Waar blijft die video?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Klopt
Anders was ik wel vaker hier he
Nu je t zegt jaquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:41 schreef Marc63 het volgende:
Beetje uit het genre van de soundtrack van Beverly Hills Cop.
Ik denk dat ze het moeilijk kunnen verbieden, maar de dj's hebben afgesproken om het niet te doen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:52 schreef Feivel1 het volgende:
" Actie voeren is eigenlijk verboden is, maar 'underdog' Rudy MacKay heeft toch een promofilmpje gemaakt"
Actievoeren mag toch wel??
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
lijstje
hij prijst je
fotolijstje
het bewijst je
verlanglijstje
enz. [afbeelding]
"Ik word altijd wakker met een meisje in m'n hoofd, loop de hele dag te zingen en te fluiten.quote:
ow, dan valt het allemaal wel meequote:Op dinsdag 4 december 2007 19:54 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb de foto`s ook pas 1,5 week geleden doorgestuurd naar Broekie....
Goed nummer, draaien ze alleen wel heel erg vaakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die dennenlucht!quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:19 schreef Marc63 het volgende:
Met alle apres-ski verkrachtingen alweer ver achter ons, klinkt dit nummer toch wel weer erg lekker
Ruikt ook wel naar dennennaalden.
Volgens mij mis je eenquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:21 schreef Glacier het volgende:
Avond
Ik heb net voor het eerst de clip van Anou gezien..het nummer is leuk, maar de clip..tjsa
en toen bleef het stil........quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:32 schreef Piles het volgende:
Nu Michiel over SR begint, gaan we hier op FOK! nou ook nog iets doen?
Ik had bij fokradio bij Actionradio maandagavond normaal gesproken een SR reclame blok. Maar omdat er serverproblemen waren is die uitzending gecanceld.quote:
Inderdaad...quote:
In iedergeval ga ik niet naar Den Haag, ik kijk toe vanaf de zijlijn en help Michiel aan stemmenquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:44 schreef Broekie het volgende:
[..]
Inderdaad...
'k blijf het jammer vinden dat de opleiding waar ik werk dit jaar niets doet. De loopbanden vorig jaar en de fietsen het jaar daarvoor waren immers (naar mijn mening) best geslaagde acties.
Maarja, met het Huis in Den Haag is dat logistiek niet haalbaar, en daarnaast ook niet logisch (het met een stand van de Hogeschool Utrecht in Den Haag gaan staan bedoel ik dan dus). Daarnaast denk ik dat jullie vast inmiddels al een soortgelijk alternatief hebben (men vond het immers wel prettig te kunnen bewegen voor het goede doel, hield men warm).
Neemt niet weg dat ik blijf hopen dat ik samen met wat studenten nog een lokale actie binnen de HU op kan zetten.
Maar, we hadden het over de vaste ploeg van dit topic. Wie bedenkt er iets?
Ik doelde een beetje op allebeiquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:46 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat Piles en Maricha niet zozeer denken aan stemmen, maar aan geld inzamelen. Voor dat laatste heb ik nog niets bedacht. Grote kans dat ik die week druk ben. Een van de drukste weken van het jaar op mn werk.
Ik ben blij dat ik niet naar de tekst luister, anders had ik hetzelfde denk ikquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:50 schreef TheVulture het volgende:
pfff.... als je niet zo lekker in je vel zit is dit ineens best een heftig nummer
Same here, maar geldt voor mij voor school.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:46 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat Piles en Maricha niet zozeer denken aan stemmen, maar aan geld inzamelen. Voor dat laatste heb ik nog niets bedacht. Grote kans dat ik die week druk ben. Een van de drukste weken van het jaar op mn werk.
Mag ik u complimenteren met uw keus?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb K's Choice aangevraagd.... Ben sinds ik de best-off CD weer eens heb aangezet echt weer helemaal gek van die superstem van Sarah Bettens![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mag ik u complimenteren met uw keus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |