Is tegen 5-en toch dat dat bekend gemaakt wordt? Oftewel, elk moment?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:45 schreef Sirolf het volgende:
Is de nieuwe MEE-GAA-HIT nu eigenlijk al bekend? Zie er hier nog weinig over (en luisterde zelf niet, het blijft de C&S Show).
Op de juiste momenten je radio uitzetten en je hebt nergens last van!quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:50 schreef SilentChaos het volgende:
Ik mag A&M wel, maar dit soort nummers moet ik niet teveel gaan horen....En dat gaat helaas wel gebeuren
lolquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op de juiste momenten je radio uitzetten en je hebt nergens last van!
Die tactiek heb ik reeds succesvol getest met TH.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat meen je niet is dat hemquote:
Hier ook niet, ze hebben ze blijkbaar gesloopt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:00 schreef Wheeling het volgende:
hmm de wabcam wil niet werken bij mij
Dan ligt het toch niet aan m`n pcquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:05 schreef Feivel1 het volgende:Geen webcams met EW
Geen caps
Geen filmpjes meer van EW
* Sirolf geeft de dienstdoende technicus een schopquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:05 schreef Feivel1 het volgende:Geen webcams met EW
Geen caps
ja dat is echt jammer nouquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:05 schreef Feivel1 het volgende:Geen webcams met EW
Geen caps
Da's een mop: Waar ga je naar toe met die ladder?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:08 schreef Sirolf het volgende:
Dat was 1 van de vaagste uuropeners ook, snap de grap niet...
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:11 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
Iets met een voetbalclub en een mes, toch?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Iemand al door wat diergaarde nou floot?
Eh, "Daar Word aan de deur geklopt?"quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Iemand al door wat diergaarde nou floot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee!quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Iets met een voetbalclub en een mes, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |