Gecondoleerdquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
Helaas ga ik hem missen. Om kwart over 8 is mijn oma overleden.![]()
![]()
Gecondoleerd WebHawk.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
![]()
Altijd klote om zoiets te horen... Sterkte!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
![]()
Gecondoleerd Webhawkjuh..veel sterkte man..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
![]()
Dat Thriller niet op 1 staat wisten we vanmiddag al, toen riep Michiel dat al in de Coen showquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:47 schreef Qunix het volgende:
Ik ben benieuwd wat op 1 staat als 2 Micheal Jackson - Thriller is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gecondoleerdquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
![]()
Natuurlijk, 'k mag dan wel 's nachts gestopt zijn met lezen, maar de dag erna had ik hem uitquote:
Wat vond je ervan?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:02 schreef Broekie het volgende:
[..]
Natuurlijk, 'k mag dan wel 's nachts gestopt zijn met lezen, maar de dag erna had ik hem uit.
Nu is m'n moeder hem aan het lezen
Gecondoleerd, WebHawk en sterkte toegewenst...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
![]()
Geweldig iddquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:57 schreef MutZ het volgende:
Het dankwoord:
Domien voor het zijn van een droplul
Maricha voor het schaapjes hoeden
Ik ben gewoon goedquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:22 schreef Glacier het volgende:
[..]
Geweldig idd
Ik vind het knap van je dat je zoveel reacties weet te posten..ik probeer deze al een kwartier erdoorheen te krijgen
En ik heb iets met kleine tekst de laatste dagen..
Geweldig natuurlijk.quote:
Ik gok Martijn Muijs.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:57 schreef Marc63 het volgende:
Wie neemt vannacht Domien over?
Ow achjaquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:49 schreef Broekie het volgende:
[..]
Dat Thriller niet op 1 staat wisten we vanmiddag al, toen riep Michiel dat al in de Coen show
we wachten in spanning afquote:
Voor je het weet ben ik de 3FM night stalker hierquote:
Slapen kan in het weekend welquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:04 schreef Againzender het volgende:
Voor je het weet ben ik de 3FM night stalker hier![]()
En eigenlijk wilde ik gewoon gaan slapen vannacht
jij slapen ?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Voor je het weet ben ik de 3FM night stalker hier![]()
En eigenlijk wilde ik gewoon gaan slapen vannacht
Axel slaapt wel hoorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:10 schreef borisz het volgende:
[..]
jij slapen ?
Ik zal Axel even instellen
Gecondoleerd...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:32 schreef WebHawkjuh het volgende:
![]()
dan maar een auto in de fik laten zetten, maar dat valt nu ook niet meer opquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel slaapt wel hoorHij wordt bijna nooit echt wakker 's nachts, afgelopen nacht heeft hij dan wel tot twee uur liggen spoken, denk ook omdat mama ziek was, geeft toch wat drukte allemaal.
Affijn, dat was ook de reden dat ik nog zo laat wakker was
Gelukkig gaat het weer een stuk beter nu
het is anders de laatste paar dagen erg rustig met autobranden hier.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:33 schreef borisz het volgende:
[..]
dan maar een auto in de fik laten zetten, maar dat valt nu ook niet meer op![]()
en wat heb je gekocht?quote:
leuk rijtje om vergelijkingen te kunnen makenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:43 schreef borisz het volgende:
ben bij de belgie afdeling blijven hangen met st bernardus 12, grimbergen optimo bruno, grottenbier, westvleteren 8 en 12. Rochefort 6, 8, 10. Maredsous 6, 8, 10. en orval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |