geilquote:
- Coen Swijenberg (enorm goede dj)quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:45 schreef -Hans- het volgende:
Simpele keuze (imo) voor het glazenhuis. Mijn 3 bestaan uit:
- Gerard Ekdom
- Michiel Veenstra
- Rudy Mackay
Slecht nieuws voor je want Giel doet dit jaar niet mee.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
- Coen Swijenberg (enorm goede dj)
- Giel Beelen (de beste radiomaker van Nederland)
- Paul Rabberink (zijn muzieksmaak is okee)
Ow ja jammer van Giel, Coen is samen met Sander minder maar alleen klinkt het altijd erg leuk. Dan zou ik verder ook voor Michiel Veenstra gaanquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Slecht nieuws voor je want Giel doet dit jaar niet mee.( http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1194964804 )
Paul en Coen wel. Heb trouwens zelf niet veel met Coen qua presentatie en muzieksmaak, maar Paul R vind ik dan wel weer geinig.
quote:Persbericht 3FM – 13 november 2007
Stemmen begint op 30 november
Welke 3 dj’s gaan dit jaar het Glazen Huis in voor 3FM Serious Request 2007?
Vanaf 30 november 06.00 uur kunnen 3FM luisteraars aangeven wie zij 6 dagen lang 24 uur per dag radio willen laten maken voor het mooiste radio evenement van het jaar: 3FM Serious Request. Dit jaar gaan de dj’s alles doen om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor het waterproject van het Rode Kruis.
Vrijdag 7 december maakt 3FM bekend welke 3 dj’s door het publiek zijn uitverkoren.
3FM luisteraars bepalen niet alleen welke platen worden gedraaid in Serious Request, maar ook wie de platen gaan draaien. Stemmen voor je favoriete dj kan via www.3fm.nl of per SMS. Tekst via sms: DJ (spatie) en de 3 voornamen van jouw favoriete dj´s naar 3333. Stemmen per sms kost 0,90 en met dit bedrag steun je 3FM Serious Request direct. Dit zijn de dj’s die verkiesbaar zijn:
Bart Arens
Coen Swijnenberg
Gerard Ekdom
Klaas van Kruistum
Michiel Veenstra
Miranda van Holland
Paul Rabbering
Rob Stenders
Rudy MacKay
Sander de Heer
“3FM Serious Request is een actie waar heel 3FM aan meewerkt”, zegt Florent Luyckx, 3FM zendermanager. “De dj’s die niet verkiesbaar zijn om het Glazen Huis in te gaan, vervullen een andere rol in het evenement”.
Water
3FM Serious Request staat dit jaar in het teken van water. Schoon water is van levensbelang, maar voor ruim één miljard mensen ter wereld niet vanzelfsprekend. Jaarlijks overlijden 1,8 miljoen mensen door gebrek aan schoon water. Per dag overlijden 4000 kinderen jonger dan 5 jaar aan ziektes veroorzaakt door gebrek aan schoon water. Voor deze stille ramp doet 3FM de week voor kerst een Serious Request.
Vanaf 19 december gaan drie dj’s vanuit het Glazen Huis van 3FM tot kerstavond geld inzamelen en mooie radio maken voor een betere drinkwatervoorziening in de wereld.
Zie voor de verantwoording van Serious Request 2006: www.3fm.nl
Sander de Heer ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:22 schreef Piles het volgende:
Voor wie het nog niet gezien heeft:
[..]
^^ Kan ik mij ook wel in vinden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:17 schreef Sirolf het volgende:
Gerard, Michiel en als derde Rudy of Paul.
Moet van jou Hugo en/of Eric er niet in dan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:36 schreef purplerose het volgende:
het moet ook niet anders worden dan Gerard, michiel en paul/rudy
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:07 schreef SilentChaos het volgende:
Eindelijk is't gelukt met Excel![]()
![]()
![]()
* SilentChaos is blij
quote:
quote:
quote:
Ik zou gaan voor:quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:45 schreef -Hans- het volgende:
Simpele keuze (imo) voor het glazenhuis. Mijn 3 bestaan uit:
- Gerard Ekdom
- Michiel Veenstra
- Rudy Mackay
Michiel ook, kan ie mooi weer een boek schrijvenquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:54 schreef Dos37 het volgende:
Gerard Ekdom
Paul Rabbering
Rob Stenders
Dit moeten ze worden.
Hugo zie ik ook graag tegemoetquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet van jou Hugo en/of Eric er niet in dan?
Wtf? Sneeuw?quote:Morgen in het westen Winterse Buien
quote:
quote:http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Woensdag wordt er met een noordelijke stroming tamelijk koude lucht aangevoerd, waarin in de kustprovincies ook enkele buien, mogelijk met hagel of natte sneeuw, voorkomen.
Even op zijn fok's reageren: OH NOES!!!!!!!111(bad)een(d)quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga alvast vooraan staan in de trein met m'n vlaggetje (die langs de A4 rijdt...quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:11 schreef Piles het volgende:
Dat wordt weer een spits waar je u tegen zegt
Alsof we die nog niet genoeg gehoord hebben...quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:09 schreef Piles het volgende:
Mika heeft ook nog andere nummers als deze trouwens
Hmpfquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:14 schreef Sirolf het volgende:
BearForce1 heeft trouwens al een KERSTsingle uitgebracht...!
Zijn ze daar niet een béétje vroeg mee...?
http://futuremusiccharts.(...)bearforce1_chri.html
Niets meer aan toe te voegen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:15 schreef rubbereend het volgende:
Stenders, Ekdom & Rabbering. Dat lijkt me erg leuk en dan kunnen ze makkelijk hun eigen radiotijd blijven doen die ze nu ook doen
En Michiel dan????????????quote:
Wat zeg je nu?!?quote:
En wat vond je van de vragen van die rare kwast van ActionRadio die een interview kwam afnemen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:22 schreef Glacier het volgende:
Hoi Michiel !
Hoe ging het interview over je boek?
Tenzij het ineens Michiel Stenders Stenders is geworden, niet. Lees de post die je quotte maar nog eens goedquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:26 schreef Glacier het volgende:
[..]
Huh, die stond er toch bij? gerard , michiel en paul toch?
Blindheid in Action dusquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:22 schreef Glacier het volgende:
[..]
Niets meer aan toe te voegen!
Ik moet eens leren lezen
Ik wil dus Michiel, Gerard en Paul in het glazen huis..niet Stenders, daar zap ik toch bijna elke dag bij weg
<-- heel erg blind
prutsertjequote:Op dinsdag 13 november 2007 19:26 schreef Glacier het volgende:
[..]
Huh, die stond er toch bij? gerard , michiel en paul toch?
Tis heel erg, ik weet hetquote:
Kijk, en daar heb ik nou weer niets meer aan toe te voegenquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:31 schreef Glacier het volgende:
Ik was namelijk van plan op Michiel te gaan stemmen![]()
Zou erg tof zijn als hij en Gerard in het huis belanden
Idd, maar wie de 3e wordt ??quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:33 schreef Broekie het volgende:
[..]
Kijk, en daar heb ik nou weer niets meer aan toe te voegen
Ja en Zwitserland ook.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:34 schreef Dos37 het volgende:
Doet België eigenlijk ook weer mee met de actie.
Jaquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:34 schreef Dos37 het volgende:
Doet België eigenlijk ook weer mee met de actie.
Ik ruik de dennennaalden al!quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Ik bedenk me ineens hoe het moet zijn met Gerard en Michiel in het glazen huis...
Kun je het je voorstellen dat Michiel gaat bellen om te vragen hoe het daar gaat en Gerard die op de achtergrond vraagt of ze nog DEUTSCHE SCHALLPLATTEN draaien?
Laatst zag ik sirolf aan dennennaalden ruiken, noooooooooit meer wat van gehoord!quote:
* Sirolf gooit zo even een postduif die kant op voor Colbie Caillat - Bubblyquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:46 schreef Marc63 het volgende:
Ik was eigenlijk van plan om de Thin White Duke-remix van Mr. Brightside aan te vragen, maar dat kan ik dus wel vergeten. Eens zien of ik wat anders kan verzinnen...
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf gooit zo even een postduif die kant op voor Colbie Caillat - Bubbly
Postduiven kunnen vliegen, badeenden niet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
En dat mag wél? Maar een badeend mag dan weer niet
![]()
![]()
Als je de badeend de kant van Michiel en Maricha op gooit, dan mag het, maar je gooide hem bij ze vandaan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
En dat mag wél? Maar een badeend mag dan weer niet
![]()
![]()
Heb jij nog nooit een eend zien vliegen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Postduiven kunnen vliegen, badeenden niet.![]()
Daar heb je een puntje.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je de badeend de kant van Michiel en Maricha op gooit, dan mag het, maar je gooide hem bij ze vandaan.
Eenden wel, badeenden niet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit een eend zien vliegen?
Ik heb er toch echt eens een vliegende vallende badeend gezien.quote:
Daar kun je niet op stemmen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:00 schreef borisz het volgende:
avond
Ekdom, Veenstra en Rudy![]()
Zolang Lantinga () er maar niet in komt.
Vanwege tvquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar kun je niet op stemmen.
Waarom eigenlijk niet? Omdat ie voor de tv het journaal moet gaan maken? Of is het hem vorig jaar enorm tegengevallen?
uuuhhhh JA dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:23 schreef Marc63 het volgende:SuperVeenstra
Hij krijgt nu wel sterallures... Weet je nog wel cker dat ie sympathiek is Maricha?
Is zaterdag 17 november naar Kampen wel een mogelijkheid toevallig?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:31 schreef Marc63 het volgende:
Damn... ik eerst heel blij, maar om 29 november naar Den Haag te gaan, komt me slecht uit
Komt me nóg minder goed uitquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is zaterdag 17 november naar Kampen wel een mogelijkheid toevallig?
Iemand anders dan die a.s. zaterdag mee wil naar Kampen (naast Zwolle)? We kunnen echt nog wel wat mensen gebruiken!quote:
Ik kan dan en heb me bij Maricha aangemeldquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is zaterdag 17 november naar Kampen wel een mogelijkheid toevallig?
Huh? Weer een fok meets 3fm?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik kan dan en heb me bij Maricha aangemeld
Wie gaan er nog meer?
Ik zie het ook net ja, wist ik niet, thxquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:06 schreef Marc63 het volgende:
Je zou het op de stream terug kunnen luisteren. Gewoon ff op de 3FM-site naar de programmapagina van RabRadio gaan.
Dat krijg je met zenuwen hè?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:35 schreef Againzender het volgende:
HIJ LAAT DE TITEL GEWOON HOREN DOVE GAST!!
Cool!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:45 schreef purplerose het volgende:
Ik zit zaterdag in de stad Lincoln in Engelanddagje cultureel doen in de musea, het kasteel, en het is de stad waar de davinci code is opgenomen
Tot morgenquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:55 schreef Maricha het volgende:
tot morgen!
QFT!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:58 schreef Sirolf het volgende:
En toch blijf ik erbij... om 19.10 uur vond ik de PLN toch beter passen...
Hmm, hoeven jullie de MegaHit niet te draaien?quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
playlistje:
Moke - This Plan
The Hoosiers - Worried About Ray
The Wombats - Let's Dance To Joy Division
Roisin Murphey - Let Me Know
Kate Nash - Foundations
Mark Ronson ft Amy Winehouse - Valerie
Orson - Ain't No Party
The Killers ft Lou Reed - Tranquilize
Eels - Mr E's Beautiful Blues
U2 - Untill The End Of The World
* Sirolf schopt paultjuh snel naar het MitD-topicquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Jullie moeten nu naar KXradio luisteren joh met Mark in the dark![]()
http://www.kxradio.nl/
Stenders draait elke dag dezelfde nummers zo'n btjequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:27 schreef Sirolf het volgende:
Het begint trouwens wel héél erg op te vallen hoe gek Rob Stenders is van de Wombats, hij draait 'm echt élke dag!
En toch blijf ik het jammer vinden dat m'n request voor Mr. Oizo - Flat Beat er nog steeds niet doorgekomen is...![]()
Als 'ie nou dat trompet-muziekje ook nog zou draaien zonder er overheen te lullen, dan zou ik helemaal blij zijn...quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Stenders draait elke dag dezelfde nummers zo'n btje
Wat wil je dan? Nog een paar maanden extra Grace Kelly?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:30 schreef paultjuhhh het volgende:
EN ZE MOETEN HELEMAAL KAPPEN MET DAT BIG GIRLS YOU ARE BEAUTIFUUUL![]()
![]()
Ook niet mijn favoriete plaat, maar het is een hit en ik vind het wel passen bij de muziek van 3FM. In ieder geval heel wat beter dan al dat rap en r&b dat je steeds vaker hoort.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:30 schreef paultjuhhh het volgende:
EN ZE MOETEN HELEMAAL KAPPEN MET DAT BIG GIRLS YOU ARE BEAUTIFUUUL![]()
![]()
Hij komt wel errrrrrrrrrrrg veel langs hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Nog een paar maanden extra Grace Kelly?
Ik ben 'm nog niet zat hoor.
Klopt, vind het ook wel leuk maar bijna elke keer als ik 3fm aanzet komtie langsquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook niet mijn favoriete plaat, maar het is een hit en ik vind het wel passen bij de muziek van 3FM. In ieder geval heel wat beter dan al dat rap en r&b dat je steeds vaker hoort.
Ik geef je wel gelijk dat de playlists in sommige gevallen wat beter op elkaar aangepast mogen worden. Ik dacht dat de muziekredactie dat soort dingen in de gaten hield. Big Girl werd idd ook al bij Michiel gedraaid. Als ze dan toch per sé allebei Mika willen draaien, waarom draait niemand dan gewoon een oudere plaat? Desnoods Grace Kelly. Die is een paar maanden geleden dan wel helemaal kapot gedraaid, maar dat is alweer een paar maanden geleden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Klopt, vind het ook wel leuk maar bijna elke keer als ik 3fm aanzet komtie langs![]()
Precies, ik ben juist naar 3FM gekomen om niet de hele dag hetzelfde te horenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja jammer ja gaat de kant van 538 op met nummers grijs draaien
Of een mogelijk toekomstige single, zoals Lollipop of Love Today.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik geef je wel gelijk dat de playlists in sommige gevallen wat beter op elkaar aangepast mogen worden. Ik dacht dat de muziekredactie dat soort dingen in de gaten hield. Big Girl werd idd ook al bij Michiel gedraaid. Als ze dan toch per sé allebei Mika willen draaien, waarom draait niemand dan gewoon een oudere plaat? Desnoods Grace Kelly. Die is een paar maanden geleden dan wel helemaal kapot gedraaid, maar dat is alweer een paar maanden geleden.
Ik zou voor de grap van dr eens willen weten hoe vaak de afgelopen week big girls is gedraaid op een dag , ik gok zo'n 10 keer per dagquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of een mogelijk toekomstige single, zoals Lollipop of Love Today.
Mail Roosmarijn die vraag even zou ik zeggen.
Dat heet nou Hoge Rotatie (vrij vertaald: bijna evenveel draaien als de Megahit).quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik zou voor de grap van dr eens willen weten hoe vaak de afgelopen week big girls is gedraaid op een dag , ik gok zo'n 10 keer per dag![]()
JAjjaaj dat weet ik maar bij dit nummer is het megaultrahoge rotatie hoor, of ik irriteer me gewoon meer aan dit nummer misscihenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat heet nou Hoge Rotatie (vrij vertaald: bijna evenveel draaien als de Megahit).
Ik heb net voor de afgelopen 24 uur gekeken hoe vaak die langs is gekomen... 3xquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik zou voor de grap van dr eens willen weten hoe vaak de afgelopen week big girls is gedraaid op een dag , ik gok zo'n 10 keer per dag![]()
Mja, wij zijn ook geen 'gemiddelde luisteraars' hè?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb net voor de afgelopen 24 uur gekeken hoe vaak die langs is gekomen... 3x
Roosmarijn, Michiel en Rudy draaiden hem. Van Rigter Live staat geen playlist op 3fm.nl dus misschien dat ie 4x gedraaid is. Valt me nog mee eigenlijk.
De gemiddelde luisteraar luistert denk ik naar 3FM tijdens het werk. Die hebben vandaag Mika dus niet gehoord. Ik als niet-gemiddelde luisteraar, luister voornamelijk 's avonds en 's nachts (en regelmatig Arbeidsvitaminen). Daar komt ie dan net 3x voorbij.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, wij zijn ook geen 'gemiddelde luisteraars' hè?
Dan valt het veel sneller op als een nummer vaak voorbij komt.
Ik dacht al, DIE RUST!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:36 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben er nog... min of meer.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:39 schreef Marc63 het volgende:
Het is toch meestal al een minuut of 20 na MetMichiel al heel rustig hier? Op vrijdag is het zelfs binnen 20 seconden na Ekstra Weekend al uitgestorven
Op dit moment moet je ook kxradio luisteren met de kxradio chat en mark in the dark @ kxradioquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:39 schreef Marc63 het volgende:
Het is toch meestal al een minuut of 20 na MetMichiel al heel rustig hier? Op vrijdag is het zelfs binnen 20 seconden na Ekstra Weekend al uitgestorven
Dat hadden we al gezien.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:42 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oke...tijd voor het boxershort lied (trouwens rudy staat op de longlist voor het glazen huis!)
Nee ik wilquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat hadden we al gezien.
Mij lijkt Gerard, Michiel en Rudy (of Paul) wel een leuk trio.
Al vrees ik toch dat Rudy het qua aantal stemmen gaat afleggen tegen bijvoorbeeld Coen Swijnenberg of Sander de Heer, aangezien zij veel meer te horen zijn op 'normalere' tijden.
Nee man, hij woont nu op zichzelf. Dan probeer je bij elke gelegenheid voedsel te scoren.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:46 schreef Sirolf het volgende:
Hamburger-ramptoerisme.
[ link | afbeelding ]
Ohja, dan eet 'ie eens wat anders dan een magnetronmaaltijd.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee man, hij woont nu op zichzelf. Dan probeer je bij elke gelegenheid voedsel te scoren.
quote:Op woensdag 14 november 2007 01:06 schreef Marc63 het volgende:
Best opvallend dat na een programma van Llink een heleboel (overbodige?) lampen uit gaan
Het is natuurlijk wel een radioprogramma hè? Camera's zijn slechts een extra service.quote:Op woensdag 14 november 2007 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tsja... dat krijg je met zo'n zwik camera's hè? Die hebben licht nodig om iets te kunnen laten zien.
Als ze helemaal milieuvriendelijk willen zijn moeten ze geen radio gaan maken. Weet je wel hoeveel energie het kost om die FM-zenders te laten zenden?quote:Op woensdag 14 november 2007 01:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een radioprogramma hè? Camera's zijn slechts een extra service.
Goed idee. De meeste dj's kunnen een programma maken met slechts 1 producer. Kevin of Robert-Jan kan best even een stukje fietsen tijdens de uitzendingquote:Op woensdag 14 november 2007 01:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ze helemaal milieuvriendelijk willen zijn moeten ze geen radio gaan maken. Weet je wel hoeveel energie het kost om die FM-zenders te laten zenden?
Of ze moeten met z'n allen op een hometrainer met dynamo gaan zitten en dan keihard trappen.
Nee joh, gevalletje multitasken! Kwestie van de fietsen achter de producer-PC's neerzetten.quote:Op woensdag 14 november 2007 01:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Goed idee. De meeste dj's kunnen een programma maken met slechts 1 producer. Kevin of Robert-Jan kan best even een stukje fietsen tijdens de uitzending
Je probeert nog steeds iemand met je mee te krijgen?quote:Op woensdag 14 november 2007 01:15 schreef Marc63 het volgende:
Kaiser Chiefs as donderdag is ook nog niet uitverkocht.
Ik zat al te wachten op 'die hamburgerLUCHT!!!!'quote:Op woensdag 14 november 2007 01:22 schreef Marc63 het volgende:
Hij zei ook al "als je denkt dat dit Genesis..."
Waar je mee omgaat, raak je mee besmet blijkt wel weer.
Truste!quote:Op woensdag 14 november 2007 01:23 schreef Hartox het volgende:
aarlg, ik typ een bericht in de quickreply.. druk op reageer ipv invoeren *cry
* Hartox gaat maar naar bed..
doei!
ROFL!quote:Op woensdag 14 november 2007 11:30 schreef Broekie het volgende:
http://michielveenstra.nl/page/log/144153/Hard%20tegen%20hard/ <<
Je kan veel over ze zeggen, maar ze hebben in ieder geval wel humor bij Bolletje
Het wordt tijd dat michiel die gaat weggeven bij de popkwizzzquote:Op woensdag 14 november 2007 11:44 schreef Broekie het volgende:
Ik krijg net de Bestel.nl nieuwsbrief van deze maand binnen.
En wat staat er in? Een badeendje!
Maar niet zomaar een.
I Rub My Duckie - Ondeugend Badeendje
Ik vond het kutquote:Op woensdag 14 november 2007 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
Wel weer een leuk nummertje dit van Maroon 5 trouwens
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:44 schreef Broekie het volgende:
Ik krijg net de Bestel.nl nieuwsbrief van deze maand binnen.
En wat staat er in? Een badeendje!
Maar niet zomaar een.
I Rub My Duckie - Ondeugend Badeendje
he Domien, wat is dit?quote:Op woensdag 14 november 2007 03:51 schreef rubbereend het volgende:Domien vanaf 2008 niet meer in de nacht te horen? Wat gaat er allemaal gebeuren? Een transfer?
Ja klopt, vond ik ook!! Is die versie ook uitgebracht eigenlijk (en dus te eh, koop)?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
Ook veel te veel
Beetje jammer dat ze niet die piano versie regelmatiger draaien die ze bij Giel deed...dat was echt fantastisch
Inderdaad, erg mooi met dat pianootje.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
geen idee...maar ik vond't een superversie, erg gevoelig nummer geworden daardoor opeens
http://youtube.com/watch?v=9zi0SjG4agwquote:Op woensdag 14 november 2007 14:50 schreef rubbereend het volgende:
snel even op Tokyo Ghetto Pussy - I Kiss your lips gestemd
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=9zi0SjG4agw
Avondquote:Op woensdag 14 november 2007 18:05 schreef Glacier het volgende:
Avond
* Glacier heeft een lange en gare dag achter de rug
Oude foto!quote:Op woensdag 14 november 2007 18:36 schreef Piles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kijk eens wie we daar hebben![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:09 schreef Broekie het volgende:
Avond
* Broekie voor de verandering een keer niet.
Ik kreeg vandaag zelfs verrassend veel complimentjes. Alsof men door had dat ik het gisteren aan het eind van de middag allemaal even flink zat was...
En ach, al hadden de studenten of m'n collega's vandaag weer wél lopen zeiken, maakt niet uit, ik heb nog een hele leuke avond voor de boeg
Volgens mij niet. Vannacht was lachen. 538 belde naar Domien en Domien belde naar 538. Rick had op de radio geroepen dat zijn sidechick Rianne wat had met Domien. Na een aantal belletjes van MIDNR-luisteraars belde Domien maar ff naar Rick om opheldering te vragen. Had ie beter niet kunnen doen want Domien was niet bestand tegen het antwoord van Riannequote:
quote:
Niet zwart, grijsquote:Op woensdag 14 november 2007 19:17 schreef Broekie het volgende:
Zeg, is bij jullie het main webcambeeld ook zwart en webcam3 rood?
Grijs, zwart, het blijft grauwquote:Op woensdag 14 november 2007 19:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet zwart, grijs
Boxen weer even vol open op Green Day![]()
Toch blijf ik de live-versies leuker vinden
Zég, Marc, dankjewel!quote:Op woensdag 14 november 2007 19:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Vannacht was lachen. 538 belde naar Domien en Domien belde naar 538. Rick had op de radio geroepen dat zijn sidechick Rianne wat had met Domien. Na een aantal belletjes van MIDNR-luisteraars belde Domien maar ff naar Rick om opheldering te vragen. Had ie beter niet kunnen doen want Domien was niet bestand tegen het antwoord van Rianne
Ow, ennuh... hoi
vanaf minuut 9quote:Op woensdag 14 november 2007 19:42 schreef Feivel1 het volgende:
mms://media.radio538.nl/stream/radio538/fragmenten/20071114-riannebelspel.wma
"Over Domien gesproken, wat ligt er in mijn slaapkamer?"
Jahaaaaaaaa!!!!!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:04 schreef Marc63 het volgende:
Ow wacht, ik zie nu dat Sirolf achter de box verstopt zit.
Ik hoor net van Michiel dat ie op z'n Hyves staat. Wel niet downloadable, maar 't is een beginquote:Op woensdag 14 november 2007 20:25 schreef Qunix het volgende:
Ik wil wel de Saminterklaas - Heater downloaden
Ik dacht al.. Ik ken dat achterhoofd!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:20 schreef Broekie het volgende:
Zo, nu dan ook maar even zwaaien vanuit de 3FM studio:
En dank je wel...quote:Op woensdag 14 november 2007 20:27 schreef Hartox het volgende:
[..]
Ik dacht al.. Ik ken dat achterhoofd!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |