Ben ik het wel mee eens ja.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Geen goede ontwikkelingnu worden mensen gedwongen om een toetsenbord+muis te halen aangezien je daarmee zeker te weten een voordeel mee hebt tegenover de mensen die met een controller spelen.
Het blijft een console waarom zo graag een pc immiteren?
Dit is echt onzin. De server kan instellen of alleen Muis/toetsenbord of alleen controller-spelers toegestaan zijn.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens ja.
Maar het is lastig in de hand te houden en van beperkingen hou ik ook weer niet.
Oplossing is dan toch om zelf ook maar een keyboard en muis te kopen of het spel niet te spelen.
Dat inzicht komt later...quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:55 schreef Frozen het volgende:
Een saaie tvp.
truth.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:55 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dit is echt onzin. De server kan instellen of alleen Muis/toetsenbord of alleen controller-spelers toegestaan zijn.
Router ertussen. Neem alleen niet zo'n cheap-ass ding.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:20 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Hej hej!!
De kogel is door de kerk! ik ga komende dinsdag de 40gig versie halen![]()
Nou wil ik natuurlijk meteen op internet dinsdagavond, net een klein jong, dus wil alles al vantevoren voorbereid hebben..
Heb een netwerkkabel op mn kamer liggen die zit in mn PC.
Kkan ik nou gewoon bij het kastje aan mijn muur een kort kabeltje koppelen en een soort van splitter er tussen en dan vanaf daar een kabel naar PC en een bijgeleverde kabel naar de PS3??
Werktie pad op Bluetooth (dan ja) of op RF(dan nee)quote:Ik hoor het graag, ennn wil ook nog graag weten.. Kan ik met mijn RumblePad 2 van logitech (voor op mn PC) ook op de PS3 spelen?! ik hoor verhalen van wel en verhalen van niet!![]()
graag gedaan en veel plezier alvastquote:thnx voor de antwoorden alvast!![]()
Router ertussen. Neem alleen niet zo'n cheap-ass ding.quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:41 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Router ertussen. Neem alleen niet zo'n cheap-ass ding.
[..]
Werktie pad op Bluetooth (dan ja) of op RF(dan nee)
[..]
graag gedaan en veel plezier alvast
Wel leuk om te horen hoe de gamepers altijd van die leuke extra's krijgt. En grafisch is de game gewoon zo goed als het kan worden met MGS imo, zolang de gameplay features zo uitgebreid mogelijk zijn, ben ik blij.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamekings MGS 4 Preview
Boris
Wat een azijnpisser is het ook
Overigens een verkapte tvp
Alsnog, router ertussenquote:Op maandag 29 oktober 2007 16:48 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Tja het zit zo: Internet komt binnen en gaat naar de router en vanaf daar gaat ie naar de PC van mn Pa en dan weer naar boven naar mij en mn broertje. Nou kan het zijn dat ik een extra kabel naar boven moet trekken, maar da zal toch ook wel anders kunnen???
Dan zou hij best wel eens kunnen werken. Durf het alleen niet met zekerheid te stellen. Geeft niet, je krijgt er een controller bij. Als je dan met z'n tweeën wilt spelen, en die Rumblepad doet het niet, moet je even naar de winkel hollen voor een extra SIXAXIS.quote:Werktie pad op Bluetooth (dan ja) of op RF(dan nee)
Nee die Rumblepad2 is gewoon met een usb kabel.
Ik heb de DS3 al besteld. Goedkoper en sneller dan in Europa --> I'm there.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:06 schreef JDizzle het volgende:
Als de PS3 verrassing nu is dat Call of Duty 4 kb+m ondersteunt, dan ben ik zo een beetje de gelukkigste PS3 eigenaar op de wereld. Make it happen IW!
Wie gaat er trouwens ook de Dual Shock 3 importeren? Ik haal sowieso de witte.Misschien dat we een heleboel tegelijk kunnen binnenhalen?
[..]
Wel leuk om te horen hoe de gamepers altijd van die leuke extra's krijgt. En grafisch is de game gewoon zo goed als het kan worden met MGS imo, zolang de gameplay features zo uitgebreid mogelijk zijn, ben ik blij.
Eerst helemaal de game prijzen, en dan dat stukje waar hij dacht dat de camera uit stond.![]()
Waar vandaan en hoeveel ben je kwijt?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik heb de DS3 al besteld. Goedkoper en sneller dan in Europa --> I'm there.
yeasia.com, kostte me 50 euro voor de controller, en het verzenden is gratis.quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:27 schreef JDizzle het volgende:
[..]
Waar vandaan en hoeveel ben je kwijt?
Onder 40" schermdiagonaal is 1080p echt zijn geld niet waard. Ga dan voor een goede 720P...quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:36 schreef SnakeNL het volgende:
Kan iemand me helpen ik wil een tv kopen.
Wou eerst de LE37M86 halen maar lijkt me wat groot voor me kamer (Zit max 3 meter vandaan)
Maar ik wil ook graag 1080P dus zie je het verschil op die afstand tussen 1080p en 720p en kan iemand me dan een goeie 720p scherm aanraden alvast bedankt![]()
Interessant .quote:Wie gaat er trouwens ook de Dual Shock 3 importeren? Ik haal sowieso de witte.Misschien dat we een heleboel tegelijk kunnen binnenhalen?
Denk telkens dat jij foto's aan het plaatsen bent, zijn het screenshots.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De GOTY van 2007: Call of Duty 4
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:20 schreef Survivalism het volgende:
[..]
Denk telkens dat jij foto's aan het plaatsen bent, zijn het screenshots.![]()
Dat verschil, zo minimaal.
Geduldige mensen weten dat kerst ook een mooie tijd is om spellen te ontvangen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:35 schreef RedemptioN het volgende:
pfff wat wordt november een k*t maand...voor me money ;/
ik moet R&C, AC, COD4 hebben...zijn me ma en zus ook nog eens jarig en met een beetje pech is Haze ook nog leuk...wil ik ook nog 2 DS3 controllers ;/
tvp verdre nog natuurlijk
me nicht werkt bij bart smit krijg zowiezo 15 procent kortingquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:20 schreef Ludacriss het volgende:
425 euro? Waar heb je die gekocht?
Een simpele switch is voldoende. Je hebt immers al op de lijn een router zitten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:48 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Tja het zit zo: Internet komt binnen en gaat naar de router en vanaf daar gaat ie naar de PC van mn Pa en dan weer naar boven naar mij en mn broertje. Nou kan het zijn dat ik een extra kabel naar boven moet trekken, maar da zal toch ook wel anders kunnen???
[...]
Niet morgen maar pas volgende week dinsdag, 6 november, volgens mij.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:13 schreef Scarface2004 het volgende:
ps3 340 euro
Morgen tussen 6 en 9 Bart Smit
Ik neem aan dat je YesAsia bedoeld? In ieder geval, ik kan alleen een zwarte sixaxis vinden. Heb je een link naar het product?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
yeasia.com, kostte me 50 euro voor de controller, en het verzenden is gratis.
Alleen dat het de beste kabel voor je PS3 is.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:38 schreef Theamerican het volgende:
weet niemand iets over hdmi?
Ja idd, gewoon een switch ertussen knallen, kost je 10euro ofzo, heb ik thuis ook op me kamer, werkt prima.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
Een simpele switch is voldoende. Je hebt immers al op de lijn een router zitten.
Een tweede router (zoals Social Disorder voorstelde) is niet nodig. Sterker nog, dit levert alleen maar meer problemen op en extra configuratie werk.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:15 schreef Theamerican het volgende:
jaaaaaa ik heb hem 60 gb met 2 games voor 425 euro ben zo blij
had alleen vraagje ik zoek hdmi kabel maar ik zag er 1 voor 100 euro van merk belkin
en merkloos geval voor 30 euro
zijn er nog richtlijnen voor hdmi of is elke kabel wel geschikt
ben er namelijk niet zo in thuis
Met de kanttekening dat deze actie óók ONLINE geldig is!quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:13 schreef Scarface2004 het volgende:
ps3 340 euro
Morgen tussen 6 en 9 Bart Smit
Er staan wel wat leuke dingen in de storequote:Op maandag 29 oktober 2007 20:33 schreef Scarface2004 het volgende:
Hmm en geen rumble en games erbij.
Of zit er een standaard arcade spelletje bij?
Probeer het hier eens http://www.electronica-online.nl/quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:15 schreef Theamerican het volgende:
god god god nergens online die kabel te bestellen morgen maar mediamarkt checken
Kan niet wachtenquote:Op maandag 29 oktober 2007 17:41 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zal het nog 1x zeggen voor alle liefhebbers, want in elke topic wordt het weer gevraagd, de hdmi kabel,quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:15 schreef Theamerican het volgende:
god god god nergens online die kabel te bestellen morgen maar mediamarkt checken
Een HDMI naar DVI kabel kopen, zie mijn vorige post waar je zo een kabel zou kunnen bestellen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:26 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
hmm ff een n00b vraag.. als ik nou volgende week mijn playstation op een redelijk kleine LCDtv aansluit met scart en als ik straks op mezelf zit een keer een HDMI kabel haal. Mis ik dan veel kwaliteit?!
** edit- heb net mn boekje van mn tv er net even bijgepakt. en heb alleen een DVI-I ingang voor het aansluiten van een HD toestel of computer met DVI uitgang.
wat kan ik nu het beste doen?!
Ik zag Eye of judgement vandaag al bij de E-Plaza in utrecht.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zit me de kolere te vervelen![]()
Eye of judgment komt als het mee zit morgen, ratchet over 2 weken![]()
heb alleen warhawk en dat gaat me een beetje eentonig worden![]()
Klopt, er moeten echt games uitkomen. Ik he R&C nu dan wel, maar de komende tijd komt er niet veel exclusives uit. Gelukkig wel een boel multi-platform games.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zit me de kolere te vervelen![]()
Eye of judgment komt als het mee zit morgen, ratchet over 2 weken![]()
heb alleen warhawk en dat gaat me een beetje eentonig worden![]()
Ja dan zou ik ook wachten jahquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:22 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik zag hem hier ook bij bart smit,
Maar die van mij komt uit Amerika, scheelt 45 euro , daar wacht ik wel een weekje voor![]()
misschien idd geen exclusives,quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:22 schreef Kremers het volgende:
[..]
Klopt, er moeten echt games uitkomen. Ik he R&C nu dan wel, maar de komende tijd komt er niet veel exclusives uit. Gelukkig wel een boel multi-platform games.
oke heel erg bedanktquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:46 schreef 1976 het volgende:
[..]
Probeer het hier eens http://www.electronica-online.nl/
en dan in het menu naar:
Kabel \ Computer Kabels \ HDMI Kabels
Heb vaker daar kabels besteld, lekker snel binnen (2 dagen).
Maakt niet uit welke HDMI kabel je koopt. De wat duurdere zijn beter afgeschermd that's all![]()
Succes
Heb de mijne ook gisteren gekregen, wat een topspel! Ik heb wel niet al te lang gespeeld want ik wil komend weekend ook nog wat te doen hebben. Bij deze tevens mijn dank aan de persoon die hier een week terug een ebay-link plaatste. Die gozer is net een paar dollar duurder dan mijn gebruikelijke shop, maar je hebt het wel binnen 3-4 dagen in huis! Ik zit al ruim 2 weken op Skate te wachten, maar die hadden de waarde niet verlaagd dus die zal wel bij de douane liggen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 08:09 schreef Vince22 het volgende:
Gister R&C binnen gekregen!![]()
Om 6 uur uit de bus gehaald, uit folie gehaald en in de PS3 gedrukt.. waarna ik em pas om 11 uur weer uitzette..![]()
Echt wat een superspel om te spelen!
dan zal die bij mij inmiddels ook wel binnen zijn ^^ (bij mijn ouders thuis)quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:10 schreef Vince22 het volgende:
Ja ik denk het ook, zo'n snelle levering had ik ook nog niet eerder gehad!
14 november geloof ik. Maar idd, iedereen die hem nu heeft, heeft hem geimporteerd. Ik via videogamesplus.ca. 3 dagen later lag hij op de matquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:57 schreef Scarface2004 het volgende:
R&C staat toch voor 7 November ofzo?
edit: of hebben jullie het spel geimporteerd?
zoja, welke website?![]()
in topic nr #86 heeft vince22 een link gepost naar een ebay verkoper, namelijk 3busymen, shop op ebay > elitevideogames3, deze verkoopt alle nieuwe spellen (inmiddels op de lijst ook COD4) voor 45euro incl. verzenden =]quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:57 schreef Scarface2004 het volgende:
R&C staat toch voor 7 November ofzo?
edit: of hebben jullie het spel geimporteerd?
zoja, welke website?![]()
Thanks, CoD4 is minequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:22 schreef Vince22 het volgende:
Ik heb hem geimporteerd via de ebay verkoper 3busymen.
hier de link! Geen dank
Er is wel het risico dat je met dat spel niet op Europese servers kunt komen he.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:33 schreef Kremers het volgende:
Thanks, CoD4 is mine
Als hij zo snel verstuurd, kan ik net zo goed bij hem kopenScheelt weer een tientje t.o.v. VGP.ca.
Te-ring wat ziet de laatste screen er ABSURD goed uit zegquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 13:41 schreef JDizzle het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=203808
Call of Duty 4 PS3, FUUUCKKKKK
http://www.dailygame.net/news/archives/006696.phpquote:Still, as strong as Call of Duty 4 is shaping up to be in the gameplay department, the most immediately impressive aspect is by far its graphics. The PC, PlayStation 3 and Xbox 360 versions all look surprisingly similar, but that's not due to one platform being the lead; Infinity Ward personally assured us that development occurred simultaneously on all three platforms, and that there wasn't a base system. With that said, the console similarities end when it comes to textures, lighting and resolutions, because those three areas make the PlayStation 3 version definitely excel over the Xbox 360 SKU.
PSN is prima, de enigen die ik er over hoor klagen zijn Xbots die het PSN nog nooit hebben aangeraakt. Tuurlijk heeft XBL meer features, maar de basis (netwerkfunctionaliteit) is niets mis mee. Moet ook wel, anders zou Warhawk niet zo dichtbevolkt zijnquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:05 schreef rakotto het volgende:
Men speelt nu al langer op de PSN... Over het algemeen is het toch wel Lag vrij toch? ^^ Ik hoor er niemand over klagen vandaar dat ik het vraag.![]()
En wat is er zo prachtig aan CoD 4? Grafisch ziet het er dik goed uit, maar verder is het een ordinaire shooter neem ik aan.(Beta/Demo niet gespeeld). Eerder dacht ik zelf aan UT3 als TfpsOY 2k7.
CoD1 en 2 waren online al echte toppers, en die waren nog eigenlijk best simpel. Als ik zo de wapenlijst en perks lees van CoD4 dan weet ik gewoon nu al dat deze over 3 a 4 jaar nog steeds gespeeld gaat worden door een groot publiek.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:05 schreef rakotto het volgende:
Men speelt nu al langer op de PSN... Over het algemeen is het toch wel Lag vrij toch? ^^ Ik hoor er niemand over klagen vandaar dat ik het vraag.![]()
En wat is er zo prachtig aan CoD 4? Grafisch ziet het er dik goed uit, maar verder is het een ordinaire shooter neem ik aan.(Beta/Demo niet gespeeld). Eerder dacht ik zelf aan UT3 als TfpsOY 2k7.
Well wat can i say. Superrrrrrrvloeiende gameplay, fantastische ranking-/lobbysystem, de meest diepgaande 'weaponcustomize' die je je maar kunt bedenken in een FPS en ook nog perfect gebalanceerde maps. Moet ik nog doorgaan?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:05 schreef rakotto het volgende:
Dit doe je in de ''Playstation Store'' en vervolgens kijk je bij demo's om je gewenste keuze te downloaden.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:56 schreef denthemen het volgende:
Ik ben nog msst net nieuw in de ps3 familie maar heb even wat vragen:
Je kunt via je ps3 demo's downloaden, maar hoe en waar doe ik dat precies?
PSN staat voor Playstation Netwerk en dit is het systeem voor online gaming, het downloaden van content (wallpapers, demo's, videos etc. etc.) en andere minder belangrijke toepassingen (internetbrowser).quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:56 schreef denthemen het volgende:
En ik lees nu dingen over PSN, wat houdt het precies in?
Dat is zo.... Ik twijfel nog, wellicht dat ik hem gewoon in NL koop.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:09 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Er is wel het risico dat je met dat spel niet op Europese servers kunt komen he.
Ik ging al vrijwel zeker voor de 40gb model straks in december en dat is bij deze bevestigdquote:Het 40 GB model bevat de 65nm chip
Het is bekend geworden dat het nieuwe 40 GB model de 65nm chip bevat, in plaats van de 90nm chip zoals voorheen het geval was. Hierdoor verbruikt de PlayStation 3 met 135 Watt minder stroom dan voorheen het geval was. Ook wordt de console minder warm en maakt hij ook nog eens minder geluid.
Het blijft hier echter niet bij, want Sony heeft nog een aantal kleine veranderingen toegepast. Zo is de hitte pijp smaller geworden en is het moederbord verwisseld voor een nieuwere versie.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Dus, ik was vanmiddag bij een vriend.
Moest even wachten op hem, dus op zijn playstation op mijn eigen account Warhawk gespeeld.
Kom thuis, wil Warhawk spelen...doettie het niet![]()
[ Bericht 11% gewijzigd door Deacon_Tigra op 30-10-2007 22:08 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.9 novemberquote:En weet iemand nou de exacte Euro release date?
PSN id: Puddled_nl
Jezus dat is wel heel erg iddquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:12 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
![]()
Een vriend van me wou psn games met me sharen weet ie z'n wachtwoord niet meer, en hij had zelf ook al uitgelogd.
Geheime vraag was hem ook een raadsel -> geen warhawk meer![]()
Ik heb daarnet met Blue-Eyed weer eens resistance gespeeld. Mijn god wat is Blue-Eyed slecht zeg![]()
9 november![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:12 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
![]()
Ik heb daarnet met Blue-Eyed weer eens resistance gespeeld. Mijn god wat is Blue-Eyed slecht zeg
Dat had ik laatst ook... echt de gehele tijd werd ik neergemaaid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
9 november![]()
Ik ben klaar voor CoD4
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
Ik gok zo'n 10uur? Best netjes dus. Meest positieve punt zijn de verschillende planeten, dus veel verschillende omgevingen. Zorgt er voor dat het nooit saai en eentonig wordt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:57 schreef Deacon_Tigra het volgende:
@Kremers
netjes man, hoelang heb je er nu over gedaan?
En weet iemand nou de exacte Euro release date?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF?! Een spel in 10 uur uitgespeeld? Dan ben je er in een middag + avond doorheen.quote:
Misschien ook wel iets meer, ik wwet het niet precies meer. Maar 10uur is min of meer een standaard tegenwordig...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:44 schreef SjonLok het volgende:
[..]
WTF?! Een spel in 10 uur uitgespeeld? Dan ben je er in een middag + avond doorheen.
Damn, das wel erg kort.
Thanks alot, besteld!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:21 schreef SocialDisorder het volgende:
http://us.yesasia.com/en/(...)id-5/pid-1005069416/
Nog een kleine anderhalve week........quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:49 schreef Kremers het volgende:
Ratchet & Clank uitgespeeld
Echt een super spelAbsolute aanrader. Moelijkheidsgraad is wel wat laag zoals in sommige reviews al aangegeven werd. De eindbaas was erg makkelijk te verslaan.
Zou dit die 'special' zijn ten opzichte van de 360 versie (16 man)?quote:Number of players: 18 (online)
jij zorgt er gewoon persoonlijk voor dat ik straks blut bentquote:Op woensdag 31 oktober 2007 01:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zou dit die 'special' zijn ten opzichte van de 360 versie (16 man)?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:12 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
![]()
Een vriend van me wou psn games met me sharen weet ie z'n wachtwoord niet meer, en hij had zelf ook al uitgelogd.
Geheime vraag was hem ook een raadsel -> geen warhawk meer![]()
Ik heb daarnet met Blue-Eyed weer eens resistance gespeeld. Mijn god wat is Blue-Eyed slecht zeg
Volgens mij was jij toch steeds net wat slechterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
9 november![]()
![]()
Maar inderdaad zeg, wat is het tijd voor COD zeg. Heb RB6V wel gezien, en na gisteravond naar lang niet meer gespeeld RFOM nog veel meer.
Oh en sorry dat ik pleite was bij warhawk maar dat kut ding liep vast, en toen was ik het echt zat
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
Hahahaha, houd me vast val bijna van me stoel van het lachenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:19 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Is Blue-Eyed wel eens goed dan![]()
Ik denk dat ik wel over de 200 euro heen ga, aangezien Guitar Hero 3 alleen al 100 euro kost...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:36 schreef Neverstop het volgende:
Het is bijna vervelend dat ze zo'n stapel toffe games in zo'n korte tijd uitbrengen. Als je 200 euro aan games in een half jaar uitgeeft kun je jezelf nog wel voor de gek houden. 200 euro in 2 maanden is niet normaal meer, nu moet ik gaan kiezen.
Ik ook, ook weer 3 ranks. Geen idee hoe dat rankingsysteem nou werkt. Gisteravond weer twee Warhawks neergehaald met een sniper-rifle. En een Rocket Bandit Badge ontvangenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:53 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Hahahaha, houd me vast val bijna van me stoel van het lachen![]()
![]()
Ben trouwens gister gepromoveerd met warhawk eindelijk weer. 4 of 5 rangs up, 1 na hoogste nu![]()
Van dat rankingsysteem klopt echt geen klote daar![]()
Dan zou de demo dus volgende week uit moeten komenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:32 schreef Vince22 het volgende:
Vandaag is er een nieuwe trailer van Uncharted uitgebracht door Sony... met het goeie nieuws dat ie vanaf 19 november in de US te verkrijgen is... Hier kun je 'm bekijken....
Dit wordt een dure maand... Uncharted, Assassin's Creed, CoD4.. Ik denk dat 3busymen een goeie klant aan mij heeft deze maand!
nope, Oblivion op de PS3 is een opgefokte versie van de 360-versie. Mooier, soepeler en geen hinderlijke laadtijden als je van area naar area gaat.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:47 schreef deepart het volgende:
Ik denk dat ik dalijk eventjes naar de stad rij om een PS 3 te halen. Ik hoor dat de 60GB met die fee games is uitverkocht dus ga ik maar voor de 100 euro minder kostende 40GB en koop ik er zelf een game bij. De game die ik erbij wil kopen is Oblivion.
Ik zit al weken te twijfelen tussen een Wii - 360 - ps3, de Wii heeft van die leuke supermario spellen. De 360 heeft halo enzo. En de ps3 had ik me nog niet echt in verdiept kwa games.
Nu zag ik dat de ps3 oblivion heeft, en nu weet ik het zeker, het word een playstation. Daarbij hebben een hoop vrienden van mij een ps3, en geneen hebben een 360. Ook de problemen bij de xbox geven mij twijfels.
Is oblivion trouwens een directe poort vanaf de xbox?
Als je volgende week dinsdag (tussen 17:00 en 21:00) naar de bart smit gaat kan je de 40 gb voor 339 euro halen en ook nog 15% korting krijgen op spellen. Heb je voor 400 euro de console en de spelquote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:47 schreef deepart het volgende:
Ik denk dat ik dalijk eventjes naar de stad rij om een PS 3 te halen. Ik hoor dat de 60GB met die fee games is uitverkocht dus ga ik maar voor de 100 euro minder kostende 40GB en koop ik er zelf een game bij. De game die ik erbij wil kopen is Oblivion.
Ik zit al weken te twijfelen tussen een Wii - 360 - ps3, de Wii heeft van die leuke supermario spellen. De 360 heeft halo enzo. En de ps3 had ik me nog niet echt in verdiept kwa games.
Nu zag ik dat de ps3 oblivion heeft, en nu weet ik het zeker, het word een playstation. Daarbij hebben een hoop vrienden van mij een ps3, en geneen hebben een 360. Ook de problemen bij de xbox geven mij twijfels.
Is oblivion trouwens een directe poort vanaf de xbox?
Danke voor de tip, maar ik zit nu toch betaald ziek thuis dus voor die 60 euro meer heb ik een paar dagen gamen meer.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:59 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Als je volgende week dinsdag (tussen 17:00 en 21:00) naar de bart smit gaat kan je de 40 gb voor 339 euro halen en ook nog 15% korting krijgen op spellen. Heb je voor 400 euro de console en de spel
Dit spel draait toch op 60fps? Ik ben benieuwd of dat op 1080p dan nog zo is...quote:CoD 4 ondersteunt 1080p en 4-player splitscreen
Vandaag is bekend geworden dat de PS3-versie van Call of Duty 4: Modern Warfare naast 720p en 1080i, ook de hoogst haalbare resolutie 1080p ondersteunt. Daarnaast bevat Call of Duty 4 een splitscreen mode voor maarliefst vier spelers en kun je online ten strijde trekken met maximaal 16 spelers. Het Ground War gametype ondersteunt 18 spelers online.
Call of Duty 4: Modern Warfare ligt vanaf 9 november in de Europese winkels.
Hmm....zo te zien staat het ook op het doosjequote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:22 schreef Vince22 het volgende:
Goddomme.... MGS4 uitgesteld naar Q2 2008
Even de bank inlopen en geld afhalen? Ik kan me moeilijk voorstellen dat iedereen die zijn pinpas verliest of breekt, 2 weken zonder geld moet zitten...quote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
GVD pinpas verlorennieuwe aangevraagt, maar moet zeker 2 weken wachten voordat ik die binnen heb, dat betekend dus dat ik geen COD4 op de release datum kan halen
, of ik moet bij mijn ouders bietsen maar weet nu al dat dat weinig kans van slagen heeft :x...
Daar moet je tegenwoordig ook je pinpas voor gebruikenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:29 schreef NutKees het volgende:
[..]
Even de bank inlopen en geld afhalen? Ik kan me moeilijk voorstellen dat iedereen die zijn pinpas verliest of breekt, 2 weken zonder geld moet zitten...
Hmm nu is er dus al helemaal geen reden meer om een ps3 te halen.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:22 schreef Vince22 het volgende:
Goddomme.... MGS4 uitgesteld naar Q2 2008
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 07:51 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Volgens mij was jij toch steeds net wat slechter![]()
Maar inderdaad zeg, wat is het tijd voor COD zeg. Heb RB6V wel gezien, en na gisteravond naar lang niet meer gespeeld RFOM nog veel meer.
Oh en sorry dat ik pleite was bij warhawk maar dat kut ding liep vast, en toen was ik het echt zat
Nice maar dat is toch niet zo heel baanbrekend?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:30 schreef Rock-shocker het volgende:
Je kan verschillende dingen op je wapens gooien. Bijvoorbeeld scopes en granaatwerpers op je M16.
Dan krijg je dit soort schatjes:
[ afbeelding ]
explain pleasequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:56 schreef Cyberia18 het volgende:
de meest diepgaande 'weaponcustomize' die je je maar kunt bedenken in een FPS
Hij bedoelt composiet. Component heeft maar 3 stekkers.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:26 schreef Rock-shocker het volgende:
Je hebt het ook niet over een HDMI kabel maar een Component Video aansluiting.
Let wel: deze zijn niet HD!
Nou volg ik het ook niet meer... Hij had het over die YBUB-whateverkabels en die staan bij die wiki.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij bedoelt composiet. Component heeft maar 3 stekkers.
dat is dus echt onzin...bij de mediamarkt kan je die kabel al voor 15 euro krijgen, en nee niet van Sony (maandje geleden 1 zelf gehaald) en het is dus een component kabel waarmee je wel HD rdy kan afspelen (dus 720p) maar niet full hd (1080p), en ook met die component kabel ziet het er fantastisch mooi uit.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:32 schreef Kremers het volgende:
Dat is geen HDMI kabel, maar component. En deze kun je alleen van Sony krijgen, andere fabrikanten maken deze kabel niet. En dus zul je er gewoon de volle prijs voor moeten betalen.
ok ga naar de achterkant van je tv: http://www.lcd-info.nl/aa(...)20tv%20le26m51b.giffquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:10 schreef Frozen het volgende:
Deze bedoel ik: http://www.consoleshop.be(...)onent-cable-ps3.html
Of zoek ik nou helemaal verkeerd?
Door goede prestaties af te leveren en te stijgen in rang unlock je nieuwe wapens en extra's hiervoor. Verder heb je een zogenaamde 'challenge list' waarop vele objectives op staan die je moet uitvoeren met de aangegeven wapen. En hoe meer je succesvol afrond, hoe meer nieuwe bonussen je krijgt. Verder heb je 5 lege slots om je eigen wapens samen te stellen. Dit gaat vrij diepgaand aangezien je de beschikking hebt over vele weaponitems.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 16:37 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Nice maar dat is toch niet zo heel baanbrekend?
-edit- gevonden
[..]
explain please
quote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Door goede prestaties af te leveren en te stijgen in rang unlock je nieuwe wapens en extra's hiervoor. Verder heb je een zogenaamde 'challenge list' waarop vele objectives op staan die je moet uitvoeren met de aangegeven wapen. En hoe meer je succesvol afrond, hoe meer nieuwe bonussen je krijgt. Verder heb je 5 lege slots om je eigen wapens samen te stellen. Dit gaat vrij diepgaand aangezien je de beschikking hebt over vele weaponitems.
Verder zijn er nog perks. DIt zijn de persoonlijke eigenschappen van je soldaat. Denk aan extra health, verbeterde conditie, camouflage etc. etc. Maar dit is iets wat je met je eigen ogen moet zien want you will be amazed van alle mogelijkheden![]()
De verleiding om extra's voor je wapen te unlocken is nog nooit zo verleidelijk geweest als in CoD 4![]()
Yep!quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:10 schreef Wessiej het volgende:
Neem aan dat de Ps3 versie hetzelfde is als de 360 versie van Cod4, net de ps3 versie besteld namelijk
360 games ook , dus wat zeur jequote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Yep!
Alhoewel.... de PS3 versie ondersteunt wel 1080p!![]()
CoD 4 op de 360 niet dan?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 23:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Yep!
Alhoewel.... de PS3 versie ondersteunt wel 1080p!![]()
Component dus. Zie je 2e linkje.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:11 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ok ga naar de achterkant van je tv: http://www.lcd-info.nl/aa(...)20tv%20le26m51b.giff
6 = COMPONENT
2= Composiet
dus welke wil je?, voor component = hd rdy (http://www.ps3home.nl/pro(...)ponent-cable-ps3.htm
composiet = SDTV kwaliteit
Ze zijn momenteel nog in onderhandeling met verschillende aanbieders, zodra ze daar uit zijn, horen we meer. Kort gezegd komt het er op neer dat er nog geen aanbieder in NL is die de gebruikte techniek levert. Uitzendingen via Play!TV zullen ook in HD komen, iets wat Digitenne nog niet kan (gebrek aan bandbreedte).quote:Op donderdag 1 november 2007 10:12 schreef Hakkert het volgende:
Ehm nog even een vraagje over de HD recorder functie van de PS3... Duurt nog ff voor die komt hier, maar hoorde ergens dat hij niet met alles zou kunnen werken, maar dat je digitenne moest hebben ofzo. Is hier al iets over bekend?
Aah oke... ik heb zelf @home en hoop zoooo dat dat ook kan straks!quote:Op donderdag 1 november 2007 11:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ze zijn momenteel nog in onderhandeling met verschillende aanbieders, zodra ze daar uit zijn, horen we meer. Kort gezegd komt het er op neer dat er nog geen aanbieder in NL is die de gebruikte techniek levert. Uitzendingen via Play!TV zullen ook in HD komen, iets wat Digitenne nog niet kan (gebrek aan bandbreedte).
Ongeveer net zoveel herrie als het gemiddelde lente-briesje.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:36 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Aah oke... ik heb zelf @home en hoop zoooo dat dat ook kan straks!
We hebben hier overigens ook een disussie over het lawaai wat de PS3 maakt. Men zegt 40decibel... Wat toch behoorlijk hard is lijkt me als je hem als mediacenter wil gebruiken. Wat is julllie ervaring met het geluid?
40dB is veel minder dan het lijkt.quote:Op donderdag 1 november 2007 11:36 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Men zegt 40decibel... Wat toch behoorlijk hard is lijkt me als je hem als mediacenter wil gebruiken. Wat is julllie ervaring met het geluid?
Xbox360 heeft toch geen HDMI?quote:Op donderdag 1 november 2007 07:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
CoD 4 op de 360 niet dan?
Dan is de keus voor mij snel gemaakt als ik em uit de budgetbak vis.
Inmiddels is bekend geworden dat het ook voor de 360 versie geldt (via de scaling chip).quote:Op donderdag 1 november 2007 07:55 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
CoD 4 op de 360 niet dan?
Dan is de keus voor mij snel gemaakt als ik em uit de budgetbak vis.
OMG!!!!! OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG!!!!!!!!!!!!!!!quote:December Releases:
* High Velocity Bowling
* Riff:everyday Shooter
* Kula World (PS One)
* Uncharted TV ad
* Dark Mist game
* MotorStorm Domino & Adventure vehicles
* Wipeout HD Trailer
* Pain Game
* Piyotama game - English only game
* Warhawk expansion pack 1
* Everybody’s Golf Demo.
http://www.youtube.com/watch?v=wISRWTWifr4quote:Op donderdag 1 november 2007 20:11 schreef rakotto het volgende:
[..]
OMG!!!!! OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga gewoon naar je bank toe en neem je ID plus geblokkeerde pas meequote:Op woensdag 31 oktober 2007 13:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
GVD pinpas verlorennieuwe aangevraagt, maar moet zeker 2 weken wachten voordat ik die binnen heb, dat betekend dus dat ik geen COD4 op de release datum kan halen
, of ik moet bij mijn ouders bietsen maar weet nu al dat dat weinig kans van slagen heeft :x...
quote:DualShock 3 erg gewild, importeurs gewaarschuwd
Donderdag 01 november 2007 - Westerse consumenten die de DualShock 3 controller uit Japan willen importeren zijn gewaarschuwd voor extreem kleine voorraden. De vraag naar de controller – die de langverwachte rumble bevat – is zeer groot. Import retailers waarschuwen dat alle pre-orders al vergeven zijn.
Nataional Console Support, een Amerikaanse import specialist, werd ook geconfronteerd met de grote tekorten. Om de DualShock 3 controller aan hun klanten te kunnen aanbieden, moesten ze het gehele 40 GB model aanschaffen. Het nieuwe PS3 model wordt in Japan namelijk standaard geleverd met een DualShock 3. Play-Asia heeft de controller zelfs al van haar site gehaald, en adviseert het haar klanten de site in de gaten te houden.
Ook import retailer Yes-Asia heeft haar klanten laten weten dat de vooraad zeer klein zal zijn. De vraag naar de controller is erg groot waardoor niet iedereen op dag één bediend zal worden. Yes-Asia weet niet hoelang het gaat duren, maar hoopt voor het einde van het jaar aan alle pre-oders te hebben voldaan.
Quote:
we would like to inform you that the manufacturer, Sony, has confirmed that this product will not be available in sufficient quantities on its release date due to high market demand. Further quantities will be produced daily after the release date, and we will fulfill outstanding orders as we receive stock. However, we cannot anticipate how long this will take, and currently hope to fulfill all orders by the end of December 2007.
Aankomende dagen worden meer updates verwacht omtrent de DualShock 3 controller. De controller staat in Japan gepland voor een release op 11 november. In Europa en Amerika verschijnt de nieuwe controller in het voorjaar van 2008.
Dat kan toch niet als je je pas ben verlorenquote:Op donderdag 1 november 2007 21:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ga gewoon naar je bank toe en neem je ID plus geblokkeerde pas mee
Die game ziet er zo goed uit!!quote:Op donderdag 1 november 2007 20:51 schreef Cyberia18 het volgende:
http://gameplanets.blogspot.com/2007/10/cod4-ps3-screenshots.html!!!!!!!!!!
en toch ga ik hem proberen vanavond =]quote:Op donderdag 1 november 2007 21:43 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Dat kan toch niet als je je pas ben verloren![]()
ps: Nu pas pro evo demo op de store
quote:Op donderdag 1 november 2007 20:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=wISRWTWifr4
Iemand?quote:Op donderdag 1 november 2007 13:17 schreef Rock-shocker het volgende:
Mijn TV heeft maar een HDMI ingang maar ik heb al twee HDMI apparaten. Iemand een idee over een goede en betaalbare switch?
Ik was gister aan bhet downloaden maar het ging zo traag. straks maar even verder downloaden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:32 schreef DoDie het volgende:
Ik heb de Need For Speed demo uit de US store gedownload, maar wat een klote spel zeg.
-Het is lelijk
-De besturing is kut
-Het is net alsof er alleen maar gaten in de weg zitten, want het lijkt net alsof je auto alleen stuitert![]()
![]()
niemand die me kan helpen?quote:Op donderdag 1 november 2007 12:45 schreef Theamerican het volgende:
zal wel hele domme vraag stellen maar heb warhawk gekocht had een bluetooth headset die ik heb ingesteld op de ps3 hij herkende hem etc etc
ik dacht dat als je online speelde het mogelijk was om elkaar te horen tijdens gamen zo ook met warhawk of heb ik dit mis?
aangezien ik niemand kon horen in de game moet er nog iets ingesteld worden dat iemand weet?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:32 schreef DoDie het volgende:
Ik heb de Need For Speed demo uit de US store gedownload, maar wat een klote spel zeg.
-Het is lelijk
-De besturing is kut
-Het is net alsof er alleen maar gaten in de weg zitten, want het lijkt net alsof je auto alleen stuitert![]()
![]()
Goedkoopste usb toetsenbordje wat er was, verder sixasis als muis werkt perfect, (sla veel favorieten op)quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:23 schreef Lars_Titanaat het volgende:
Ik heb sinds kort een PS3 en wil wel lekker vanuit de luie stoel internetten maar met de sixais gaat dat nogal moeizaam.
Wat voor toetsenboord gebruiken jullie?
Bluetooth of met een USB-IR connecties?
Inclusief touchpad of gewoon losse muis?
Ik doe met je meequote:Op vrijdag 2 november 2007 13:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Volgende week rond deze tijd speel ik Call of Duty 4![]()
![]()
count me in hopen dat ik met de US game op europeesche servers kan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
![]()
Je moet tijdens het spelen eens kijken of je in de linker bovenhoek naast je naam een speaker-icoon ziet staan. Als je R3 indrukt om iets te zeggen, dan hoor je normaal gezien een geluidje en het icoon wordt dan ook beter zichtbaar.quote:
Die ga ik dus non stop door het weekend spelen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:22 schreef MisterJ.Lo het volgende:
![]()
Kutspel wilt hem niet installeren.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:22 schreef Kremers het volgende:
Iemand de TimeShift demo al geprobeerd? Ben hem nu aan het downloaden.
Servers down:quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:42 schreef Godlike02 het volgende:
Warhawk patch geinstaleerd en wat denk je ..............
This Content cannot be accessed on your account.
(80029513)
![]()
Kom het hele spel gewoon niet in.
Vreemd...quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:10 schreef Survivalism het volgende:
[..]
Kutspel wilt hem niet installeren.![]()
![]()
Nooit geprobeerd zeker?quote:Op donderdag 1 november 2007 21:43 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Dat kan toch niet als je je pas ben verloren![]()
Je moet op L3 drukken wil je kunnen praten, of doe je dat al?quote:
Definieer "problemen"quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:26 schreef DrDentz het volgende:
Hebben hier ook mensen problemen met de PES 2008 demo? Ik heb hem nog wel netjes van de Europese store gedownload.
Ik heb PES2008 anders voor 38 euroquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:26 schreef Kremers het volgende:
[..]
Definieer "problemen"
Ik merk wel slow-downs. Daarom ga ik hem niet kopen, daar betaal ik geen ¤65 voor....
Zuiderpark toch? Opgehaald of via rembours?quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik heb PES2008 anders voor 38 euro
De slowdowns en lag wordt nog verholpen volgens Konami, met een patch.
Dank!quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:51 schreef Shazbot het volgende:
[..]
Servers down:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=204827
Uhm je zegt daarnet de je je geblokkeerde pas moet meenemen maar dat kan toch niet als je hem bent verlorenquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd zeker?
Bij de ABN werkt het wel degelijk. ID kaart tonen en voert je pincode in het pinstation in om te bevestigen.
Ik heb hem van de Gameshop in Den Haag. Opgehaald.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:39 schreef Kremers het volgende:
[..]
Zuiderpark toch? Opgehaald of via rembours?
Dat is alleen dinsdag avond van 17:00 tot 21:00 en bij zowel Bart smit en Eplazaquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:16 schreef Asskicker14 het volgende:
De prijzen van de consoles bij Bart Smit, jammer dat ik niet in de positie zit dat ik klakkeloos 425 euro kan uitgeven.
PS3 60GB + 2 Sixaxis controllers + Resistance + Motorstorm: 425 euro
PS3 40GB: 340 euro
Xbox Premium: 298 euro
Xbox Arcade: 238 euro
Nintendo Wii + Wii Sports: 212,5 euro
Heroes Seizoen 1: 34 euro
Echt geen geld 340 voor die 40gb_O_quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dat is alleen dinsdag avond van 17:00 tot 21:00 en bij zowel Bart smit en Eplaza
In de US zeker? Ik kan ehct niet meer wachtenquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:55 schreef JDizzle het volgende:
Geweldige strip.
En ik raak gefrustreerd omdat mensen CoD4 al hebben.
Gelukkig heb ik het apparaat pas een week dus ik heb nog tijd te doden met RB6Vquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:55 schreef JDizzle het volgende:
Geweldige strip.
En ik raak gefrustreerd omdat mensen CoD4 al hebben.
Is waarschijnlijk tot nu het product waar ik het meest op heb gewacht dit jaar. Spel zal dan ook zo een beetje 80% van de tijd in m'n PS3 zitten. Online gaat zooooo awesome worden.quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:30 schreef Kremers het volgende:
[..]
In de US zeker? Ik kan ehct niet meer wachten
Best erg eigenlijk, wachten op een stukje software
geld die actieprijs nog steeds? iemand?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik heb hem van de Gameshop in Den Haag. Opgehaald.
Zei ik dat? Nouja dat gaat nogal moeilijk dan jaquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:45 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Uhm je zegt daarnet de je je geblokkeerde pas moet meenemen maar dat kan toch niet als je hem bent verlorenof zie ik dat nou verkeerd?
Nope. Actie was alleen de 24e geldig.quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:11 schreef Tumble het volgende:
[..]
geld die actieprijs nog steeds? iemand?
Ik vind de standaardinstelling bij zo'n beetje alle racegames zwaar zuigen.. gassen met de schouderknop en sturen met het pookjequote:Op vrijdag 2 november 2007 12:32 schreef DoDie het volgende:
-Het is lelijk
-De besturing is kut
![]()
Waarom? Dan kan je niet gedoceerd remmen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind de standaardinstelling bij zo'n beetje alle racegames zwaar zuigen.. gassen met de schouderknop en sturen met het pookje
Ik wil gassen met X of vierkant![]()
1: hij zij toch niet dat hij niet met de trigger wilde remmen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 01:49 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Waarom? Dan kan je niet gedoceerd remmen.
toch maar eens even daar naar binnen hoppen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:19 schreef JDizzle het volgende:
Media Markt Den Haag verkoopt hem nu nog steeds voor 38 euro geloof ik.
tumble, kan jij dan bevestigen of je op de europese servers kan spelen? (of is het gewoon net zoals warhawk). dan ga ik vandaag nog ff 2 copys bij hem bestellen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 08:02 schreef Tumble het volgende:
[..]
toch maar eens even daar naar binnen hoppen.
W0000000000000t 3busymen heeft gisteren mijn copy van cod4 opgestuurd.
als hij werkelijk zo snel is als men zegt heb ik maandag/dinsdag de (US) game al in huis.
Ik 3 dagen op cursusquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
GVD in de week dat COD4 uitkomt moet ik leren voor tentamens![]()
Ik heb de week nadat cod4 uitkomt een toetsweekquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
GVD in de week dat COD4 uitkomt moet ik leren voor tentamens![]()
zodra ik hem getest heb laat ik het de boards weten.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:07 schreef Feen het volgende:
[..]
tumble, kan jij dan bevestigen of je op de europese servers kan spelen? (of is het gewoon net zoals warhawk). dan ga ik vandaag nog ff 2 copys bij hem bestellen.
Ik heb hem toch ook maar besteldquote:Op zaterdag 3 november 2007 08:02 schreef Tumble het volgende:
[..]
toch maar eens even daar naar binnen hoppen.
W0000000000000t 3busymen heeft gisteren mijn copy van cod4 opgestuurd.
als hij werkelijk zo snel is als men zegt heb ik maandag/dinsdag de (US) game al in huis.
heb nu binnen een maand, fifa08, R&C en AC, en iedereen om me heen verklaart me al voor gek..en dan komen COD4 en Uncharted ook nog ;/, even 2 dagen werken deze maand = 2games bij teh busyman =].quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Ik heb hem toch ook maar besteld, haal al mijn ps3 games bij busyman vandaan.
Altijd super snel binnen![]()
Snel uitspelen, want Assasins Creed & Uncharted komen er ook aanRatchet ligt ook nog te wachten
Owja en Eye of Judgment komt ook elk moment binnen.
Ik ben verslaafd![]()
waar vind ik deze busyman?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Snel uitspelen, want Assasins Creed & Uncharted komen er ook aanRatchet ligt ook nog te wachten
Ik ben verslaafd![]()
Dat je hond hem heeft opgegeten?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:27 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hmm mijn linker pookje van mijn PS3 pad is nu al versleten waardoor het richten best stroef gaat.. wat zal ik zeggen tegen Sony om er toch een nieuwe voor te krijgen?
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat je hond hem heeft opgegeten?
op de eerste of 2e pagina van dit topic staat een linkquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:15 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
waar vind ik deze busyman?
eye of judgment is echt vet!!
Je zou normaal gezien een melding moeten krijgen van de update zodra je de game opstart...quote:Op zaterdag 3 november 2007 05:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Waar halen jullie die patch van Warhawk vandaan?
In de store staat niks, en als ik WH opstart gebeurd er ook niks?
Pes Demo loopt elke keer vast bij mij![]()
Het gaat voor mij ook een erg dure maand worden. Ratchet, Assassin's Creed, Uncharted, Cod4 en Guitar Hero3 zijn allemaal spellen die ik zeker wil hebben. En Eye of Judgment leek me ook wel wat, maar die ga ik maar even laten schieten denk ik.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ben verslaafd![]()
ik heb hem inmiddels binnen, weer terug gezet naar Vaandrigquote:Op zondag 4 november 2007 09:44 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Je zou normaal gezien een melding moeten krijgen van de update zodra je de game opstart...
Doorheen, uitgespeeld.quote:Op zondag 4 november 2007 13:59 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik zit hopeloos vast in de singleplayer van RB6V. Wat is dat stukje dat je die computer moet hacken bij Irena frustrerend zeg
http://gameplanets.blogsp(...)ekken-6-screens.htmlquote:Op zondag 4 november 2007 17:32 schreef rakotto het volgende:
OMGOMG OMOGMOGMOGMO
EDDY GORDO IN TEKKEN 6
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 17:32 schreef rakotto het volgende:
OMGOMG OMOGMOGMOGMO
EDDY GORDO IN TEKKEN 6
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al gezien.quote:Op zondag 4 november 2007 17:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://gameplanets.blogsp(...)ekken-6-screens.html
Fap fap fap![]()
Dat is leuker ja.quote:Op zondag 4 november 2007 20:04 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Onmogelijk![]()
Maar ik sla gewoon terug met online![]()
Ja je ps3 gaat waarschijnlijk morgen ontploffen tenzij je nu 3 rondjes draait en dan je ps3 tegen het plafond aangooit en weer opvangt, dan is er niks aan de hand.quote:Op zondag 4 november 2007 23:00 schreef denthemen het volgende:
Had net dat ik via de ps3 store een demo ging downloaden, was even een paar minuten weg en toen kwam ik terug, was hij vastgelopen
Reden tot ongerustheid?
Als je me belooft dat je opgewonden raakt van het vooruitzicht van een nieuwe Tekken, en niet van rastanegers op anabolen, dan fap ik met je mee.quote:Op zondag 4 november 2007 17:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://gameplanets.blogsp(...)ekken-6-screens.html
Fap fap fap![]()
jammer dat gametrailers nu zo suckt.quote:Op zondag 4 november 2007 20:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Assassins Creed Jade Raymond Interview
Dat ligt dus echt aan jou.quote:Op maandag 5 november 2007 00:28 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
jammer dat gametrailers nu zo suckt.
traag en geen enkel filmpje is volledig te zien omdat hij halfe wege stopt met laden.
kut gametrailers
quote:Op maandag 5 november 2007 11:27 schreef Badabingea het volgende:
Bij de demo van Pes loopt mijn PS3 vast, reden tot ongerustheid?
*Jaloers.quote:Op maandag 5 november 2007 12:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik denk trouwens dat ik morgen al over een Call of Duty 4 exemplaar kan beschikken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |