quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:37 schreef -Hans- het volgende:
Acda en de Munnik dus Megahit, mark my words.
Nu officieel dusquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:45 schreef Sirolf het volgende:
Is de nieuwe MEE-GAA-HIT nu eigenlijk al bekend? Zie er hier nog weinig over (en luisterde zelf niet, het blijft de C&S Show).
Is tegen 5-en toch dat dat bekend gemaakt wordt? Oftewel, elk moment?quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:45 schreef Sirolf het volgende:
Is de nieuwe MEE-GAA-HIT nu eigenlijk al bekend? Zie er hier nog weinig over (en luisterde zelf niet, het blijft de C&S Show).
Op de juiste momenten je radio uitzetten en je hebt nergens last van!quote:Op vrijdag 16 november 2007 16:50 schreef SilentChaos het volgende:
Ik mag A&M wel, maar dit soort nummers moet ik niet teveel gaan horen....En dat gaat helaas wel gebeuren
lolquote:Op vrijdag 16 november 2007 16:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op de juiste momenten je radio uitzetten en je hebt nergens last van!
Die tactiek heb ik reeds succesvol getest met TH.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeee dat meen je niet is dat hemquote:
Hier ook niet, ze hebben ze blijkbaar gesloopt.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:00 schreef Wheeling het volgende:
hmm de wabcam wil niet werken bij mij
Dan ligt het toch niet aan m`n pcquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:05 schreef Feivel1 het volgende:Geen webcams met EW
Geen caps
Geen filmpjes meer van EW
* Sirolf geeft de dienstdoende technicus een schopquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:05 schreef Feivel1 het volgende:Geen webcams met EW
Geen caps
ja dat is echt jammer nouquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:05 schreef Feivel1 het volgende:Geen webcams met EW
Geen caps
Da's een mop: Waar ga je naar toe met die ladder?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:08 schreef Sirolf het volgende:
Dat was 1 van de vaagste uuropeners ook, snap de grap niet...
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:11 schreef Timo20 het volgende:![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |