Da's zo standaard!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik had "MetMichielInParijs" in gedachte.
vaak weet ik het binnen een seconde, met titel en al. Tenzij het van die blije eikel muziek van Paul isquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:38 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb ook echt altijd dat ik het nummer al bij de eerste tonen herken, maar nooit de titel weet...
Dan heb je zeker mijn toevoeging over het hoofd gezien, heb ik al gedaan namelijk.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
Tevens, wie zet Robert-Jan Glasman in de OP?Robert-Jan Glasman (robertjanglasman)
Ik heb hem al op 3fmfan erin gemeuqt
Oh, het lijstje staat op volgorde van achternaam. Had onderaan gekekenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb je zeker mijn toevoeging over het hoofd gezien, heb ik al gedaan namelijk.
Nu maar hopen dat je niet met de auto bent, anders kan dat natuurlijk nog weleens lastig gaan worden...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:56 schreef robertjanglasman het volgende:
Zometeen ga ik dus dubbel zien met de i-doser...Wordt spannend, ik schijn er echt vaag van te worden.
Heb ik vaak ook, maar ik weet meestal de titel nietquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:38 schreef Sirolf het volgende:
Ik heb ook echt altijd dat ik het nummer al bij de eerste tonen herken, maar nooit de titel weet... [afbeelding]
[Ad Visser mode]quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
ALS hij dan een politieauto voor zich krijgt ziet hij iets als STOPPOP, en dan denkt hij dat het over top of the pops gaat (of hoe da ook heette)... flauw, ikweet
Och, zo af en toe is het best leuk om weer eens te horen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:03 schreef Againzender het volgende:
Take That
Hoewel ze destijds bij De Schreeuw van De Leeuw uitermate leuk waren
Dat!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hey... een vrouw in de studio!
Hallo vrouw in de studio
Take That heeft bij Paul de Leeuw heel veel goed gemaakt bij mij, vond ik echt geweldigquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, zo af en toe is het best leuk om weer eens te horen.
Zelfde geldt voor bijvoorbeeld Toybox en de Vengaboys.
Toch vind ik hem grappiger als je hem voluit zegt...quote:
Ik keek laatst de film 'Stardust' en op het eind hoorde ik een best mooi nummer.. bleek Take That te zijnquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
Take That heeft bij Paul de Leeuw heel veel goed gemaakt bij mij, vond ik echt geweldig
Je zal het inderdaad nodig hebben. Succes dus!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:14 schreef robertjanglasman het volgende:
oke, daar ga ik. wish me luck
Annemieke is erbij, met kort rokje. Waarvoor heb je nog een stimulans nodig eigenlijk?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:14 schreef robertjanglasman het volgende:
Succes!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:14 schreef robertjanglasman het volgende:
Heeft ze er meerdere aan ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
Leuk rokjes heeft Annemieke aan...
Enkelvoud!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heeft ze er meerdere aan ?
Zal dalijk als ze in beeld is eens op gaan letten.
quote:
Mjah ik kijk liever gewoon via WMP . Vind het wel prettig om een iets groter scherm te hebbenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
op www.3fmfan.nl en dan op webcam klikken .daar is zo nu en dan de deur te zien
jij hebt niet door dat kinderen je huis assimilerenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:53 schreef DaMook het volgende:
Er staat hier een kinderwagen in de kamer(zie ik net). Volgens mij is mijn neefje weer aan het logeren
. Moet ik dalijk weer zachtjes naar boven gaan
.
gaat het een beetje?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:56 schreef robertjanglasman het volgende:
lekker he ;-)
Hai Robert, je bent bijna net zo lekker als Hugoquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:56 schreef robertjanglasman het volgende:
Zometeen ga ik dus dubbel zien met de i-doser...Wordt spannend, ik schijn er echt vaag van te worden.
Zou Gerard dit nog hebben opgezet tussen de spannende muziekjes en koebellen door gisterochtend vroeg...?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:56 schreef Againzender het volgende:
En GhostsUltieme bevallingsmuziek
Aha.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:58 schreef robertjanglasman het volgende:
eeh....dus, nou, eeeh. en.....enne...ahum.
Geen dank, Yw, graag gedaan, heb je msn?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:58 schreef robertjanglasman het volgende:
eeh....dus, nou, eeeh. en.....enne...ahum.
geen idee, maar dit nummer hoorde ik erg veel toen onze zoon gebeuren werd, en daar zal ik denk ik altijd aan terug denken als ik dit nummer hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou Gerard dit nog hebben opgezet tussen de spannende muziekjes en koebellen door gisterochtend vroeg...?
Je kan natuurlijk ook even een postduif richting Hilversum gooien, precies door het raam van de studio heen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
Robbertjan - zeg es dat annemic weer es online komt op fok...
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook even een postduif richting Hilversum gooien, precies door het raam van de studio heen.
take care!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:04 schreef robertjanglasman het volgende:
wel hhhhiiighfes....tik m aan, tot later!
Laters!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:04 schreef robertjanglasman het volgende:
wel hhhhiiighfes....tik m aan, tot later!
Is niet mijn huis hequote:Op woensdag 31 oktober 2007 00:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij hebt niet door dat kinderen je huis assimileren [afbeelding]
Ik ga zo ook zacht naar boven, hoewel volgens mij iedereen in coma is na afgelopen nacht.
ik heb hier twee koters die mij verels te vroeg wakker gaan maken. Ach, je went eraanquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Is niet mijn huis he, is van mijn ouders
.
Ach echt erg vind ik het niet, is een leuk menneke dat me morgen waarschijnlijk veelste vroeg komt wekken
.
Mijn beltegoed van mijn 3fm sms telefoon is op.
Whehe, als ik zo met dat menneke speel is het leuk, maar al de andere dingen die het met zich meebrengt wil ik toch nog even mee wachtenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb hier twee koters die mij verels te vroeg wakker gaan maken. Ach, je went eraan [afbeelding]
Dit is volgens mij voor het eerst dat ik Annemieke live hoor [afbeelding]
ik ben 's nachts alleen een keertje bij Roosmarijn geweest, ben vaak maandag nog laat bezig.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:14 schreef DaMook het volgende:
[..]
Whehe, als ik zo met dat menneke speel is het leuk, maar al de andere dingen die het met zich meebrengt wil ik toch nog even mee wachten.
Ik ben er al een keer bij in de uitzending geweest. Maakt leuke radio
. N
Bij henk ben ik ook al eens geweestquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ben vorige week hij EO Henk geweest, en dan ook in de uitzending. Weekcd gewonnen...
ik win nooit wat. Nou ja, een badeend, maar dan weer wel bij Ekstra Weekendquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:23 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ben vorige week hij EO Henk geweest, en dan ook in de uitzending. Weekcd gewonnen...
Na eerst mij bizar hard te hebben bekogeld ermeequote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat ding viel per ongeluk uit het raam
![]()
Die zou ik wel een willenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik win nooit wat. Nou ja, een badeend, maar dan weer wel bij Ekstra Weekend [afbeelding]
Gewoon blijvenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:28 schreef Againzender het volgende:
Ik ga maar eens pitten zo, hangt even af van wat er gedraaid wordt nu of ik nog heel even blijf [afbeelding]
Je bent gewoon zo aantrekkelijk dat mn (2e) eend meteen op je afvloog...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Na eerst mij bizar hard te hebben bekogeld ermee![]()
Hobselquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Na eerst mij bizar hard te hebben bekogeld ermee [afbeelding] [afbeelding]
Ik zat toevallig in de uitzending toen ik mijn zoontje in bad aan het doen was, en Maricha producer was bij Ekstra weekend. Dan heb je rap een badeend te pakken geloof ikquote:
Of dat de reden was betwijfel ik ten zeerste, maar het was wel een knappe move van die bandeendquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je bent gewoon zo aantrekkelijk dat mn (2e) eend meteen op je afvloog...
Doe net als ik. 3FM opzetten en de kast waar de radio instaat opslot doenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:37 schreef MissHobje het volgende:
Ik zit trouwens ernstig na te denken over het feit.. dat mijn nieuwe baan donderdag gaat beginnen en ze daar 538^ [afbeelding] %&%&*%( hebben opstaan.. en hoe ik dat ga aanpakken om het op 3fm te krijgen [afbeelding]
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:44 schreef Againzender het volgende:
ik ga nu echt pitten trouwens [afbeelding]
Whehe, heb je wel gemistquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:45 schreef Againzender het volgende:
toch maar niet, ff in de uitzending [afbeelding]
Annemic is tof hequote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:50 schreef Againzender het volgende:
lekkere request hoor [afbeelding]
Gelukkigquote:
Krezipquote:
Jacquelinequote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Krezip [afbeelding]
Annelies van Krezip [afbeelding]
Is dat zo jaquote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:24 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
ik hoor juist vaak dat het een ideaal adres ia aangezien iedereen het makkelijk onthoudt [afbeelding]
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jacquelineen Annelies
. Toch Jacqueline iets meer
![]()
.
[..]
Is dat zo ja. Ik vond hem een beetje lang en kon hem niet copie pasten
.
Maar ben jij iemand die wil zeggen hoeveel en wat voor notes iemand heeft ?. Anders dan laat maar
.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[afbeelding] nee zo iemand ben ik niet [afbeelding] beroepsgeheim
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok dan vraag ik het toch maar een keer aan een ander crewlid dat ik al iets langer online ken.
Ik zal niet lekken wie er lektquote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[afbeelding] foei dat mag niet [afbeelding]
tijd dat ze dat eens gaat showen dan!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zal niet lekken wie er lekt.
Ik heb annemic d'r rokje nog steeds niet gezien trouwens. Alleen d'r goddelijke bovenlichaam gezien tot nu toe
![]()
.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:41 schreef rubbereend het volgende:
ik ga maar eens slapen [afbeelding]
ah n8u zie ik d'r rokjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tijd dat ze dat eens gaat showen dan!
Heej er is nog iemandquote:
Hoe ging dat? "Ik heb in mijn ene hand mijn kind, en inde andere de telefoon." (even later) "Ik heb 1 vna de 2 in bad laten vallen en ik ben nog verbonden..."quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zat toevallig in de uitzending toen ik mijn zoontje in bad aan het doen was, en Maricha producer was bij Ekstra weekend. Dan heb je rap een badeend te pakken geloof ik
Woerden!quote:
Ekdom was er nog vrij postief over eigenlijkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
Heerlijk nummer van Muse inderdaad
Britney
Dat nieuwe album is ook nog geeneens zo slecht ontvangen geloof ikquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:33 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ekdom was er nog vrij postief over eigenlijk
Inderdaad, wat een vreselijk goor wijf is dat. En die stemquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:18 schreef Impry het volgende:
Dat is die overdreven Kim Holland, wat een walgwijf zeg.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zat jij daar maar, hè rubber?
Wat? Kim holland of krezipquote:
Aait Cossiequote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:21 schreef cosmick het volgende:
Godverdorie, en dan ook dat EEUWIGE KUT-Faithless erachteraan!![]()
En die "Woensdag-hakku-dag"quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:34 schreef rubbereend het volgende:
liever Faithless dan steeds hetzelfde gekut van Fiction Planemaar eens wat te noemen
Het zit je hoog hequote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kim Holland, Krezip, Faithless en Rabbering. Met z'n heftruckchauffeur-muzieksmaak.
Wat is er mis met de muzieksmaak van een heftruckchauffeur?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kim Holland, Krezip, Faithless en Rabbering. Met z'n heftruckchauffeur-muzieksmaak.
Het is dus ook eigenlijk Paul Gabberingquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
En die "Woensdag-hakku-dag". Elke week Party Animals en Elstak? Dude, koop 's wat nieuwe cd's, en dan niet bij Van Leest of de FRS.
In plaatst dat ie nu eens "French Kiss" ofzo draait. Hoort ie gelijk waar Faithless dat vertraagtruukje van heeft gejatquote:
quote:
oei, dat is wel lekkerquote:
Iddquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:48 schreef rubbereend het volgende:
Rab tegen Ekdom: 5 kinderen
Ekdom: Nee we stoppen hier![]()
ach, dat zeiden wij ook vlak na de bevallingquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:48 schreef rubbereend het volgende:
Rab tegen Ekdom: 5 kinderen
Ekdom: Nee we stoppen hier![]()
En hoeveel zijn er daarna nog gevolgd of gaan er volgen?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, dat zeiden wij ook vlak na de bevalling
En dan moet morgen Veenstra winnen... De finale met Ekdom tegen Veenstra.... lijkt mij zeer interessant.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:55 schreef Againzender het volgende:
ach, dat zeiden wij ook vlak na de bevalling
Eigenlijk een droomfinalequote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:10 schreef Rojan_UK het volgende:
En dan moet morgen Veenstra winnen... De finale met Ekdom tegen Veenstra.... lijkt mij zeer interessant.![]()
quote:
Toen ze de studio in de auto hadden gegooid was 'ie al propvol joh!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:00 schreef Impry het volgende:
Michiel heeft zeker geen webcam bij?
Ik moet nog nadenken wat ik aan ga vragenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:18 schreef MutZ het volgende:
En daar ging m'n potentiele request voor vanavond...
Enorm veel beter in ieder geval dan die EkStra Weekend Op Locatie uitzending een paar weken terugquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:27 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik moet nog nadenken wat ik aan ga vragen
Ben benieuwd wat voor apparatuur Michiel heeft meegenomen, het klinkt iig best aardig allemaal
Het zal wel de standaard lokatie set zijn, lijkt mij. De foto's zullen wel op zijn weblog en/of de MetMichiel site komen te staan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:27 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor apparatuur Michiel heeft meegenomen, het klinkt iig best aardig allemaal
Ik heb foto's van vorig jaar gezien en toen hadden ze gewoon de locatiestudio bij hun...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:27 schreef Glacier het volgende:
[..]
Vandaar dat het gewoon prima klinktquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:35 schreef MutZ het volgende:
Ik heb foto's van vorig jaar gezien en toen hadden ze gewoon de locatiestudio bij hun...
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:45 schreef Seraphina het volgende:
*luistert ook eventjes een klein uurtje mee*
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:50 schreef Maricha het volgende:snelle zwaai...... en nee we zenden uit via isdn
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:50 schreef Maricha het volgende:snelle zwaai...... en nee we zenden uit via isdn
Thriller?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:59 schreef Glacier het volgende:
[..]
Klinkt prima hoor!
Hopelijk gaan jullie Michael Jackson draaien tussen 9 en 10
Ik heb hem eigenlijk nog nooit gehoord...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:08 schreef Glacier het volgende:
[..]
Nope
Dat vond ik nou net een beetje te cliche..en Thriller hoor je al best regelmatig
Ik neem aan dat je bedoelt dat je Thriller nog niet hebt gehoord in het kader van Halloween..neem aan dat je de plaat verder wel eens hebt gehoordquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik heb hem eigenlijk nog nooit gehoord...
Jij hebt je jachtgeweer geladen?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:13 schreef Rojan_UK het volgende:
De eerste trick-or-treaters zijn hier inmiddels aan de deur gesignaleerd...
Als ik hem hoor herken ik hem misschien, maar ik weet echt niet hoe hij zou moeten klinken...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:18 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat je Thriller nog niet hebt gehoord in het kader van Halloween..neem aan dat je de plaat verder wel eens hebt gehoord
Vanmorgen hoorde ik Thriller al een keertje geloof ik..
Werd vanmiddag nog gedraaid.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik heb hem eigenlijk nog nooit gehoord...
Natuurlijk! Dat belt maar aan en ik ben er helemaal niet op gekleed...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jij hebt je jachtgeweer geladen?
Ga je schamen in een hoekjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als ik hem hoor herken ik hem misschien, maar ik weet echt niet hoe hij zou moeten klinken...
Sorry :$ Heb er veel over gehoord, maar het nummer zelf...quote:
Ja, dankjewel nog daarvoorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:30 schreef MutZ het volgende:
Ga je schamen in een hoekje
Weet je wat ook grappig is? Ik heb juist Glacier vanmiddag gek geprobeerd te maken met een nummer uit Nightmare Before Christmas
quote:
Nou, kijk hier dan eens eventjes:quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Sorry :$ Heb er veel over gehoord, maar het nummer zelf...
Live reactie vanuit een achtbaan in Wali-B met Gerard Ekdom... das pas lachen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:49 schreef Qunix het volgende:
WHAHAHAHAHA
Live reactie vanuit een achtbaan.... HOE VET
Zal best jaquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Live reactie vanuit een achtbaan in Wali-B met Gerard Ekdom... das pas lachen.
Dat gelach van Michielquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:49 schreef Qunix het volgende:
WHAHAHAHAHA
Live reactie vanuit een achtbaan.... HOE VET
Text_only is razendsnelquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:09 schreef Glacier het volgende:
FOK! is idd niet te harden momenteel..
Dat klonk ge-wel-digquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:53 schreef Marc63 het volgende:
Live reactie vanuit een achtbaan in Wali-B met Gerard Ekdom... das pas lachen.
Zelfs mobile is niet vooruit te branden hier...quote:
Gecondoleerdquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
Helaas ga ik hem missen. Om kwart over 8 is mijn oma overleden.![]()
![]()
Gecondoleerd WebHawk.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
![]()
Altijd klote om zoiets te horen... Sterkte!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
![]()
Gecondoleerd Webhawkjuh..veel sterkte man..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
![]()
Dat Thriller niet op 1 staat wisten we vanmiddag al, toen riep Michiel dat al in de Coen showquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:47 schreef Qunix het volgende:
Ik ben benieuwd wat op 1 staat als 2 Micheal Jackson - Thriller is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gecondoleerdquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
![]()
Natuurlijk, 'k mag dan wel 's nachts gestopt zijn met lezen, maar de dag erna had ik hem uitquote:
Wat vond je ervan?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Natuurlijk, 'k mag dan wel 's nachts gestopt zijn met lezen, maar de dag erna had ik hem uit.
Nu is m'n moeder hem aan het lezen
Gecondoleerd, WebHawk en sterkte toegewenst...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
![]()
Geweldig iddquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:57 schreef MutZ het volgende:
Het dankwoord:
Domien voor het zijn van een droplul
Maricha voor het schaapjes hoeden
Ik ben gewoon goedquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:22 schreef Glacier het volgende:
[..]
Geweldig idd
Ik vind het knap van je dat je zoveel reacties weet te posten..ik probeer deze al een kwartier erdoorheen te krijgen
En ik heb iets met kleine tekst de laatste dagen..
Geweldig natuurlijk.quote:
Ik gok Martijn Muijs.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:57 schreef Marc63 het volgende:
Wie neemt vannacht Domien over?
Ow achjaquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:49 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat Thriller niet op 1 staat wisten we vanmiddag al, toen riep Michiel dat al in de Coen show
we wachten in spanning afquote:
Voor je het weet ben ik de 3FM night stalker hierquote:
Slapen kan in het weekend welquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:04 schreef Againzender het volgende:
Voor je het weet ben ik de 3FM night stalker hier![]()
En eigenlijk wilde ik gewoon gaan slapen vannacht
jij slapen ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Voor je het weet ben ik de 3FM night stalker hier![]()
En eigenlijk wilde ik gewoon gaan slapen vannacht
Axel slaapt wel hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:10 schreef borisz het volgende:
[..]
jij slapen ?
Ik zal Axel even instellen
Gecondoleerd...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
![]()
dan maar een auto in de fik laten zetten, maar dat valt nu ook niet meer opquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel slaapt wel hoorHij wordt bijna nooit echt wakker 's nachts, afgelopen nacht heeft hij dan wel tot twee uur liggen spoken, denk ook omdat mama ziek was, geeft toch wat drukte allemaal.
Affijn, dat was ook de reden dat ik nog zo laat wakker was
Gelukkig gaat het weer een stuk beter nu
het is anders de laatste paar dagen erg rustig met autobranden hier.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:33 schreef borisz het volgende:
[..]
dan maar een auto in de fik laten zetten, maar dat valt nu ook niet meer op![]()
en wat heb je gekocht?quote:
leuk rijtje om vergelijkingen te kunnen makenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:43 schreef borisz het volgende:
ben bij de belgie afdeling blijven hangen met st bernardus 12, grimbergen optimo bruno, grottenbier, westvleteren 8 en 12. Rochefort 6, 8, 10. Maredsous 6, 8, 10. en orval.
komt door Guisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |