Jij ook al! Dacht ik net even van 'm af te zijn...quote:Op vrijdag 16 november 2007 10:27 schreef Broekie het volgende:
Goeiemoggel
Sla ik vanmorgen in de trein m'n Metro om van pagina 7 naar 8, zit ik ineens oog in oog met Michiel...
Jezus, issie ff niet op de radio, kom je 'm op papier ook nog es tegenquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij ook al! Dacht ik net even van 'm af te zijn...![]()
Lekker om wakker te wordenquote:Op vrijdag 16 november 2007 12:44 schreef Hartox het volgende:
Hallo!
Ik kan gewoon niet naar Dolf luisteren... wat een te druk gedoe zeg
Ik luister alleen naar de muziek.quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:44 schreef Hartox het volgende:
Hallo!
Ik kan gewoon niet naar Dolf luisteren... wat een te druk gedoe zeg
quote:Op vrijdag 16 november 2007 12:40 schreef Broekie het volgende:
Now Playing: The Automatic ft Michiel Veenstra - [NPS 3FM #02] - Monster (Stoomboot remix) [3:33]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Flikker op met dat kutgeluid, Dolf.
nou, het rijtje is compleet nuquote:Op donderdag 15 november 2007 23:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eerder vanavond al Tadadada...ehm... Chelsea Dagger. Nu alleen nog Multiply en het rijtje is compleet.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou, het rijtje is compleet nu
Multivlaai:quote:Op vrijdag 16 november 2007 13:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Multivlaai!
* Sirolf schopt SilentChaos naar Radio 2quote:Op vrijdag 16 november 2007 14:26 schreef SilentChaos het volgende:
Hard-Fi![]()
![]()
Wanneer gaan ze engelse kwaliteitsmuziek draaien? Al die kut engelse pleuris indie-rock en namaakrock bandjes...
Tijd voor The Beatles, Queen, Rolling Stones enzo
Beatles ok, die andere twee bandjes heb ik nu na 36 jaar wel gehoord hoorquote:Op vrijdag 16 november 2007 14:26 schreef SilentChaos het volgende:
Hard-Fi![]()
![]()
Wanneer gaan ze engelse kwaliteitsmuziek draaien? Al die kut engelse pleuris indie-rock en namaakrock bandjes...
Tijd voor The Beatles, Queen, Rolling Stones enzo
quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:37 schreef -Hans- het volgende:
Acda en de Munnik dus Megahit, mark my words.
Nu officieel dusquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:45 schreef Sirolf het volgende:
Is de nieuwe MEE-GAA-HIT nu eigenlijk al bekend? Zie er hier nog weinig over (en luisterde zelf niet, het blijft de C&S Show).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |