quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:48 schreef borisz het volgende:
Op wie is domien verliefd ??
Dat horen we bij MIDNR
Midden in de nacht Rianne, voor Domientje?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:48 schreef borisz het volgende:
Dat horen we bij MIDNR
Nee man! Rianne en ik, we zijn hele goede vrienden, maar méér... nee. Nooit.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:48 schreef borisz het volgende:
Dat horen we bij MIDNR
Nou, dat hoorde je net dus.quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:51 schreef Sirolf het volgende:
Wat zit er eigenlijk meestal in het kerstpakket van de NPS?
maar die ene sidechick van de week dan ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:50 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee man! Rianne en ik, we zijn hele goede vrienden, maar méér... nee. Nooit.
Je bent echt verliefd op de papegaai?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:50 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee man! Rianne en ik, we zijn hele goede vrienden, maar méér... nee. Nooit.
Wie?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:52 schreef borisz het volgende:
[..]
maar die ene sidechick van de week dan ?![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:51 schreef Sirolf het volgende:
Wat zit er eigenlijk meestal in het kerstpakket van de NPS? [afbeelding]
Ik heb hier nog een DikkeLULFM compilatie liggen he, en ooit dat zinnetje: "Ik heb echt allerlei dingen gedaan"..quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Wie?
Nee! Onze gaste!(
)
coco dusquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Wie?
Nee! Onze gaste!(
)
Huuuh?quote:Op vrijdag 23 november 2007 19:54 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
"Ik heb echt allerlei dingen gedaan"..
Nog 1: http://nl.youtube.com/watch?v=p9ARVWPJUckquote:Op vrijdag 23 november 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
En weer een nieuwe 'Waar heeft Coco gelogeerd?': http://nl.youtube.com/watch?v=dPcjCSvjpDE
Axel wel in ieder geval, ik heb nog wat Danoontje in m;n haar zitten zo te ruikenquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:05 schreef Sirolf het volgende:
Ik zat al te wachten op 'DIE LUCHT!'. [afbeelding]
DE GAST is nog niet goed in beeld.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waar blijven de caps trouwens? Normaal is EW een capfeest!
Ik zag al wel een lekker wijf op de cam!quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
wie is DEGAAST?
Kijk even naar de foto's op de laatste pagina van het vorige topic...quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
wie is DEGAAST?
Echt johquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
De "Die Luuucht" was trouwens live en zat niet in de uuropener/jinglevlokfeest/whatever
Ze zit een beetje verloren in een hoekje met een blik van "wat doe ik hier". Vermaak haar eens!quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HAHAHAHAHA! Je moet Sarah zien kijken! Hahahahahahaha!
Die zit te kijken als een koe in de regen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:13 schreef DomienVerschuuren het volgende:
HAHAHAHAHA! Je moet Sarah zien kijken! Hahahahahahaha!
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zit te kijken als een koe in de regen? [afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:18 schreef Timo20 het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] WEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEENDDDDDDDD!!!!!!!!!!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die geweldige noten reclame moest ik ineens aan denken....![]()
`t stoepjequote:Op vrijdag 23 november 2007 20:23 schreef purplerose het volgende:
zit nog steeds aan de sjoko kruidnoten van bakkerij het stoepje [afbeelding]
Waar zit dat krengquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:23 schreef Broekie het volgende:
Ja Domien, je had bijna de picture-in-picture te pakken volgens mij
editorsquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
He maar wat is nu de nieuwe Meeegaaahiiiit?
Ik meende ook zoiets te zien ja!quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:23 schreef Broekie het volgende:
Ja Domien, je had bijna de picture-in-picture te pakken volgens mij
Zijn echt hoerig duur gewoon maar damn, wel de perfecte nootquote:
Jij eet dwergen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
Godver. 10 minuten terug stond hier zo'n blaag van de scouting aan de deur met speculaassinterklazen, van like 20cm hoog. De eerste is nu al op =(
Geen idee, 't ding heeft ook *zo* veel opties...quote:
Hoezo? Die is er altijd bij in Ekstra Weekend. Niet in de Freaknacht.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
Er _moet_ een plaatje van Ron Brandsteder in die webcamcomputer!
Nieuwe naam voor een cafe of vreettent?quote:
Dan hebben ze bij EW ook nog wat aan die computer!quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoezo? Die is er altijd bij in Ekstra Weekend. Niet in de Freaknacht.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Nieuwe naam voor een cafe of vreettent?
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:33 schreef Sirolf het volgende:
"Weet jij waar Sara Chronis?"
- "Die zit naast je, gek!"
vanmorgen bij Giel toch?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:42 schreef Sirolf het volgende:
Kinderen voor Kinderen... zijn daar opnames van?
Dan slaap ik!quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:39 schreef Litton-Lane het volgende:
Dit beloofd nu ook al wat voor in de nacht met Gerard tussen 4 en 7....
Hij zit denk ik bij Coco op de gang.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:46 schreef -Hans- het volgende:
Dit is wel jammer...
[ afbeelding ]
Topproducer Domienis ook een beetje stil gevallen..
We zitten middenin goede verhalen over Kinderen voor Kinderen en Mason!quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:46 schreef -Hans- het volgende:
Ben Folds en John Mayer touren samen door Amerika. Tenminste, dat hebben ze gedaan.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:47 schreef henkde_j het volgende:
beetje ben folds achtig dit nr
Zal wel de Chronische vermoeidheid zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:46 schreef -Hans- het volgende:
Die heeft dusdanig op z'n toetsenbord zitten kwijlen dat er kortsluiting is ontstaan en hij nu dus niet meer kan typenquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:46 schreef -Hans- het volgende:
Dit is wel jammer...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal wel de Chronische vermoeidheid zijn.
![]()
Die is vertraagd hequote:Op vrijdag 23 november 2007 20:48 schreef Litton-Lane het volgende:
Morgen op het strand, tijdens de superstorm.....![]()
JA! BELACHELIJK!! Ben Fólds en John Máyer! Twee helden! Twee van mijn favo cd's van de afgelopen 365 dagen! Grom.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:48 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ben Folds en John Mayer touren samen door Amerika. Tenminste, dat hebben ze gedaan.
contract met de NS, die superstorm...quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Die is vertraagd he [afbeelding]
Komt nu 5-6 december [afbeelding]
En dan zal 'ie vast weer vertraagd zijn tot 3 januari, en dan weer vertraagd, en dan weer vertraagd...quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Die is vertraagd he
Komt nu 5-6 december
Als je 500 euro kunt neerleggen voor zo'n papegaai, dan kun je ook wel een retourtje Amerika boekenquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:49 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
JA! BELACHELIJK!! Ben Fólds en John Máyer! Twee helden! Twee van mijn favo cd's van de afgelopen 365 dagen! Grom.
NEE!!! Dan waait Sinterklaas van het dak!quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Die is vertraagd he
Komt nu 5-6 december
Moeten we C. nog even inlichten?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ga Sarah ten huwelijk vragen.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En dan zal 'ie vast weer vertraagd zijn tot 3 januari, en dan weer vertraagd, en dan weer vertraagd... [afbeelding]
Tot het 15 oktober 2058 is. [afbeelding]
Nu snap ik waarom dat plan van de bankgasten maar niet van de grond wil komen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:51 schreef DomienVerschuuren het volgende:
alleen dan weer dat afzeiken van Nijkerk is dan weer jammerquote:Op vrijdag 23 november 2007 20:42 schreef -Hans- het volgende:
Gerard en hockey, hahahaha!![]()
Oh, het duurde maar 2 weken.
VIJF-HON-DERD-FUCKING-EURO????? serieus heb je dat er echt voor betaald?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je 500 euro kunt neerleggen voor zo'n papegaai, dan kun je ook wel een retourtje Amerika boeken
Nou, dat dus....quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:56 schreef -Hans- het volgende:
Fijne danceplaat is dit zeg. Sandy Rivera - Freak [afbeelding]
1 2 3 4 5 6 | 4 goed 1 fout: 3 punten (4 + -1 = 3) 3 goed 2 fout: 1 punt (3 + -2 = 1) 2 goed 3 fout: -1 punten (2 + -3 = -1) 1 goed 4 fout: -3 punten (1 + -4 = -3) 0 goed 5 fout: -5 punten (0 + -5 = -5) |
Ik heb wat gemist volgens mij ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:55 schreef knorsje het volgende:
alleen dan weer dat afzeiken van Nijkerk is dan weer jammer![]()
¤69,95, Intertoys.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
VIJF-HON-DERD-FUCKING-EURO????? serieus heb je dat er echt voor betaald?
Of Domien..quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:58 schreef Sirolf het volgende:
Het gaat al wat beter. De krant is opzij en Gerard wordt vriendelijk toegelacht.
[ link | afbeelding ]
Geven ze er ook een paar weg? Kan ik dennisweb de hele dag mee in zn oren tetteren.quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
¤69,95, Intertoys.
En ze hebben hem gekregen bij 3FM, meer dan één overigens.
Haha oh dat ja!quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:59 schreef knorsje het volgende:
Dat gerard in nijkerk zat te hockeyen tegen zwarte kousen![]()
En een klein stukje BNN (Daar wordt ONM uitgezonden)quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
Omdat ze het zelf weer vergeten: AVRO, NPS!
Zoals ik al eerder zei: gevat in zijn tekst vandaag.....quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:58 schreef Sirolf het volgende:
Het gaat al wat beter. De krant is opzij en Gerard wordt vriendelijk toegelacht. [afbeelding]
[afbeelding,link]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Wat denk je zelf, gek?quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:11 schreef Marc63 het volgende:
Ze is vrijgezel! Domien! Pass mn nummer! Snel!
Haha!quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:17 schreef WebHawkjuh het volgende:
Oh, met die *ESEMES* Michiel begint dikke vingers te krjigen
Er stond opeens een PALLET papegaaien voor de deur?quote:Op vrijdag 23 november 2007 20:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
¤69,95, Intertoys.
En ze hebben hem gekregen bij 3FM, meer dan één overigens.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dom van me. Dat heb je natuurlijk allang gedaan.
1 2 3 4 5 6 7 8 | 5 goed inkijk : 6 punten (5 + 1 = 6) 5 goed 0 fout : 5 punten (5 + 0 = 5) 4 goed 1 fout : 3 punten (4 + -1 = 3) 3 goed 2 fout : 1 punt (3 + -2 = 1) 2 goed 3 fout : -1 punten (2 + -3 = -1) 1 goed 4 fout : -3 punten (1 + -4 = -3) 0 goed 5 fout : -5 punten (0 + -5 = -5) |
Hans schudt L-L de hand. Denk er namelijk net zo over!quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:23 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb geen boom...... (hekel aan de kerst... bla bla lang verhaal)
Niet die Cee,quote:
Zo rond kerst ruik jij de paaseieren dus al?quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik heb geen boom...... (hekel aan de kerst... bla bla lang verhaal)
Wié?quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Niet die Cee,
meer cee als in Frankrijk, disneyland...
quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hans schudt L-L de hand. Denk er namelijk net zo over! [afbeelding]
man man! mix is nog maar net bezig maar klinkt nu al vreselijk lekker!
Carolien, je vriendin, waarvoor je door weer en wind en stakende treinen naar frankrijk reist...quote:
O w8, nu valt de euro pasquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Carolien, je vriendin, waarvoor je door weer en wind en stakende treinen naar frankrijk reist...
Carolinequote:Op vrijdag 23 november 2007 21:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Carolien, je vriendin, waarvoor je door weer en wind en stakende treinen naar frankrijk reist...
quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Aaah eindelijk iemand die dezelfde mening deelt.... En ook over kerst....![]()
Random luisteraars die horen dat je een prijs kan winnenquote:Op vrijdag 23 november 2007 21:45 schreef Marc63 het volgende:
Valt me op dat de kandidaten nooit weten wat hun te wachten staat bij de flipperkast.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:47 schreef Sirolf het volgende:
Zou het dit keer weer een Nederlander zijn die lollig loopt te doen...? [afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:52 schreef -Hans- het volgende:
Wow! stoere combi zeg. Zanger Coldplay en Kanye West en het liedje klinkt ook nog eens best leuk!
Helaas geen nieuwe single ofzo want deze zou ik best graag vaker horen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:53 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik swing onbewust mee, dus klinkt wel lekker...![]()
Dequote:Op vrijdag 23 november 2007 21:50 schreef WebHawkjuh het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke hoort niet in het rijtje thuis
Tsja, Claudia..... *kots*quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:34 schreef Litton-Lane het volgende:
Zooo, ik heb die Claudia maar afgezet,hoe slecht kan een tv programma zijn. Het is nog een slechter programma dan Giel had. En er wordt echt een hoop in geknipt....
Hm... Lastig kiezen wie het allerallerallerALLERergst is ....quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Perongeluk zapte ik vorige week op Sara Kroos.. da's zo mogelijk nog erger.
Ze zijn gewoon allebei kutquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm... Lastig kiezen wie het allerallerallerALLERergst is ....
Ja. Stop daar es mee.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ben ik nou echt de enige die claudia de breij grappig vind?
Ben jij dat!quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
neequote:Op vrijdag 23 november 2007 23:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik had een post gezien dat iemand Breuls ge-pmt had, maar dat was jijquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:54 schreef borisz het volgende:
Trouwens hebben we een actieplan om Michiel Veenstra in het huis te krijgen ?![]()
zeuren met berichten op de FP, fokradio/actionradio die reclame kan maken![]()
Zijn de belspellen net afgeschaft, beginnen ze er bij 3FM weer mee...quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:20 schreef -Hans- het volgende:
hehe zet net de cam aan maar de stemming is zo te zien wel OK !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:24 schreef Sirolf het volgende:
Zijn de belspellen net afgeschaft, beginnen ze er bij 3FM weer mee...
quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had een post gezien dat iemand Breuls ge-pmt had, maar dat was jij
Soms klept ze wel erg veel hoor.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:30 schreef DaMook het volgende:
Wat webhawkje zegt. Ik zie d'r liever als leuke (maar losse) meid die alleen maar denkt aan sm enzo
. Toen ik haar site ging kijken vond ik het al niets
![]()
Ach ik heb wel iets anders wat voorkomt dat ze teveel praatquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Soms klept ze wel erg veel hoor. [afbeelding] Dat zou je op die manier goed op kunnen lossen. [afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |