En Michiel dan????????????quote:
Wat zeg je nu?!?quote:
En wat vond je van de vragen van die rare kwast van ActionRadio die een interview kwam afnemen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:22 schreef Glacier het volgende:
Hoi Michiel !
Hoe ging het interview over je boek?
Tenzij het ineens Michiel Stenders Stenders is geworden, niet. Lees de post die je quotte maar nog eens goedquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:26 schreef Glacier het volgende:
[..]
Huh, die stond er toch bij? gerard , michiel en paul toch?
Blindheid in Action dusquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:22 schreef Glacier het volgende:
[..]
Niets meer aan toe te voegen!
Ik moet eens leren lezen
Ik wil dus Michiel, Gerard en Paul in het glazen huis..niet Stenders, daar zap ik toch bijna elke dag bij weg
<-- heel erg blind
prutsertjequote:Op dinsdag 13 november 2007 19:26 schreef Glacier het volgende:
[..]
Huh, die stond er toch bij? gerard , michiel en paul toch?
Tis heel erg, ik weet hetquote:
Kijk, en daar heb ik nou weer niets meer aan toe te voegenquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:31 schreef Glacier het volgende:
Ik was namelijk van plan op Michiel te gaan stemmen![]()
Zou erg tof zijn als hij en Gerard in het huis belanden
Idd, maar wie de 3e wordt ??quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:33 schreef Broekie het volgende:
[..]
Kijk, en daar heb ik nou weer niets meer aan toe te voegen
Ja en Zwitserland ook.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:34 schreef Dos37 het volgende:
Doet België eigenlijk ook weer mee met de actie.
Jaquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:34 schreef Dos37 het volgende:
Doet België eigenlijk ook weer mee met de actie.
Ik ruik de dennennaalden al!quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:38 schreef Marc63 het volgende:
Ik bedenk me ineens hoe het moet zijn met Gerard en Michiel in het glazen huis...
Kun je het je voorstellen dat Michiel gaat bellen om te vragen hoe het daar gaat en Gerard die op de achtergrond vraagt of ze nog DEUTSCHE SCHALLPLATTEN draaien?
Laatst zag ik sirolf aan dennennaalden ruiken, noooooooooit meer wat van gehoord!quote:
* Sirolf gooit zo even een postduif die kant op voor Colbie Caillat - Bubblyquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:46 schreef Marc63 het volgende:
Ik was eigenlijk van plan om de Thin White Duke-remix van Mr. Brightside aan te vragen, maar dat kan ik dus wel vergeten. Eens zien of ik wat anders kan verzinnen...
quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf gooit zo even een postduif die kant op voor Colbie Caillat - Bubbly
Postduiven kunnen vliegen, badeenden niet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
En dat mag wél? Maar een badeend mag dan weer niet
![]()
![]()
Als je de badeend de kant van Michiel en Maricha op gooit, dan mag het, maar je gooide hem bij ze vandaan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
En dat mag wél? Maar een badeend mag dan weer niet
![]()
![]()
Heb jij nog nooit een eend zien vliegen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Postduiven kunnen vliegen, badeenden niet.![]()
Daar heb je een puntje.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je de badeend de kant van Michiel en Maricha op gooit, dan mag het, maar je gooide hem bij ze vandaan.
Eenden wel, badeenden niet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit een eend zien vliegen?
Ik heb er toch echt eens een vliegende vallende badeend gezien.quote:
Daar kun je niet op stemmen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:00 schreef borisz het volgende:
avond
Ekdom, Veenstra en Rudy![]()
Zolang Lantinga () er maar niet in komt.
Vanwege tvquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daar kun je niet op stemmen.
Waarom eigenlijk niet? Omdat ie voor de tv het journaal moet gaan maken? Of is het hem vorig jaar enorm tegengevallen?
uuuhhhh JA dat weet ik zekerquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:23 schreef Marc63 het volgende:SuperVeenstra
Hij krijgt nu wel sterallures... Weet je nog wel cker dat ie sympathiek is Maricha?
Is zaterdag 17 november naar Kampen wel een mogelijkheid toevallig?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:31 schreef Marc63 het volgende:
Damn... ik eerst heel blij, maar om 29 november naar Den Haag te gaan, komt me slecht uit
Komt me nóg minder goed uitquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is zaterdag 17 november naar Kampen wel een mogelijkheid toevallig?
Iemand anders dan die a.s. zaterdag mee wil naar Kampen (naast Zwolle)? We kunnen echt nog wel wat mensen gebruiken!quote:
Ik kan dan en heb me bij Maricha aangemeldquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is zaterdag 17 november naar Kampen wel een mogelijkheid toevallig?
Huh? Weer een fok meets 3fm?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik kan dan en heb me bij Maricha aangemeld
Wie gaan er nog meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |