Iets met een voetbalclub en een mes, toch?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Iemand al door wat diergaarde nou floot?
Eh, "Daar Word aan de deur geklopt?"quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
Iemand al door wat diergaarde nou floot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee!quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Iets met een voetbalclub en een mes, toch?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:14 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Eh, "Daar Word aan de deur geklopt?"JuistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Nee. De toptechnicus vroeg of het lager kon.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
o god.... Ik bedenk me ineens... Sinterklaas... NPS... EkstraWeekend, 50% NPS... Verklaart dat de laaaaaage stem?
Nu al??quote:
Zover was ik al ja:Pquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:16 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee. De toptechnicus vroeg of het lager kon.
Proostquote:
Ik ga DominoDay en EkStra Weekend combineren..quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:18 schreef Marc63 het volgende:Yaay!!!
Sinterklaasliedjes zingen!!!
Morgen draai ik meteen weer mn cd met Bert en Ernie en Sinterklaas.
De nieuwe voorraad wordt al weer bijgekoeldquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Proost [afbeelding]
Heb de afgelopen 2 weken niet gewerkt dus daar kan ik niet over meepraten [afbeelding]
Dat wil niet zeggen dat ik dalijk niet aan het bier ga, trouwens [afbeelding]
Morgen sta ik, in de kou, langs de route van de officiële intocht van Sinterklaas. Ongetwijfeld ook sinterklaasliedjes te zingenquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:18 schreef Marc63 het volgende:Yaay!!!
Sinterklaasliedjes zingen!!!
Morgen draai ik meteen weer mn cd met Bert en Ernie en Sinterklaas.
Nicequote:Op vrijdag 16 november 2007 19:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
De nieuwe voorraad wordt al weer bijgekoeld![]()
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:21 schreef Marc63 het volgende:
Ik hoop nu niet dat Racing Rats geen MegaHit meer kan worden...
Ik moet ook zeggen dat ik (de) editors ook echt goed vind.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nice [afbeelding]
Nieuwe [afbeelding] [afbeelding] Editors [afbeelding] [afbeelding]
Heb gisteren en vandaag 2 cdtjes van ze gekocht [afbeelding]
Mee eens, ik heb hem deze week al tig keer gehoord, ik vrees dat ie me volgende week me keel uithangtquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:23 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind het geen vervelend nummer, maar ik vrees weer dat ie niet bestand is tegen de MegaHit-overkill.
* Marc63 hoopt nog op een extra concert in maart.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik (de) editors ook echt goed vind.![]()
![]()
Das waar, das wel jammer.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Meestal worden de nieuwe platen die voorafgaand aan de MegHit gedraaid worden geen MegaHit.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
* Marc63 hoopt nog op een extra concert in maart.
Al een week uitverkocht. Hoorde wel dat er een extra concert voor eind november gepland staat, maar dan kan ik nietquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eerste is uitverkocht?
Dan hoop ik ook op een extra concert....
quote:
de 29e in het Paard van Trojequote:Op vrijdag 16 november 2007 19:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Al een week uitverkocht. Hoorde wel dat er een extra concert voor eind november gepland staat, maar dan kan ik niet
Heb je beeld dan?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:36 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf ziet een PALLET hormonen de studio uit stromen.
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Webcams, joehoe?! [afbeelding]
De gast!
[afbeelding]
Kunnen we het niet mailen? Is goedkoperquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:41 schreef Broekie het volgende:
Als we nou allemaal "Fix die Webcams eens, groetjes van de FOK!kers" SMSen naar 3333?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |