Die twee F16's die zondag boven Nederland vlogen en rond 15h boven Hilversum door de geluidsbarrière gingen waren dan ook niet een onbekend vliegend object aan het onderscheppen maar bezig met testvluchten voor het vervoeren van Sinterklaasquote:
Ach, altijd beter dan een met mijn nick in de titelquote:
Je hebt ze door!quote:Op donderdag 15 november 2007 22:42 schreef Broekie het volgende:
[..]
Die twee F16's die zondag boven Nederland vlogen en rond 15h boven Hilversum door de geluidsbarrière gingen waren dan ook niet een onbekend vliegend object aan het onderscheppen maar bezig met testvluchten voor het vervoeren van Sinterklaas
En mijn alter-alter-ego...quote:Op donderdag 15 november 2007 22:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ach, altijd beter dan een met mijn nick in de titel
Super! daarvoor die fijne plaat van Simian Mobile Disco.quote:
het gebruik van 020 is zo 010quote:Op donderdag 15 november 2007 23:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Super! daarvoor die fijne plaat van Simian Mobile Disco.![]()
Zooooooo ook weer terug uit Martiniplaza. 020 op een forse nederlaag getrakteerd en ze mogen "blij" zijn dat het verschil maar 18 punten is want ze hebben zelfs met 32 punten achter gestaan. Kansloos waren ze!![]()
Nu even lekker 3FM luisteren.![]()
Sorry!quote:Op donderdag 15 november 2007 23:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
het gebruik van 020 is zo 010![]()
Thanks! zal moeilijk worden om de schade te vergoeden, maar jammer dat het is gebeurt want die Turken waren voor de rest echt grote klasse.quote:Maar gefeliciteerd met de overwinning. Hopelijk krijgen jullie die schade aan de hal nog vergoed, wat een klotezooi was dat deze week
ik heb bij Ajax ook wel eens te maken gehad met Turkse supporters: bloedfanatiek en zeer luidruchtig, maar geen enkel probleem ermee eigenlijk. Jammer dat het nu even mis ging bij jullie.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks! zal moeilijk worden om de schade te vergoeden, maar jammer dat het is gebeurt want die Turken waren voor de rest echt grote klasse.
Glazen Huis flasbackquote:Op donderdag 15 november 2007 23:29 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Galvanize !!!!!!!!!!!![]()
Eerder vanavond al Tadadada...ehm... Chelsea Dagger. Nu alleen nog Multiply en het rijtje is compleet.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:29 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Galvanize !!!!!!!!!!!![]()
Zal eerlijk toegeven dat die stoeltjes ook wel van trieste kwaliteit zijn, maar dat mag natuurlijk geen excuus zijn. Mochten ze ooit nog eens langs komen dan gaat het hopelijk wel goed.quote:Op donderdag 15 november 2007 23:29 schreef Againzender het volgende:
ik heb bij Ajax ook wel eens te maken gehad met Turkse supporters: bloedfanatiek en zeer luidruchtig, maar geen enkel probleem ermee eigenlijk. Jammer dat het nu even mis ging bij jullie.
quote:
Mooie opwarmers voor het glazen huis 2007quote:Op donderdag 15 november 2007 23:32 schreef Sirolf het volgende:
Eerder vanavond al Tadadada...ehm... Chelsea Dagger. Nu alleen nog Multiply en het rijtje is compleet.
Neehee, of course not. Maar voor Senseo-shit is het wel okquote:Op vrijdag 16 november 2007 11:32 schreef SilentChaos het volgende:
Cappucino uit de Senseo heb ik ook wel eens geprobeerd...niet verkeerd, maar er gaat niks boven de echte natuurlijk
Primaquote:
Ja, dat kan ie nog net nietquote:
Senseo was vorige week ideaal op 't werk, toen ze de koffieautomaten kwamen vervangen... Dan weet je weer waarom je een reserve-Senseo op je werk in de kast hebt staanquote:Senseo is opzich niet eens zo verkeerd voor op werk
quote:Op vrijdag 16 november 2007 11:45 schreef Againzender het volgende:
O jee, daar gaat weer een hoop glaswerk
Jij ook al! Dacht ik net even van 'm af te zijn...quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:27 schreef Broekie het volgende:
Goeiemoggel
Sla ik vanmorgen in de trein m'n Metro om van pagina 7 naar 8, zit ik ineens oog in oog met Michiel...
Jezus, issie ff niet op de radio, kom je 'm op papier ook nog es tegenquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij ook al! Dacht ik net even van 'm af te zijn...![]()
Lekker om wakker te wordenquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:44 schreef Hartox het volgende:
Hallo!
Ik kan gewoon niet naar Dolf luisteren... wat een te druk gedoe zeg
Ik luister alleen naar de muziek.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:44 schreef Hartox het volgende:
Hallo!
Ik kan gewoon niet naar Dolf luisteren... wat een te druk gedoe zeg
quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:40 schreef Broekie het volgende:
Now Playing: The Automatic ft Michiel Veenstra - [NPS 3FM #02] - Monster (Stoomboot remix) [3:33]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Flikker op met dat kutgeluid, Dolf.
nou, het rijtje is compleet nuquote:Op donderdag 15 november 2007 23:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eerder vanavond al Tadadada...ehm... Chelsea Dagger. Nu alleen nog Multiply en het rijtje is compleet.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, het rijtje is compleet nu
Multivlaai:quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Multivlaai!
* Sirolf schopt SilentChaos naar Radio 2quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:26 schreef SilentChaos het volgende:
Hard-Fi![]()
![]()
Wanneer gaan ze engelse kwaliteitsmuziek draaien? Al die kut engelse pleuris indie-rock en namaakrock bandjes...
Tijd voor The Beatles, Queen, Rolling Stones enzo
Beatles ok, die andere twee bandjes heb ik nu na 36 jaar wel gehoord hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:26 schreef SilentChaos het volgende:
Hard-Fi![]()
![]()
Wanneer gaan ze engelse kwaliteitsmuziek draaien? Al die kut engelse pleuris indie-rock en namaakrock bandjes...
Tijd voor The Beatles, Queen, Rolling Stones enzo
quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:37 schreef -Hans- het volgende:
Acda en de Munnik dus Megahit, mark my words.
Nu officieel dusquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:45 schreef Sirolf het volgende:
Is de nieuwe MEE-GAA-HIT nu eigenlijk al bekend? Zie er hier nog weinig over (en luisterde zelf niet, het blijft de C&S Show).
Is tegen 5-en toch dat dat bekend gemaakt wordt? Oftewel, elk moment?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:45 schreef Sirolf het volgende:
Is de nieuwe MEE-GAA-HIT nu eigenlijk al bekend? Zie er hier nog weinig over (en luisterde zelf niet, het blijft de C&S Show).
Op de juiste momenten je radio uitzetten en je hebt nergens last van!quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:50 schreef SilentChaos het volgende:
Ik mag A&M wel, maar dit soort nummers moet ik niet teveel gaan horen....En dat gaat helaas wel gebeuren
lolquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op de juiste momenten je radio uitzetten en je hebt nergens last van!
Die tactiek heb ik reeds succesvol getest met TH.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat meen je niet is dat hemquote:
Hier ook niet, ze hebben ze blijkbaar gesloopt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:00 schreef Wheeling het volgende:
hmm de wabcam wil niet werken bij mij
Dan ligt het toch niet aan m`n pcquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:05 schreef Feivel1 het volgende:Geen webcams met EW
Geen caps
Geen filmpjes meer van EW
* Sirolf geeft de dienstdoende technicus een schopquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:05 schreef Feivel1 het volgende:Geen webcams met EW
Geen caps
ja dat is echt jammer nouquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:05 schreef Feivel1 het volgende:Geen webcams met EW
Geen caps
Da's een mop: Waar ga je naar toe met die ladder?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:08 schreef Sirolf het volgende:
Dat was 1 van de vaagste uuropeners ook, snap de grap niet...
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:11 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Iets met een voetbalclub en een mes, toch?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Iemand al door wat diergaarde nou floot?
Eh, "Daar Word aan de deur geklopt?"quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Iemand al door wat diergaarde nou floot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee!quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Iets met een voetbalclub en een mes, toch?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:14 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Eh, "Daar Word aan de deur geklopt?"JuistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Nee. De toptechnicus vroeg of het lager kon.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
o god.... Ik bedenk me ineens... Sinterklaas... NPS... EkstraWeekend, 50% NPS... Verklaart dat de laaaaaage stem?
Nu al??quote:
Zover was ik al ja:Pquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee. De toptechnicus vroeg of het lager kon.
Proostquote:
Ik ga DominoDay en EkStra Weekend combineren..quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:18 schreef Marc63 het volgende:Yaay!!!
Sinterklaasliedjes zingen!!!
Morgen draai ik meteen weer mn cd met Bert en Ernie en Sinterklaas.
De nieuwe voorraad wordt al weer bijgekoeldquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Proost [afbeelding]
Heb de afgelopen 2 weken niet gewerkt dus daar kan ik niet over meepraten [afbeelding]
Dat wil niet zeggen dat ik dalijk niet aan het bier ga, trouwens [afbeelding]
Morgen sta ik, in de kou, langs de route van de officiële intocht van Sinterklaas. Ongetwijfeld ook sinterklaasliedjes te zingenquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:18 schreef Marc63 het volgende:Yaay!!!
Sinterklaasliedjes zingen!!!
Morgen draai ik meteen weer mn cd met Bert en Ernie en Sinterklaas.
Nicequote:Op vrijdag 16 november 2007 19:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
De nieuwe voorraad wordt al weer bijgekoeld![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:21 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoop nu niet dat Racing Rats geen MegaHit meer kan worden...
Ik moet ook zeggen dat ik (de) editors ook echt goed vind.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nice [afbeelding]
Nieuwe [afbeelding] [afbeelding] Editors [afbeelding] [afbeelding]
Heb gisteren en vandaag 2 cdtjes van ze gekocht [afbeelding]
Mee eens, ik heb hem deze week al tig keer gehoord, ik vrees dat ie me volgende week me keel uithangtquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:23 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind het geen vervelend nummer, maar ik vrees weer dat ie niet bestand is tegen de MegaHit-overkill.
* Marc63 hoopt nog op een extra concert in maart.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik (de) editors ook echt goed vind.![]()
![]()
Das waar, das wel jammer.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Meestal worden de nieuwe platen die voorafgaand aan de MegHit gedraaid worden geen MegaHit.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
* Marc63 hoopt nog op een extra concert in maart.
Al een week uitverkocht. Hoorde wel dat er een extra concert voor eind november gepland staat, maar dan kan ik nietquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eerste is uitverkocht?
Dan hoop ik ook op een extra concert....
quote:
de 29e in het Paard van Trojequote:Op vrijdag 16 november 2007 19:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Al een week uitverkocht. Hoorde wel dat er een extra concert voor eind november gepland staat, maar dan kan ik niet
Heb je beeld dan?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:36 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf ziet een PALLET hormonen de studio uit stromen.
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Webcams, joehoe?! [afbeelding]
De gast!
[afbeelding]
Kunnen we het niet mailen? Is goedkoperquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:41 schreef Broekie het volgende:
Als we nou allemaal "Fix die Webcams eens, groetjes van de FOK!kers" SMSen naar 3333?
quote:
Jaaa, het lijkt mij ook wel een leuke meid om te horen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Die vond ik goed in "weg met BNN"
Leuk programma ook![]()
Ze zijn kapot, maar het lijkt me dat iemand ze toch wel weer aan de praat moet zien te krijgen voor de Freaknacht.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:52 schreef Piles het volgende:
Dat van die webcams miste ik ff, maar die gaan het niet meer doen blijkbaar
quote:1. Need Your Needs - Georgie James
2. 100 days 100 Nights - Sharon Jones & The Dap Kings
3. Little Clouds - Delavega
4. Domino Dancing - Mel Merio
5. Serious - Richard Hawley
6. Can't Get Along (Without You) - Hard-Fi
7. Feel The Wave - Didier Sinclair
8. As Long As We're In love - Wouter Hamel & Giovanca
9. The Opposite Of Hallelujah - Jens Lekman
10. Hustler - Simian Mobile Disco![]()
![]()
11. This Way (Too Many Times) - Don Diablo
bron: Ekdom.nl
Ziet er uit als een heroinehoertjequote:Op vrijdag 16 november 2007 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Webcams, joehoe?!![]()
De gast!
[ afbeelding ]
Die aan de noodrem bij de NS trokquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ziet er uit als een heroinehoertje
Vast aan het zwartrijden danquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:58 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Die aan de noodrem bij de NS trok.
Hij was geweldigquote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:11 schreef D.Rose het volgende:
Vandaag precies 6 jaar op Fok [afbeelding]
6 jaar !!!quote:
Dat is wat je noemt een trage request. Ik had deze op de FOK!3FM avond begin oktober nog aangevraagd.quote:
Ja, bedanktquote:Op vrijdag 16 november 2007 20:13 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, met de nutteloze tijdsbesteding voor 6 jaar lang....![]()
Leuk nummer inderdaad...quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:18 schreef Timo20 het volgende:
Ik stem voor deze als megahit
[afbeelding] [afbeelding] Let`s Dance To Joy Division [afbeelding] [afbeelding]
agrees!quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:18 schreef Timo20 het volgende:
Ik stem voor deze als megahit![]()
Let`s Dance To Joy Division
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:22 schreef Hartox het volgende:
[..]
Waarom drinken ze nu opeens wijn.. Ekstra weekend is blijkbaar op de weg terug.
Dat dus...quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:22 schreef Hartox het volgende:
[..]
agrees!
Waarom drinken ze nu opeens wijn.. Ekstra weekend is blijkbaar op de weg terug.
Hmm, Katie op tv......quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:27 schreef Timo20 het volgende:
Goh, toch opvallend: hebben ze het over seks en opeens is het toch rustig hier [afbeelding] [afbeelding]
Katie?quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:28 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hmm, Katie op tv......
Daarom geen reply aan deze kant...![]()
Of hij heeft gewoon de stekker uit de videoregie getrokken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:37 schreef Marc63 het volgende:
Ik denk dat Gerard uit voorzorg vanochtend de webcam gemold heeft.
Krijg net een fax dat het ' Didier Sinclair ft Lidy V - Feel The wave ' was!quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:46 schreef Litton-Lane het volgende:
Leuk nummer dit. Welke is het?
Thanx, hij klinkt lekker...quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Krijg net een fax dat het ' Didier Sinclair ft Lidy V - Feel The wave ' was! [afbeelding]
Ik vond 'm niet zo tof klinken.quote:
Starlight,quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel aardig maar ook niet meer dan dat, imo. [afbeelding]
Muse [afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:55 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 vind dat 2 uur lang voorbeschouwing een beetje te lang is voor DominoDay
DomioDay is zowieso k*t.quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:55 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 vind dat 2 uur lang voorbeschouwing een beetje te lang is voor DominoDay
Ik gok: 3FM?!quote:Op vrijdag 16 november 2007 20:54 schreef Litton-Lane het volgende:
Starlight,
Hmm, waar had ik die eerder gehoord![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |