Gelukkigquote:
Krezipquote:
Jacquelinequote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Krezip [afbeelding]
Annelies van Krezip [afbeelding]
Is dat zo jaquote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:24 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
ik hoor juist vaak dat het een ideaal adres ia aangezien iedereen het makkelijk onthoudt [afbeelding]
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Jacquelineen Annelies
. Toch Jacqueline iets meer
![]()
.
[..]
Is dat zo ja. Ik vond hem een beetje lang en kon hem niet copie pasten
.
Maar ben jij iemand die wil zeggen hoeveel en wat voor notes iemand heeft ?. Anders dan laat maar
.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[afbeelding] nee zo iemand ben ik niet [afbeelding] beroepsgeheim
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ok dan vraag ik het toch maar een keer aan een ander crewlid dat ik al iets langer online ken.
Ik zal niet lekken wie er lektquote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[afbeelding] foei dat mag niet [afbeelding]
tijd dat ze dat eens gaat showen dan!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:37 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik zal niet lekken wie er lekt.
Ik heb annemic d'r rokje nog steeds niet gezien trouwens. Alleen d'r goddelijke bovenlichaam gezien tot nu toe
![]()
.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:41 schreef rubbereend het volgende:
ik ga maar eens slapen [afbeelding]
ah n8u zie ik d'r rokjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 02:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tijd dat ze dat eens gaat showen dan!
Heej er is nog iemandquote:
Hoe ging dat? "Ik heb in mijn ene hand mijn kind, en inde andere de telefoon." (even later) "Ik heb 1 vna de 2 in bad laten vallen en ik ben nog verbonden..."quote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik zat toevallig in de uitzending toen ik mijn zoontje in bad aan het doen was, en Maricha producer was bij Ekstra weekend. Dan heb je rap een badeend te pakken geloof ik
Ekdom was er nog vrij postief over eigenlijkquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:20 schreef SilentChaos het volgende:
Heerlijk nummer van Muse inderdaad
Britney
Dat nieuwe album is ook nog geeneens zo slecht ontvangen geloof ikquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:33 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ekdom was er nog vrij postief over eigenlijk
Inderdaad, wat een vreselijk goor wijf is dat. En die stemquote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:18 schreef Impry het volgende:
Dat is die overdreven Kim Holland, wat een walgwijf zeg.
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zat jij daar maar, hè rubber?
Wat? Kim holland of krezipquote:
Aait Cossiequote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:21 schreef cosmick het volgende:
Godverdorie, en dan ook dat EEUWIGE KUT-Faithless erachteraan!![]()
En die "Woensdag-hakku-dag"quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:34 schreef rubbereend het volgende:
liever Faithless dan steeds hetzelfde gekut van Fiction Planemaar eens wat te noemen
Het zit je hoog hequote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kim Holland, Krezip, Faithless en Rabbering. Met z'n heftruckchauffeur-muzieksmaak.
Wat is er mis met de muzieksmaak van een heftruckchauffeur?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:26 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kim Holland, Krezip, Faithless en Rabbering. Met z'n heftruckchauffeur-muzieksmaak.
Het is dus ook eigenlijk Paul Gabberingquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
En die "Woensdag-hakku-dag". Elke week Party Animals en Elstak? Dude, koop 's wat nieuwe cd's, en dan niet bij Van Leest of de FRS.
In plaatst dat ie nu eens "French Kiss" ofzo draait. Hoort ie gelijk waar Faithless dat vertraagtruukje van heeft gejatquote:
quote:
Iddquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:48 schreef rubbereend het volgende:
Rab tegen Ekdom: 5 kinderen
Ekdom: Nee we stoppen hier![]()
ach, dat zeiden wij ook vlak na de bevallingquote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:48 schreef rubbereend het volgende:
Rab tegen Ekdom: 5 kinderen
Ekdom: Nee we stoppen hier![]()
En hoeveel zijn er daarna nog gevolgd of gaan er volgen?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, dat zeiden wij ook vlak na de bevalling
En dan moet morgen Veenstra winnen... De finale met Ekdom tegen Veenstra.... lijkt mij zeer interessant.quote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 15:55 schreef Againzender het volgende:
ach, dat zeiden wij ook vlak na de bevalling
Eigenlijk een droomfinalequote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:10 schreef Rojan_UK het volgende:
En dan moet morgen Veenstra winnen... De finale met Ekdom tegen Veenstra.... lijkt mij zeer interessant.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |