geilquote:
- Coen Swijenberg (enorm goede dj)quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:45 schreef -Hans- het volgende:
Simpele keuze (imo) voor het glazenhuis. Mijn 3 bestaan uit:
- Gerard Ekdom
- Michiel Veenstra
- Rudy Mackay
Slecht nieuws voor je want Giel doet dit jaar niet mee.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:01 schreef Remzz het volgende:
[..]
- Coen Swijenberg (enorm goede dj)
- Giel Beelen (de beste radiomaker van Nederland)
- Paul Rabberink (zijn muzieksmaak is okee)
Ow ja jammer van Giel, Coen is samen met Sander minder maar alleen klinkt het altijd erg leuk. Dan zou ik verder ook voor Michiel Veenstra gaanquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Slecht nieuws voor je want Giel doet dit jaar niet mee.( http://www.radiofreak.nl/nieuwsartikel.php?id=1194964804 )
Paul en Coen wel. Heb trouwens zelf niet veel met Coen qua presentatie en muzieksmaak, maar Paul R vind ik dan wel weer geinig.
quote:Persbericht 3FM – 13 november 2007
Stemmen begint op 30 november
Welke 3 dj’s gaan dit jaar het Glazen Huis in voor 3FM Serious Request 2007?
Vanaf 30 november 06.00 uur kunnen 3FM luisteraars aangeven wie zij 6 dagen lang 24 uur per dag radio willen laten maken voor het mooiste radio evenement van het jaar: 3FM Serious Request. Dit jaar gaan de dj’s alles doen om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor het waterproject van het Rode Kruis.
Vrijdag 7 december maakt 3FM bekend welke 3 dj’s door het publiek zijn uitverkoren.
3FM luisteraars bepalen niet alleen welke platen worden gedraaid in Serious Request, maar ook wie de platen gaan draaien. Stemmen voor je favoriete dj kan via www.3fm.nl of per SMS. Tekst via sms: DJ (spatie) en de 3 voornamen van jouw favoriete dj´s naar 3333. Stemmen per sms kost 0,90 en met dit bedrag steun je 3FM Serious Request direct. Dit zijn de dj’s die verkiesbaar zijn:
Bart Arens
Coen Swijnenberg
Gerard Ekdom
Klaas van Kruistum
Michiel Veenstra
Miranda van Holland
Paul Rabbering
Rob Stenders
Rudy MacKay
Sander de Heer
“3FM Serious Request is een actie waar heel 3FM aan meewerkt”, zegt Florent Luyckx, 3FM zendermanager. “De dj’s die niet verkiesbaar zijn om het Glazen Huis in te gaan, vervullen een andere rol in het evenement”.
Water
3FM Serious Request staat dit jaar in het teken van water. Schoon water is van levensbelang, maar voor ruim één miljard mensen ter wereld niet vanzelfsprekend. Jaarlijks overlijden 1,8 miljoen mensen door gebrek aan schoon water. Per dag overlijden 4000 kinderen jonger dan 5 jaar aan ziektes veroorzaakt door gebrek aan schoon water. Voor deze stille ramp doet 3FM de week voor kerst een Serious Request.
Vanaf 19 december gaan drie dj’s vanuit het Glazen Huis van 3FM tot kerstavond geld inzamelen en mooie radio maken voor een betere drinkwatervoorziening in de wereld.
Zie voor de verantwoording van Serious Request 2006: www.3fm.nl
Sander de Heer ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:22 schreef Piles het volgende:
Voor wie het nog niet gezien heeft:
[..]
^^ Kan ik mij ook wel in vinden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:17 schreef Sirolf het volgende:
Gerard, Michiel en als derde Rudy of Paul.
Moet van jou Hugo en/of Eric er niet in dan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:36 schreef purplerose het volgende:
het moet ook niet anders worden dan Gerard, michiel en paul/rudy
quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:07 schreef SilentChaos het volgende:
Eindelijk is't gelukt met Excel![]()
![]()
![]()
* SilentChaos is blij
quote:
quote:
quote:
Ik zou gaan voor:quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:45 schreef -Hans- het volgende:
Simpele keuze (imo) voor het glazenhuis. Mijn 3 bestaan uit:
- Gerard Ekdom
- Michiel Veenstra
- Rudy Mackay
Michiel ook, kan ie mooi weer een boek schrijvenquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:54 schreef Dos37 het volgende:
Gerard Ekdom
Paul Rabbering
Rob Stenders
Dit moeten ze worden.
Hugo zie ik ook graag tegemoetquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet van jou Hugo en/of Eric er niet in dan?
Wtf? Sneeuw?quote:Morgen in het westen Winterse Buien
quote:
quote:http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
Woensdag wordt er met een noordelijke stroming tamelijk koude lucht aangevoerd, waarin in de kustprovincies ook enkele buien, mogelijk met hagel of natte sneeuw, voorkomen.
Even op zijn fok's reageren: OH NOES!!!!!!!111(bad)een(d)quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga alvast vooraan staan in de trein met m'n vlaggetje (die langs de A4 rijdt...quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:11 schreef Piles het volgende:
Dat wordt weer een spits waar je u tegen zegt
Alsof we die nog niet genoeg gehoord hebben...quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:09 schreef Piles het volgende:
Mika heeft ook nog andere nummers als deze trouwens
Hmpfquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:14 schreef Sirolf het volgende:
BearForce1 heeft trouwens al een KERSTsingle uitgebracht...!
Zijn ze daar niet een béétje vroeg mee...?
http://futuremusiccharts.(...)bearforce1_chri.html
Niets meer aan toe te voegen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:15 schreef rubbereend het volgende:
Stenders, Ekdom & Rabbering. Dat lijkt me erg leuk en dan kunnen ze makkelijk hun eigen radiotijd blijven doen die ze nu ook doen
En Michiel dan????????????quote:
Wat zeg je nu?!?quote:
En wat vond je van de vragen van die rare kwast van ActionRadio die een interview kwam afnemen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:22 schreef Glacier het volgende:
Hoi Michiel !
Hoe ging het interview over je boek?
Tenzij het ineens Michiel Stenders Stenders is geworden, niet. Lees de post die je quotte maar nog eens goedquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:26 schreef Glacier het volgende:
[..]
Huh, die stond er toch bij? gerard , michiel en paul toch?
Blindheid in Action dusquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:22 schreef Glacier het volgende:
[..]
Niets meer aan toe te voegen!
Ik moet eens leren lezen
Ik wil dus Michiel, Gerard en Paul in het glazen huis..niet Stenders, daar zap ik toch bijna elke dag bij weg
<-- heel erg blind
prutsertjequote:Op dinsdag 13 november 2007 19:26 schreef Glacier het volgende:
[..]
Huh, die stond er toch bij? gerard , michiel en paul toch?
Tis heel erg, ik weet hetquote:
Kijk, en daar heb ik nou weer niets meer aan toe te voegenquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:31 schreef Glacier het volgende:
Ik was namelijk van plan op Michiel te gaan stemmen![]()
Zou erg tof zijn als hij en Gerard in het huis belanden
Idd, maar wie de 3e wordt ??quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:33 schreef Broekie het volgende:
[..]
Kijk, en daar heb ik nou weer niets meer aan toe te voegen
Ja en Zwitserland ook.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:34 schreef Dos37 het volgende:
Doet België eigenlijk ook weer mee met de actie.
Jaquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:34 schreef Dos37 het volgende:
Doet België eigenlijk ook weer mee met de actie.
Ik ruik de dennennaalden al!quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Ik bedenk me ineens hoe het moet zijn met Gerard en Michiel in het glazen huis...
Kun je het je voorstellen dat Michiel gaat bellen om te vragen hoe het daar gaat en Gerard die op de achtergrond vraagt of ze nog DEUTSCHE SCHALLPLATTEN draaien?
Laatst zag ik sirolf aan dennennaalden ruiken, noooooooooit meer wat van gehoord!quote:
* Sirolf gooit zo even een postduif die kant op voor Colbie Caillat - Bubblyquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:46 schreef Marc63 het volgende:
Ik was eigenlijk van plan om de Thin White Duke-remix van Mr. Brightside aan te vragen, maar dat kan ik dus wel vergeten. Eens zien of ik wat anders kan verzinnen...
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf gooit zo even een postduif die kant op voor Colbie Caillat - Bubbly
Postduiven kunnen vliegen, badeenden niet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
En dat mag wél? Maar een badeend mag dan weer niet
![]()
![]()
Als je de badeend de kant van Michiel en Maricha op gooit, dan mag het, maar je gooide hem bij ze vandaan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
En dat mag wél? Maar een badeend mag dan weer niet
![]()
![]()
Heb jij nog nooit een eend zien vliegen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Postduiven kunnen vliegen, badeenden niet.![]()
Daar heb je een puntje.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je de badeend de kant van Michiel en Maricha op gooit, dan mag het, maar je gooide hem bij ze vandaan.
Eenden wel, badeenden niet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit een eend zien vliegen?
Ik heb er toch echt eens een vliegende vallende badeend gezien.quote:
Daar kun je niet op stemmen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:00 schreef borisz het volgende:
avond
Ekdom, Veenstra en Rudy![]()
Zolang Lantinga () er maar niet in komt.
Vanwege tvquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar kun je niet op stemmen.
Waarom eigenlijk niet? Omdat ie voor de tv het journaal moet gaan maken? Of is het hem vorig jaar enorm tegengevallen?
uuuhhhh JA dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:23 schreef Marc63 het volgende:SuperVeenstra
Hij krijgt nu wel sterallures... Weet je nog wel cker dat ie sympathiek is Maricha?
Is zaterdag 17 november naar Kampen wel een mogelijkheid toevallig?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:31 schreef Marc63 het volgende:
Damn... ik eerst heel blij, maar om 29 november naar Den Haag te gaan, komt me slecht uit
Komt me nóg minder goed uitquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is zaterdag 17 november naar Kampen wel een mogelijkheid toevallig?
Iemand anders dan die a.s. zaterdag mee wil naar Kampen (naast Zwolle)? We kunnen echt nog wel wat mensen gebruiken!quote:
Ik kan dan en heb me bij Maricha aangemeldquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is zaterdag 17 november naar Kampen wel een mogelijkheid toevallig?
Huh? Weer een fok meets 3fm?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik kan dan en heb me bij Maricha aangemeld
Wie gaan er nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |