleem te verhelpen (nieuwere versie).
Nou heb ik meerdere PC's in huis met internet-verbinding, maar ook dit was weer een sterk antwoord van de servicedesk...
Ik vind tattoos bij vrouwen sowieso al niet mooi. Echt geen enkele.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:28 schreef wyccie het volgende:
Daarom dus nooit een tatoeage laten zetten voor een ander.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:28 schreef wyccie het volgende:
Daarom dus nooit een tatoeage laten zetten voor een ander.
En dat geld wilde ze zeker verdienen met de foto's die jij voor haar maakt?quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:55 schreef Nembrionic het volgende:
Ze wil het weg laten laseren maar dat gaat zo'n 1000 Pond kosten(1500 euro).
En dat heeft ze gewoon nog niet
Dat je een tattoo zet voor je 'geliefde' vind ik al vrij sneu ja, maar dat je hem vervolgens zelf blijkbaar nog lelijk vindt ook, is helemaal stom!!quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:26 schreef Nembrionic het volgende:
Verhaaltje van de werkvloer:
Model komt opdagen en neemt een vriendin mee die ook op de foto wil.
Communicatie van de eerst genoemde is niet heel sterk en het blijkt dat die vriendin
een tattoo op haar buik heeft.
Zo ééntje, maar dan op haar buik aflopend naar je-weet-wel
[ afbeelding ]
Die wil ze persé niet op de foto hebben. Vraagt ze of we die niet kunnen fotoshoppen.
Maar ik ga niet honderden fotos photoshoppen. Dus ik vraag waarom ze er niet mee op de foto wil,
blijkt dat ze die had laten zetten voor haar ex. Beetje moeilijk doen, komt er uiteindelijk uit dat het haar ex is omdat die haar broer vermoord heeft, 4 maanden geleden, en nu in de bak zit.
Gezellig jongens
wat en waar?quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dat geld wilde ze zeker verdienen met de foto's die jij voor haar maakt?
Ik heb zelf trouwens een tatoeage.
Foto plaatsen s.v.p.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb zelf trouwens een tatoeage.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Yeah right. Je wilt zeker ook gelijk mijn naam, adres en pincode weten?
Dat in combinatie met je tatoeage moet dan echt alles van je vertellenquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Yeah right. Je wilt zeker ook gelijk mijn naam, adres en pincode weten?
ach,ik denk al met al dat ik al met al nog minder over mezlef hier verteld heb dan jijquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:42 schreef wyccie het volgende:
Oh, mijn pincode... nee, die houd ik voor mezelf.
Nee, dat niet. Ze hoopt eigenlijk een lening te krijgen maar ze is 21 ofzo en student. Dan weet je wel waar je kansen op een lening liggen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
quote:Ik heb zelf trouwens een tatoeage.
In het begin dacht bijna iedereen dat je een vrouw was.quote:Op zaterdag 8 december 2007 19:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ach,ik denk al met al dat ik al met al nog minder over mezlef hier verteld heb dan jij
Mijn leeftijd staat al tijden in mijn profielquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
In het begin dacht bijna iedereen dat je een vrouw was.
Ik weet wel je leeftijd.![]()
Duh, dat bedoel ik dus. Ik heb echt niks hier staan. Ik vertel af en toe wel iets, maar iedereen vergeet het toch wel weer.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mijn leeftijd staat al tijden in mijn profiel
Oh nee, hou jij een dossier van iedereen bij?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk dat ik nog wel het eea onthouden heb
en ik heb mijn leeftijd hier ook wel eens gemeld en ook wat voor werk ik ongeveer doe.
Hehe, wel origineel.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:14 schreef Whiteguy het volgende:
tattoos...
als ik er al verplicht eentje zou moeten nemen in ieder geval op een plek waar niemand hem ziet.
Een waslabeltje onder op mn voet ofzo. 40 graden, en met de zachtjes met de hand wassen ofzo
Wat voor nutteloze dingen heb je van mij onthouden?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, ben alleen goed in het onthouden van "nutteloze" feitjes (alhowel ik wel goed ben in het vergeten van namen en verjaardagen).
Zou me veels te veel werk zijn dossiers bij te houden en volslagen nutteloos
daar zal ik zo eens rustig over na gaan denken in de kroegquote:Op zaterdag 8 december 2007 20:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat voor nutteloze dingen heb je van mij onthouden?
Jouw geheugen werkt op alcohol?quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daar zal ik zo eens rustig over na gaan denken in de kroeg
Ik heb ooit een pooltafel in 2 beurten leeggeschoten nadat ik een halve fles wodka op had.quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik dart ook beter als ik gedronken heb
Vakantie? Wat is dat?quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Verlang jij ook zo naar de kerstvakantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |