http://youtube.com/watch?v=9zi0SjG4agwquote:Op woensdag 14 november 2007 14:50 schreef rubbereend het volgende:
snel even op Tokyo Ghetto Pussy - I Kiss your lips gestemd
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=9zi0SjG4agw
Avondquote:Op woensdag 14 november 2007 18:05 schreef Glacier het volgende:
Avond
* Glacier heeft een lange en gare dag achter de rug
Oude foto!quote:Op woensdag 14 november 2007 18:36 schreef Piles het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kijk eens wie we daar hebben![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 18:09 schreef Broekie het volgende:
Avond
* Broekie voor de verandering een keer niet.
Ik kreeg vandaag zelfs verrassend veel complimentjes. Alsof men door had dat ik het gisteren aan het eind van de middag allemaal even flink zat was...
En ach, al hadden de studenten of m'n collega's vandaag weer wél lopen zeiken, maakt niet uit, ik heb nog een hele leuke avond voor de boeg
Volgens mij niet. Vannacht was lachen. 538 belde naar Domien en Domien belde naar 538. Rick had op de radio geroepen dat zijn sidechick Rianne wat had met Domien. Na een aantal belletjes van MIDNR-luisteraars belde Domien maar ff naar Rick om opheldering te vragen. Had ie beter niet kunnen doen want Domien was niet bestand tegen het antwoord van Riannequote:
quote:
Niet zwart, grijsquote:Op woensdag 14 november 2007 19:17 schreef Broekie het volgende:
Zeg, is bij jullie het main webcambeeld ook zwart en webcam3 rood?
Grijs, zwart, het blijft grauwquote:Op woensdag 14 november 2007 19:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet zwart, grijs
Boxen weer even vol open op Green Day![]()
Toch blijf ik de live-versies leuker vinden
Zég, Marc, dankjewel!quote:Op woensdag 14 november 2007 19:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Vannacht was lachen. 538 belde naar Domien en Domien belde naar 538. Rick had op de radio geroepen dat zijn sidechick Rianne wat had met Domien. Na een aantal belletjes van MIDNR-luisteraars belde Domien maar ff naar Rick om opheldering te vragen. Had ie beter niet kunnen doen want Domien was niet bestand tegen het antwoord van Rianne
Ow, ennuh... hoi
vanaf minuut 9quote:Op woensdag 14 november 2007 19:42 schreef Feivel1 het volgende:
mms://media.radio538.nl/stream/radio538/fragmenten/20071114-riannebelspel.wma
"Over Domien gesproken, wat ligt er in mijn slaapkamer?"
Jahaaaaaaaa!!!!!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:04 schreef Marc63 het volgende:
Ow wacht, ik zie nu dat Sirolf achter de box verstopt zit.
Ik hoor net van Michiel dat ie op z'n Hyves staat. Wel niet downloadable, maar 't is een beginquote:Op woensdag 14 november 2007 20:25 schreef Qunix het volgende:
Ik wil wel de Saminterklaas - Heater downloaden
Ik dacht al.. Ik ken dat achterhoofd!quote:Op woensdag 14 november 2007 20:20 schreef Broekie het volgende:
Zo, nu dan ook maar even zwaaien vanuit de 3FM studio:
En dank je wel...quote:Op woensdag 14 november 2007 20:27 schreef Hartox het volgende:
[..]
Ik dacht al.. Ik ken dat achterhoofd!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |