Toen ze de studio in de auto hadden gegooid was 'ie al propvol joh!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:00 schreef Impry het volgende:
Michiel heeft zeker geen webcam bij?
Ik moet nog nadenken wat ik aan ga vragenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:18 schreef MutZ het volgende:
En daar ging m'n potentiele request voor vanavond...
Enorm veel beter in ieder geval dan die EkStra Weekend Op Locatie uitzending een paar weken terugquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:27 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik moet nog nadenken wat ik aan ga vragen
Ben benieuwd wat voor apparatuur Michiel heeft meegenomen, het klinkt iig best aardig allemaal
Het zal wel de standaard lokatie set zijn, lijkt mij. De foto's zullen wel op zijn weblog en/of de MetMichiel site komen te staan.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:27 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat voor apparatuur Michiel heeft meegenomen, het klinkt iig best aardig allemaal
Ik heb foto's van vorig jaar gezien en toen hadden ze gewoon de locatiestudio bij hun...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:27 schreef Glacier het volgende:
[..]
Vandaar dat het gewoon prima klinktquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:35 schreef MutZ het volgende:
Ik heb foto's van vorig jaar gezien en toen hadden ze gewoon de locatiestudio bij hun...
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:45 schreef Seraphina het volgende:
*luistert ook eventjes een klein uurtje mee*
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:50 schreef Maricha het volgende:snelle zwaai...... en nee we zenden uit via isdn
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:50 schreef Maricha het volgende:snelle zwaai...... en nee we zenden uit via isdn
Thriller?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:59 schreef Glacier het volgende:
[..]
Klinkt prima hoor!
Hopelijk gaan jullie Michael Jackson draaien tussen 9 en 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |