Ik moet ook zeggen dat ik (de) editors ook echt goed vind.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:22 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nice [afbeelding]
Nieuwe [afbeelding] [afbeelding] Editors [afbeelding] [afbeelding]
Heb gisteren en vandaag 2 cdtjes van ze gekocht [afbeelding]
Mee eens, ik heb hem deze week al tig keer gehoord, ik vrees dat ie me volgende week me keel uithangtquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:23 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind het geen vervelend nummer, maar ik vrees weer dat ie niet bestand is tegen de MegaHit-overkill.
* Marc63 hoopt nog op een extra concert in maart.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik (de) editors ook echt goed vind.![]()
![]()
Das waar, das wel jammer.quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Meestal worden de nieuwe platen die voorafgaand aan de MegHit gedraaid worden geen MegaHit.
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
* Marc63 hoopt nog op een extra concert in maart.
Al een week uitverkocht. Hoorde wel dat er een extra concert voor eind november gepland staat, maar dan kan ik nietquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Eerste is uitverkocht?
Dan hoop ik ook op een extra concert....
quote:
de 29e in het Paard van Trojequote:Op vrijdag 16 november 2007 19:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Al een week uitverkocht. Hoorde wel dat er een extra concert voor eind november gepland staat, maar dan kan ik niet
Heb je beeld dan?quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:36 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf ziet een PALLET hormonen de studio uit stromen.
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 19:35 schreef -Hans- het volgende:
Webcams, joehoe?! [afbeelding]
De gast!
[afbeelding]
Kunnen we het niet mailen? Is goedkoperquote:Op vrijdag 16 november 2007 19:41 schreef Broekie het volgende:
Als we nou allemaal "Fix die Webcams eens, groetjes van de FOK!kers" SMSen naar 3333?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |