Ik heb hem eigenlijk nog nooit gehoord...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:08 schreef Glacier het volgende:
[..]
Nope
Dat vond ik nou net een beetje te cliche..en Thriller hoor je al best regelmatig
Ik neem aan dat je bedoelt dat je Thriller nog niet hebt gehoord in het kader van Halloween..neem aan dat je de plaat verder wel eens hebt gehoordquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik heb hem eigenlijk nog nooit gehoord...
Jij hebt je jachtgeweer geladen?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:13 schreef Rojan_UK het volgende:
De eerste trick-or-treaters zijn hier inmiddels aan de deur gesignaleerd...
Als ik hem hoor herken ik hem misschien, maar ik weet echt niet hoe hij zou moeten klinken...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:18 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt dat je Thriller nog niet hebt gehoord in het kader van Halloween..neem aan dat je de plaat verder wel eens hebt gehoord
Vanmorgen hoorde ik Thriller al een keertje geloof ik..
Werd vanmiddag nog gedraaid.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik heb hem eigenlijk nog nooit gehoord...
Natuurlijk! Dat belt maar aan en ik ben er helemaal niet op gekleed...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:20 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jij hebt je jachtgeweer geladen?
Ga je schamen in een hoekjequote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als ik hem hoor herken ik hem misschien, maar ik weet echt niet hoe hij zou moeten klinken...
Sorry :$ Heb er veel over gehoord, maar het nummer zelf...quote:
Ja, dankjewel nog daarvoorquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:30 schreef MutZ het volgende:
Ga je schamen in een hoekje
Weet je wat ook grappig is? Ik heb juist Glacier vanmiddag gek geprobeerd te maken met een nummer uit Nightmare Before Christmas
quote:
Nou, kijk hier dan eens eventjes:quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Sorry :$ Heb er veel over gehoord, maar het nummer zelf...
Live reactie vanuit een achtbaan in Wali-B met Gerard Ekdom... das pas lachen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:49 schreef Qunix het volgende:
WHAHAHAHAHA
Live reactie vanuit een achtbaan.... HOE VET
Zal best jaquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Live reactie vanuit een achtbaan in Wali-B met Gerard Ekdom... das pas lachen.
Dat gelach van Michielquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:49 schreef Qunix het volgende:
WHAHAHAHAHA
Live reactie vanuit een achtbaan.... HOE VET
Text_only is razendsnelquote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:09 schreef Glacier het volgende:
FOK! is idd niet te harden momenteel..
Dat klonk ge-wel-digquote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:53 schreef Marc63 het volgende:
Live reactie vanuit een achtbaan in Wali-B met Gerard Ekdom... das pas lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |