Onder 40" schermdiagonaal is 1080p echt zijn geld niet waard. Ga dan voor een goede 720P...quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:36 schreef SnakeNL het volgende:
Kan iemand me helpen ik wil een tv kopen.
Wou eerst de LE37M86 halen maar lijkt me wat groot voor me kamer (Zit max 3 meter vandaan)
Maar ik wil ook graag 1080P dus zie je het verschil op die afstand tussen 1080p en 720p en kan iemand me dan een goeie 720p scherm aanraden alvast bedankt![]()
Interessant .quote:Wie gaat er trouwens ook de Dual Shock 3 importeren? Ik haal sowieso de witte.Misschien dat we een heleboel tegelijk kunnen binnenhalen?
Denk telkens dat jij foto's aan het plaatsen bent, zijn het screenshots.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:16 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De GOTY van 2007: Call of Duty 4
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:20 schreef Survivalism het volgende:
[..]
Denk telkens dat jij foto's aan het plaatsen bent, zijn het screenshots.![]()
Dat verschil, zo minimaal.
Geduldige mensen weten dat kerst ook een mooie tijd is om spellen te ontvangen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:35 schreef RedemptioN het volgende:
pfff wat wordt november een k*t maand...voor me money ;/
ik moet R&C, AC, COD4 hebben...zijn me ma en zus ook nog eens jarig en met een beetje pech is Haze ook nog leuk...wil ik ook nog 2 DS3 controllers ;/
tvp verdre nog natuurlijk
me nicht werkt bij bart smit krijg zowiezo 15 procent kortingquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:20 schreef Ludacriss het volgende:
425 euro? Waar heb je die gekocht?
Een simpele switch is voldoende. Je hebt immers al op de lijn een router zitten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 16:48 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Router ertussen. Neem alleen niet zo'n cheap-ass ding.
Tja het zit zo: Internet komt binnen en gaat naar de router en vanaf daar gaat ie naar de PC van mn Pa en dan weer naar boven naar mij en mn broertje. Nou kan het zijn dat ik een extra kabel naar boven moet trekken, maar da zal toch ook wel anders kunnen???
[...]
Niet morgen maar pas volgende week dinsdag, 6 november, volgens mij.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:13 schreef Scarface2004 het volgende:
ps3 340 euro
Morgen tussen 6 en 9 Bart Smit
Ik neem aan dat je YesAsia bedoeld? In ieder geval, ik kan alleen een zwarte sixaxis vinden. Heb je een link naar het product?quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
yeasia.com, kostte me 50 euro voor de controller, en het verzenden is gratis.
Alleen dat het de beste kabel voor je PS3 is.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:38 schreef Theamerican het volgende:
weet niemand iets over hdmi?
Ja idd, gewoon een switch ertussen knallen, kost je 10euro ofzo, heb ik thuis ook op me kamer, werkt prima.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:28 schreef Fallen het volgende:
[..]
Een simpele switch is voldoende. Je hebt immers al op de lijn een router zitten.
Een tweede router (zoals Social Disorder voorstelde) is niet nodig. Sterker nog, dit levert alleen maar meer problemen op en extra configuratie werk.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:15 schreef Theamerican het volgende:
jaaaaaa ik heb hem 60 gb met 2 games voor 425 euro ben zo blij
had alleen vraagje ik zoek hdmi kabel maar ik zag er 1 voor 100 euro van merk belkin
en merkloos geval voor 30 euro
zijn er nog richtlijnen voor hdmi of is elke kabel wel geschikt
ben er namelijk niet zo in thuis
Met de kanttekening dat deze actie óók ONLINE geldig is!quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:13 schreef Scarface2004 het volgende:
ps3 340 euro
Morgen tussen 6 en 9 Bart Smit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |