Ik zie het ook net ja, wist ik niet, thxquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:06 schreef Marc63 het volgende:
Je zou het op de stream terug kunnen luisteren. Gewoon ff op de 3FM-site naar de programmapagina van RabRadio gaan.

dagje cultureel doen in de musea, het kasteel, en het is de stad waar de davinci code is opgenomen
 dagje cultureel doen in de musea, het kasteel, en het is de stad waar de davinci code is opgenomen  

Dat krijg je met zenuwen hè?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:35 schreef Againzender het volgende:
HIJ LAAT DE TITEL GEWOON HOREN DOVE GAST!!

Cool!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:45 schreef purplerose het volgende:
Ik zit zaterdag in de stad Lincoln in Engelanddagje cultureel doen in de musea, het kasteel, en het is de stad waar de davinci code is opgenomen

Fototoestel uiteraard mee voor wat artie foto's voor in me portfooooooliooooooo
 Fototoestel uiteraard mee voor wat artie foto's voor in me portfooooooliooooooo   

Tot morgenquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:55 schreef Maricha het volgende:
tot morgen!

QFT!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:58 schreef Sirolf het volgende:
En toch blijf ik erbij... om 19.10 uur vond ik de PLN toch beter passen...

Hmm, hoeven jullie de MegaHit niet te draaien?quote:

quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
playlistje:
Moke - This Plan
The Hoosiers - Worried About Ray
The Wombats - Let's Dance To Joy Division
Roisin Murphey - Let Me Know
Kate Nash - Foundations
Mark Ronson ft Amy Winehouse - Valerie
Orson - Ain't No Party
The Killers ft Lou Reed - Tranquilize
Eels - Mr E's Beautiful Blues
U2 - Untill The End Of The World

* Sirolf schopt paultjuh snel naar het MitD-topicquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Jullie moeten nu naar KXradio luisteren joh met Mark in the dark
http://www.kxradio.nl/

Stenders draait elke dag dezelfde nummers zo'n btjequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:27 schreef Sirolf het volgende:
Het begint trouwens wel héél erg op te vallen hoe gek Rob Stenders is van de Wombats, hij draait 'm echt élke dag!
En toch blijf ik het jammer vinden dat m'n request voor Mr. Oizo - Flat Beat er nog steeds niet doorgekomen is...

Als 'ie nou dat trompet-muziekje ook nog zou draaien zonder er overheen te lullen, dan zou ik helemaal blij zijn...quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Stenders draait elke dag dezelfde nummers zo'n btje

Wat wil je dan? Nog een paar maanden extra Grace Kelly?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:30 schreef paultjuhhh het volgende:
EN ZE MOETEN HELEMAAL KAPPEN MET DAT BIG GIRLS YOU ARE BEAUTIFUUUL

Ook niet mijn favoriete plaat, maar het is een hit en ik vind het wel passen bij de muziek van 3FM. In ieder geval heel wat beter dan al dat rap en r&b dat je steeds vaker hoort.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:30 schreef paultjuhhh het volgende:
EN ZE MOETEN HELEMAAL KAPPEN MET DAT BIG GIRLS YOU ARE BEAUTIFUUUL

Hij komt wel errrrrrrrrrrrg veel langs hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Nog een paar maanden extra Grace Kelly?
Ik ben 'm nog niet zat hoor.

Klopt, vind het ook wel leuk maar bijna elke keer als ik 3fm aanzet komtie langsquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook niet mijn favoriete plaat, maar het is een hit en ik vind het wel passen bij de muziek van 3FM. In ieder geval heel wat beter dan al dat rap en r&b dat je steeds vaker hoort.

Ik geef je wel gelijk dat de playlists in sommige gevallen wat beter op elkaar aangepast mogen worden. Ik dacht dat de muziekredactie dat soort dingen in de gaten hield. Big Girl werd idd ook al bij Michiel gedraaid. Als ze dan toch per sé allebei Mika willen draaien, waarom draait niemand dan gewoon een oudere plaat? Desnoods Grace Kelly. Die is een paar maanden geleden dan wel helemaal kapot gedraaid, maar dat is alweer een paar maanden geleden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Klopt, vind het ook wel leuk maar bijna elke keer als ik 3fm aanzet komtie langs

Precies, ik ben juist naar 3FM gekomen om niet de hele dag hetzelfde te horenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja jammer ja gaat de kant van 538 op met nummers grijs draaien

Of een mogelijk toekomstige single, zoals Lollipop of Love Today.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik geef je wel gelijk dat de playlists in sommige gevallen wat beter op elkaar aangepast mogen worden. Ik dacht dat de muziekredactie dat soort dingen in de gaten hield. Big Girl werd idd ook al bij Michiel gedraaid. Als ze dan toch per sé allebei Mika willen draaien, waarom draait niemand dan gewoon een oudere plaat? Desnoods Grace Kelly. Die is een paar maanden geleden dan wel helemaal kapot gedraaid, maar dat is alweer een paar maanden geleden.

Ik zou voor de grap van dr eens willen weten hoe vaak de afgelopen week big girls is gedraaid op een dag , ik gok zo'n 10 keer per dagquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Of een mogelijk toekomstige single, zoals Lollipop of Love Today.
Mail Roosmarijn die vraag even zou ik zeggen.

Dat heet nou Hoge Rotatie (vrij vertaald: bijna evenveel draaien als de Megahit).quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik zou voor de grap van dr eens willen weten hoe vaak de afgelopen week big girls is gedraaid op een dag , ik gok zo'n 10 keer per dag

JAjjaaj dat weet ik maar bij dit nummer is het megaultrahoge rotatie hoor, of ik irriteer me gewoon meer aan dit nummer misscihenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat heet nou Hoge Rotatie (vrij vertaald: bijna evenveel draaien als de Megahit).

Ik heb net voor de afgelopen 24 uur gekeken hoe vaak die langs is gekomen... 3xquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik zou voor de grap van dr eens willen weten hoe vaak de afgelopen week big girls is gedraaid op een dag , ik gok zo'n 10 keer per dag

Mja, wij zijn ook geen 'gemiddelde luisteraars' hè?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik heb net voor de afgelopen 24 uur gekeken hoe vaak die langs is gekomen... 3x
Roosmarijn, Michiel en Rudy draaiden hem. Van Rigter Live staat geen playlist op 3fm.nl dus misschien dat ie 4x gedraaid is. Valt me nog mee eigenlijk.

De gemiddelde luisteraar luistert denk ik naar 3FM tijdens het werk. Die hebben vandaag Mika dus niet gehoord. Ik als niet-gemiddelde luisteraar, luister voornamelijk 's avonds en 's nachts (en regelmatig Arbeidsvitaminen). Daar komt ie dan net 3x voorbij.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, wij zijn ook geen 'gemiddelde luisteraars' hè?
Dan valt het veel sneller op als een nummer vaak voorbij komt.

Ik dacht al, DIE RUST!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:36 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben er nog... min of meer.

quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:39 schreef Marc63 het volgende:
Het is toch meestal al een minuut of 20 na MetMichiel al heel rustig hier? Op vrijdag is het zelfs binnen 20 seconden na Ekstra Weekend al uitgestorven

Op dit moment moet je ook kxradio luisteren met de kxradio chat en mark in the dark @ kxradioquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:39 schreef Marc63 het volgende:
Het is toch meestal al een minuut of 20 na MetMichiel al heel rustig hier? Op vrijdag is het zelfs binnen 20 seconden na Ekstra Weekend al uitgestorven

Dat hadden we al gezien.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:42 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oke...tijd voor het boxershort lied (trouwens rudy staat op de longlist voor het glazen huis!)

).
). 

Killers
 Killers 

Paul

Paul

Nee ik wilquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat hadden we al gezien.
Mij lijkt Gerard, Michiel en Rudy (of Paul) wel een leuk trio.
Al vrees ik toch dat Rudy het qua aantal stemmen gaat afleggen tegen bijvoorbeeld Coen Swijnenberg of Sander de Heer, aangezien zij veel meer te horen zijn op 'normalere' tijden.

Nee man, hij woont nu op zichzelf. Dan probeer je bij elke gelegenheid voedsel te scoren.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:46 schreef Sirolf het volgende:
Hamburger-ramptoerisme.
[ link | afbeelding ]

Ohja, dan eet 'ie eens wat anders dan een magnetronmaaltijd.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nee man, hij woont nu op zichzelf. Dan probeer je bij elke gelegenheid voedsel te scoren.

quote:Op woensdag 14 november 2007 01:06 schreef Marc63 het volgende:
Best opvallend dat na een programma van Llink een heleboel (overbodige?) lampen uit gaan

Het is natuurlijk wel een radioprogramma hè? Camera's zijn slechts een extra service.quote:Op woensdag 14 november 2007 01:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tsja... dat krijg je met zo'n zwik camera's hè? Die hebben licht nodig om iets te kunnen laten zien.

Als ze helemaal milieuvriendelijk willen zijn moeten ze geen radio gaan maken. Weet je wel hoeveel energie het kost om die FM-zenders te laten zenden?quote:Op woensdag 14 november 2007 01:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een radioprogramma hè? Camera's zijn slechts een extra service.

Goed idee. De meeste dj's kunnen een programma maken met slechts 1 producer. Kevin of Robert-Jan kan best even een stukje fietsen tijdens de uitzendingquote:Op woensdag 14 november 2007 01:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als ze helemaal milieuvriendelijk willen zijn moeten ze geen radio gaan maken. Weet je wel hoeveel energie het kost om die FM-zenders te laten zenden?
Of ze moeten met z'n allen op een hometrainer met dynamo gaan zitten en dan keihard trappen.

Nee joh, gevalletje multitasken! Kwestie van de fietsen achter de producer-PC's neerzetten.quote:Op woensdag 14 november 2007 01:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Goed idee. De meeste dj's kunnen een programma maken met slechts 1 producer. Kevin of Robert-Jan kan best even een stukje fietsen tijdens de uitzending

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |