Tsja, Claudia..... *kots*quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:34 schreef Litton-Lane het volgende:
Zooo, ik heb die Claudia maar afgezet,hoe slecht kan een tv programma zijn. Het is nog een slechter programma dan Giel had. En er wordt echt een hoop in geknipt....

Hm... Lastig kiezen wie het allerallerallerALLERergst is ....quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Perongeluk zapte ik vorige week op Sara Kroos.. da's zo mogelijk nog erger.

Ze zijn gewoon allebei kutquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm... Lastig kiezen wie het allerallerallerALLERergst is ....

Ja. Stop daar es mee.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:35 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ben ik nou echt de enige die claudia de breij grappig vind?

Ben jij dat!quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:35 schreef WebHawkjuh het volgende:

neequote:Op vrijdag 23 november 2007 23:35 schreef WebHawkjuh het volgende:

Ik had een post gezien dat iemand Breuls ge-pmt had, maar dat was jijquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:54 schreef borisz het volgende:
Trouwens hebben we een actieplan om Michiel Veenstra in het huis te krijgen ?![]()
zeuren met berichten op de FP, fokradio/actionradio die reclame kan maken![]()

Zijn de belspellen net afgeschaft, beginnen ze er bij 3FM weer mee...quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:20 schreef -Hans- het volgende:
hehe zet net de cam aan maar de stemming is zo te zien wel OK !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hahaquote:Op zaterdag 24 november 2007 00:24 schreef Sirolf het volgende:
Zijn de belspellen net afgeschaft, beginnen ze er bij 3FM weer mee...

quote:Op zaterdag 24 november 2007 00:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had een post gezien dat iemand Breuls ge-pmt had, maar dat was jij

Soms klept ze wel erg veel hoor.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:30 schreef DaMook het volgende:
Wat webhawkje zegt. Ik zie d'r liever als leuke (maar losse) meid die alleen maar denkt aan sm enzo
. Toen ik haar site ging kijken vond ik het al niets
![]()

Ach ik heb wel iets anders wat voorkomt dat ze teveel praatquote:Op zaterdag 24 november 2007 01:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Soms klept ze wel erg veel hoor. [afbeelding] Dat zou je op die manier goed op kunnen lossen. [afbeelding]

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |