Och, hoe kan je daar ook niet verslaafd aan raken? Het is ook wel een errug lekker nummer!quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:48 schreef Piles het volgende:
Door 3FM ben ik nu verslaafd aan "There ain't no party"
quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:00 schreef borisz het volgende:
MOgge
Ekdom is rond half 7 vader geworden van zijn 2de kind![]()
quote:Lewis Benjamin Ekdom is geboren!
En hij is helemaal gezond! Alles zit eraan, en het ging allemaal (op een kleine paniekaanval op het einde) goed. Nicole is helemaal naar de pallestijnen en de vader (Uw discjockey) eigenlijk ook. Maar we zijn natural high door dit hele kleine lieve mannetje die nu al een paar uur op zijn duim aan het zuigen is. Man, wat ben ik trots! AAAAGH!!! Binnenkort meer, en tot die tijd een spannend muziekje!
Aha, Veenstra neemt AV dus over. Wordt weer een lange dag dus voor hemquote:Op maandag 29 oktober 2007 07:46 schreef Cee het volgende:
Ahh gefeliciteerd met baby Lewis!
En succes aan Veenstra die het programma vandaag van Gerard mag overnemen, Giel was zo vriendelijk hem ook even wakker te bellen om half 7.![]()
Giel belde Veenstra wakker vanmorgenquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Aha, Veenstra neemt AV dus over. Wordt weer een lange dag dus voor hem
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:37 schreef borisz het volgende:
AZ nog biermerken die ik kan halen ?
morgen eens langs de bierkoning![]()
quote:Maar ik kan mij voorstellen dat je misschien zou verwachten dat Gerard elke wee probeert vol te kletsen, ondertussen 'Een spannend muziekje' instart, constant 'Chapeau Chapeau' zegt en als ik vraag om een slokje water dat 'ie zegt: Ik zal kijken wat ik voor je kan doen. Ook zit hij niet met zijn 'Ik sta vooraan met mijn vlaggetje' vlaggetje te zwaaien en zal hij het tempo van mijn weeen niet proberen te versnellen met een Cow-Bel naast mijn oor.
En tot slot als de baby eruit is zal hij niet naar binnen kijken en vragen of Paul Weller ook is. En als hij dan rond belt om het goede nieuws te verspreiden zeggen: Matt Bianco, Matt Damon, Matt LeBlanc en ga zo maar door...
Och, die zit meestal al rond 8 uur hier mee te lezen (en reageert ook nog af en toe). Echt veel vroeger hoeft 'ie er dus niet uit (en na de AV gaat 'ie vast gewoon weer naar huisquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Aha, Veenstra neemt AV dus over. Wordt weer een lange dag dus voor hem
ik zal er even over denken, ze hebben nogal veel keus daarquote:
dat klopt natuurlijk, volgens mij is hij niet zo'n uitslaperquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, die zit meestal al rond 8 uur hier mee te lezen (en reageert ook nog af en toe). Echt veel vroeger hoeft 'ie er dus niet uit (en na de AV gaat 'ie vast gewoon weer naar huis).
is goedquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zal er even over denken, ze hebben nogal veel keus daar
het is maar goed dat mijn vrouw het niet hoorde, die zou gelijk een toeschietreflex hebben gehad.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Giel liet net het gesprek met gerard nog een keer horen: Wat lieeeeeeeeeeeeeeef! (de kleine dan)
quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is maar goed dat mijn vrouw het niet hoorde, die zou gelijk een toeschietreflex hebben gehad.
Niet MetMichiel, Arbeidsvitaminen!quote:
Zou ie op de ballen van gerard doelen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:09 schreef SilentChaos het volgende:
Great balls of fire![]()
![]()
Thanks Michiel! SuperSupervette muziek dit
![]()
![]()
Was idd heftig...raar om Sander zo te zien ookquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:04 schreef -Hans- het volgende:
Ben benieuwd want het is me toch wel een heftig verhaal zeg!
same herequote:Op maandag 29 oktober 2007 09:16 schreef EdvandeBerg het volgende:Beat It
Die hele LP Thriller was koning!
Ik heb maar mijn mp3 speler aangezet om dat Idols-geouwehoer vanochtend niet aan te horen.
Slap gelul, wat interesseert mij dat nou.
Mooi nummerquote:
Nou, dat kind van Ekdom interesseert me anders ook geen drol.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
same hereheb hem wel aangezet toen ik las dat Gerard weer vader was geworden, maar dat idols geneuzel is echt zwaar ruk.
tja, kleine kinderen interesseren mij nou weer welquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nou, dat kind van Ekdom interesseert me anders ook geen drol.
Mij ook, ik heb er zelf 2.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, kleine kinderen interesseren mij nou weer wel
De dag van z'n trouwdag moest 'ie ook invallen voor de Vitaminen, dus wie weet...quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:16 schreef Marc63 het volgende:
Zijn er eigenlijk al plannen voor kleine Veenstra-Veenstraas? Of zijn die er net zo plotseling als het nieuws dat Michiel getrouwd was?
Volgens mij moet Michiel nog de hele dag van de bruiloft die LUCHT van ijsberen hebben geroken...
Idd. Ik hoorde een dag later bij Eddy Zoey dat Michiel getrouwd was. Ik vroeg me af wanneer dat dan gebeurd moest zijn. Ik vond het al een wonder dat ie nog in staat was om AV over te nemen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De dag van z'n trouwdag moest 'ie ook invallen voor de Vitaminen, dus wie weet...
Z'n dagschema op die dag:quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Idd. Ik hoorde een dag later bij Eddy Zoey dat Michiel getrouwd was. Ik vroeg me af wanneer dat dan gebeurd moest zijn. Ik vond het al een wonder dat ie nog in staat was om AV over te nemen.
Hij is toch getrouwd toen ie op vakantie was? Dan moet er dus ook nog ergens koffers pakken, naar Schiphol, inchecken, wachten op het vliegtuig (duurt het langst), vliegen, landen, wachten op de koffers (duurt bijna net zo lang als wachten op het vliegtuig) en naar het hotel rijden bij.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Z'n dagschema op die dag:
7.00 Taxi naar H'sum
9.00 - 12.00 AV invallen
12.00 Interview jeugdjournaal
12.30 Opfrissen, wassen, douchen, enz.
14.00 Trouwen
Hij vertrok ergens laat die avond pas naar Mexico.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij is toch getrouwd toen ie op vakantie was? Dan moet er dus ook nog ergens koffers pakken, naar Schiphol, inchecken, wachten op het vliegtuig (duurt het langst), vliegen, landen, wachten op de koffers (duurt bijna net zo lang als wachten op het vliegtuig) en naar het hotel rijden bij.
Ah ok. Zat toen nog niet op FOK! dus toen had ik de inside-info nog niet. Ik vraag me trouwens wel af of er iemand nog die ring van Michiel heeft opgedoken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij vertrok ergens laat die avond pas naar Mexico.
Trouwens heeft 'ie gewoon in NL gedaan.
quote:Radio 3FM dj Gerard Ekdom (29) is maandagochtend voor de tweede keer vader geworden. "Om half zeven is Lewis Benjamin Ekdom geboren. En hij heeft zwarte krullen!", vertelt de trotse vader.
De bevalling verliep in eerste instantie voorspoedig. "Maar ineens zakte zijn hartslag weg en moest het mannetje er zo snel mogelijk uit. Gelukkig ging dat goed. Wat waren wij blij om hem te zien", zegt Gerard opgelucht met het kleine jongetje in zijn armen.
"Hij weegt 3400 gram, is 42 cm en is helemaal gezond. Hij lijkt op zijn grote broer Lennon, alleen Lewis heeft zwarte krullen, net als zijn vader. De haarkleur kan nog veranderen, maar ik hoop dat het zo blijft", lacht de dj.
Gerard liet eerder weten dat zijn 2-jarige zoontje Lennon sprekend op zijn vrouw Nicole lijkt. Hij zijn toen: "Het maakt mij niet uit of het een jongen of een meisje wordt, als het maar zwarte krullen heeft."
't Is meer het jaar van The Fray geloof ikquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:36 schreef Glacier het volgende:
Of misschien toch een The Fay dag
3FM moet de nieuwe single van The Fray gaan draaien
Waarom wint Sander Lantinga en gaat Edwin Diergaarde door?quote:1/8 ste Finale
- maandag 15 oktober duel 1: Gerard Ekdom - Coen Swijnenberg: 7 - 4
- dinsdag 16 oktober duel 2: Martijn Muijs - Barbara Karel: 6- 0
- woensdag 17 oktober duel 3: Sander Lantinga - Annemieke Schollaardt: 8 - 2
- donderdag 18 oktober duel 4: Edwin Diergaarde - Miranda van Holland: 3 - 3 (Edwin wint met shoot out)
- vrijdag 19 oktober duel 5: Rob Stenders - Michiel Veenstra: 4 - 6
- maandag 22 oktober duel 6: Giel Beelen - Eddy Zoey: 5 - 0
- dinsdag 23 oktober duel 7: Sander Guis - Domien Verschuuren: 2 - 8
- woensdag 24 oktober duel 8: Dolf Jansen - Bart Arens: 2 - 8
1/4 Finale:
- donderdag 25 oktober duel 9: Gerard Ekdom - Martijn Muijs: 8 - 2
- vrijdag 26 oktober duel 10: Sander Lantinga - Edwin Diergaarde: 6 - 4
- maandag 29 oktober duel 11: Michiel Veenstra - Giel Beelen
- dinsdag 30 oktober duel 12: Domien Verschuuren - Bart Arens
1/2 Finale
- woensdag 31 oktober duel 13: Gerard Ekdom- Edwin Diergaarde
- donderdag 1 november duel 14: winnaar duel 11-12
Finale
- vrijdag 2 november duel 15: winnaar duel 13 - 14
Edwin heeft vorige week gewonnen..quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:04 schreef Vlindur het volgende:
Das wel raar. Ik heb het niet gehoord, dus heb geen idee wie er gewonnen heeft
dat kijk is dus nooit... is dat ergens online te vinden?quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net beelden van Ekdom, z'n vrouw én de nieuwe kleine @ RTL Boulevard.
wakker gebeld worden door Giel is natuurlijk altijd goed voor de stemmingquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:23 schreef MichielV het volgende:
Bonjour! (ben al in de stemming :-))
Ik denk dat ie gewoon het afgelopen weekend zn cd met Disney-hits heeft grijsgedraaid.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
wakker gebeld worden door Giel is natuurlijk altijd goed voor de stemming
Mja, de vorige keer dat Michiel wakker werd gebeld door Giel was op de dag dat 'ie ging trouwen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
wakker gebeld worden door Giel is natuurlijk altijd goed voor de stemming
Guten Tag, Ik ook al voor oud en nieuwquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:23 schreef MichielV het volgende:
Bonjour! (ben al in de stemming :-))
Dat doe ik wel vaker hoorquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewoon het afgelopen weekend zn cd met Disney-hits heeft grijsgedraaid.
En het verklaart ook waarom jij je hyves-adres in je sig hebt, als je kijkt op je Last.FM.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat verklaart dan waarom je zo vaak in de Disney-stemming bent
dat verbaast mij nou helemaal nietquote:
Ik zie de link niet tussen mn hyves-adres in mn Last.FM-sig en Michiel die Disney-cd's luistert...quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En het verklaart ook waarom jij je hyves-adres in je sig hebt, als je kijkt op je Last.FM.
Je luistert naar o.a. naar Jack Penatequote:Op maandag 29 oktober 2007 19:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zie de link niet tussen mn hyves-adres in mn Last.FM-sig en Michiel die Disney-cd's luistert...
Top Arists last week @ Last.FM = Hives => Hyves.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:44 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zie de link niet tussen mn hyves-adres in mn Last.FM-sig en Michiel die Disney-cd's luistert...
quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je luistert naar o.a. naar Jack Penate
Je komt direct in de uitzending bij Gerard als je het aanvraagt, tenminste, dat is mij ervaringquote:
Staat ie al in de computer? Of heeft Gerard zn Jack Penate cd altijd bij zich?quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
Je komt direct in de uitzending bij Gerard als je het aanvraagt, tenminste, dat is mij ervaring
Leuke muziek
zo! wauw!quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:13 schreef Marc63 het volgende:
Van 0 tot Nu. Dankzij dat stripboek heb ik al eens een tentamen gehaald met een 7 of 8. En dan niet eens een middelbare school-tentamen, maar een universiteitstentamen
Misschien had ik er bij moeten zeggen dat ik mn tweede tentamen van Nederlandse geschiedenis wat slechter gemaakt had. De onderwerpen uit dat tentamen kwamen jammergenoeg niet of nauwelijks in Van 0 tot Nu aan bodquote:
Ze proberen het goed te maken dat je er een paar weken geleden niet bij kon zijn in de studio. Ze laten je eerst in totaal 3,5 uur aan de telefoon hangen voordat je aan de beurt bent.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:34 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 belt vanavond weer met 3FM, voor de popquiz.
En nou wil ik er wél eens doorheen komen(Ondanks Maricha en Michiel altijd heel gezellig klinken
)
Nee, ik moet juist altijd op schieten.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze proberen het goed te maken dat je er een paar weken geleden niet bij kon zijn in de studio. Ze laten je eerst in totaal 3,5 uur aan de telefoon hangen voordat je aan de beurt bent.
Kun je nagaan hoe vaak je nog moet bellen voordat je aan de 3,5 uur zitquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nee, ik moet juist altijd op schieten.
"Riccardo! Wat is je telefoonnummer?"
Alleen het Maricha aan de lijn krijgen kost vaak bij mij al 5 min (Lijn bezet, krijg ik in beeld)
Ik bel sóms, om het ook nog een beetje leuk te houden.quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe vaak je nog moet bellen voordat je aan de 3,5 uur zit![]()
En Alain Clark filmpjes via PaulRabbering.nl ookquote:Op maandag 29 oktober 2007 20:51 schreef MichielV het volgende:
De Ekstra Weekend Youtube compilatie is er weer! http://www.youtube.com/watch?v=43c7pOVPfOk
`quote:Op maandag 29 oktober 2007 20:51 schreef MichielV het volgende:
De Ekstra Weekend Youtube compilatie is er weer! http://www.youtube.com/watch?v=43c7pOVPfOk
Maricha lief aankijken. Ze kan het dan wel niet zien als ik hier op mn scherm naar de webcam kijk, maar blijkbaar wordt het toch opgemerktquote:
ja uiteraard: ik ben in het huisquote:
Ik had visite, En die is net de deur uit...quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:29 schreef Marc63 het volgende:
Wat is het trouwens rustig ineens...
kut, zet ik de radio weer te laat aan. Spit at stars?quote:
Yupquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
kut, zet ik de radio weer te laat aan. Spit at stars?
quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
kut, zet ik de radio weer te laat aan. Spit at stars?
was ook mijn request destijds waarmee ik bij Gerard in de uitzending kwam.quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Yup
Ik dacht, met een kleine erbij zal Gerard de komende tijd nog wel eens ondergespuugd worden.
gaat helaas niet lukken daarnaartoe te gaan, lijkt mij wel een toffe live act!quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:48 schreef Toad het volgende:
En Jack Penate staat a.s. zaterdag op London Calling!
morgen nietquote:
prettig nummer inderdaadquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:51 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa![]()
The Magic Numbers – Take A Chance
Goed man!
Goed he! fijne muziek en ook vaak niet de doorsnee platen die je de hele dag al kan horen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:54 schreef Againzender het volgende:
Toch jammer dat veel mensen afhaken na MetMichiel, vermaak mij prima met de muziewk dit uur
Wombats hoor je dan weer elke dag bij Stendersquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Goed he! fijne muziek en ook vaak niet de doorsnee platen die je de hele dag al kan horen.![]()
Uitzonderingen nagelatenquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:11 schreef Againzender het volgende:
Wombats hoor je dan weer elke dag bij Stenders
Wij hadden laatst een discussie dat Stenders niet zo spannend draait. Uitzondering is dan die plaat van Wombats, die hij volgens mij echt elke dag draaitquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Uitzonderingen nagelaten![]()
Luister meestal pas 3FM vanaf MetMichiel want op het werk staat een andere zender op. Heb dus geen idee wat Stenders en de overige jocks allemaal aan muziek draaien.![]()
Heb Stenders tijdens mijn vakantie wel regelmatig gehoord en het was inderdaad een beetje de std. platen. Denk als je Stenders in de avond zet (dit tijdstip) dat het dan wel wat spannender is. 's avonds hebben de dj's volgens mij wat meer vrijheid t.o.v. overdag.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:15 schreef Againzender het volgende:
Wij hadden laatst een discussie dat Stenders niet zo spannend draait. Uitzondering is dan die plaat van Wombats, die hij volgens mij echt elke dag draait
dat zal het zeker zijn hoor, Stenders is echt niet opeens van muzieksmaak veranderd lijkt mijquote:Op maandag 29 oktober 2007 23:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb Stenders tijdens mijn vakantie wel regelmatig gehoord en het was inderdaad een beetje de std. platen. Denk als je Stenders in de avond zet (dit tijdstip) dat het dan wel wat spannender is. 's avonds hebben de dj's volgens mij wat meer vrijheid t.o.v. overdag.
Leuke remix van The Gossip - Standing in the way of control
Hehe lijkt mij ook niet.quote:Op maandag 29 oktober 2007 23:27 schreef Againzender het volgende:
dat zal het zeker zijn hoor, Stenders is echt niet opeens van muzieksmaak veranderd lijkt mij
Oja, Soulwax was het! had even niet meegekregen wie de mix had gemaakt.quote:Leuke remix door soulwax idd
Heh ?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 01:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Jem [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nou truste dan maarquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 02:07 schreef Glacier het volgende:
[..]
Bijna [afbeelding]
Ik ga nu slapen [afbeelding]
[afbeelding]
Heel veelquote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 09:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Geen idee, het klinkt allemaal hetzelfde.
"Elevation".
Leuk he die deadlinesquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:54 schreef Sirolf het volgende:
Ah, volluk!
Ik zit nog even snel een schoolopdracht in elkaar te gooien, die vanmiddag om 13 uur moet worden ingeleverd...
kortom rab heeft zijn laptop in het systeem gezetquote:3FM breidt muziekcollectie uit met 90s platen
3FM heeft naar aanleiding van de 90s Request-week (5 - 12 oktober) het aantal platen uit de jaren negentig in het systeem uitgebreid. Ruim 1,8 miljoen Nederlanders in de leeftijdscategorie van 10 tot 34 jaar hebben naar de themaweek geluisterd, blijkt uit onderzoek van Bureau De Vos & Jansen in opdracht van 3FM. Voor de steekproef zijn 610 respondenten van 10 tot en met 34 jaar ondervraagd.
"Uit de vele reacties van onze luisteraars blijkt dat de muziek uit de jaren 90 steeds beter wordt gewaardeerd", zegt Florent Luyckx, 3FM zendermanager. "Enkele veelgevraagde 90s titels hebben we dan ook toegevoegd aan de 3FM muziekcollectie waardoor die met zo'n tien procent is gegroeid. Daar zitten verrassende titels bij die tot nu toe uitsluitend tijdens de Request weken te horen waren."
Het aantal luisteraars lag 25 procent hoger dan in 2006. De luisteraars gaven de themaweek op de publieke popzender als waardering een cijfer 7,4.
Ruim 207.000 unieke bezoekers bezochten de speciale 90s Request site. De site registreerde 12 oktober bijna 44.000 unieke bezoekers op het tijdstip dat de 90s Request top 100 werd uitgezonden.
Roisinquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:08 schreef cosmick het volgende:
Toch maar eens wat verdiepen in die Roisin Murphy.
[ afbeelding ].
Eurohouse 1 en 2 plus The Best (quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:22 schreef borisz het volgende:
3FM nieuws
[..]
kortom rab heeft zijn laptop in het systeem gezet![]()
ik zou dan wel eens willen weten welke titels er nou zijn toegevoegdquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:22 schreef borisz het volgende:
3FM nieuws
[..]
kortom rab heeft zijn laptop in het systeem gezet![]()
Ja, waardeloos.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 12:12 schreef SilentChaos het volgende:
Fok is lekker bezig zeg, traag, af en toe doet'ie het niet
Niet echt ehm... Veelquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:08 schreef cosmick het volgende:
Toch maar eens wat verdiepen in die Roisin Murphy.
[ afbeelding ].
Sander is er niet, misschien helpt hetquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goed. Mutemoment? C&S zijn er weer. Kijk het ff aan, maar heb er eigenlijk veel meer zin in om zelf wat herrie op te zetten...
Edit: Nummerrrrrr Vijf!!1
Veel wat?quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 15:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
Niet echt ehm... Veel![]()
Trek dan niet zo'n straks shirtje aan![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:41 schreef -Hans- het volgende:
Avond avond!
Dood aan de jumpstyle !
Zapte net langs TMF (weet ik, had ik niet moeten doen) maar daar hoorde ik life's like a dance in een fucking jumpstyle uitvoering. Leuke dames hoor, maar wat een vreselijke uitvoering zeg van een stoere plaat! Weet niet wie de artiest was, maar het was in elk geval niet DJ Paul..
Jumpstyle![]()
Nou ja, stoere plaatquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 18:41 schreef -Hans- het volgende:
Dood aan de jumpstyle !
Zapte net langs TMF (weet ik, had ik niet moeten doen) maar daar hoorde ik life's like a dance in een fucking jumpstyle uitvoering. Leuke dames hoor, maar wat een vreselijke uitvoering zeg van een stoere plaat! Weet niet wie de artiest was, maar het was in elk geval niet DJ Paul..
M&M zijn er vandaag niet. Die zijn onderweg naar Mickey Mouse & z'n vriendjesquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:09 schreef Sirolf het volgende:
Aparte overgang weer.M&M & de rest
[edit]
FOK! gaat al wat beter qua snelheid, maar is nog steeds best sloom...
Ik had 't inderdaad al door.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
M&M zijn er vandaag niet. Die zijn onderweg naar Mickey Mouse & z'n vriendjes
Mwa, vind het eigenlijk wel stoerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:07 schreef cosmick het volgende:
Nou ja, stoere plaat. Toen was het al even stompzinnig als nu die hele jumpscene
.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:24 schreef -Hans- het volgende:
Hej Timo ! vanavond ook MoveYourAss luisteren?
Ah ! tegen de "superboeren". Moet volgens mij wel te doen zijn, maar het is te hopen dat De Graafschap zich neit gaat ingraven want dat zijn meestal niet de leukste wedstrijden om te zien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]we gaan dalijk naar `t voetbal (Roda- De Graafschap voor de beker): dat begint pas om 20.45uur
![]()
Heb `m 2 weken geleden in de sneak preview gezien. Vond `m best goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Hebben jullie deze: http://film.aol.nl/live_ID268881 trailer al gezien...
Zieke film eigenlijk. Maar ik denk dat ik hem wel wil zien..
[ afbeelding ]
Hoop iig. dat het beter wordt dan afgelopen zaterdagquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah ! tegen de "superboeren". Moet volgens mij wel te doen zijn, maar het is te hopen dat De Graafschap zich neit gaat ingraven want dat zijn meestal niet de leukste wedstrijden om te zien.
The Girls kwam net rond 19.10 uur al langs!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:24 schreef -Hans- het volgende:
Hej Timo ! vanavond ook MoveYourAss luisteren? staan wel weer aardige platen op de playlist. Jammer dat Ghosts zo laat komt.. Plaat 2 van het tweede uur is volgens mij best aardig: The Girls - Best Shot (lekker up-tempo).
Sonny J(heb vandaag de videoclip gezien, erg simpel maar wel geinig.)
Ik ga voor dezelfde uitslag als afgelopen zaterdag.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:41 schreef Timo20 het volgende:
Hoop iig. dat het beter wordt dan afgelopen zaterdag![]()
Meen je?! damn dan heb ik die plaat dus net gemist.. vanavond maar even in de herkansingquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:44 schreef Sirolf het volgende:
The Girls kwam net rond 19.10 uur al langs!
In dit topic wel iddquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
Het is stil op 3fm?
Vrouwen en Parijs, dan moet er altijd stevig ingepakt worden jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:52 schreef Feivel1 het volgende:
Waar is Maricha? Of is die al aan het pakken voor Parijs?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vrouwen en Parijs, dan moet er altijd stevig ingepakt worden ja
En dan met nog meer kleren terugkomen![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vrouwen en Parijs, dan moet er altijd stevig ingepakt worden ja
En dan met nog meer kleren terugkomen![]()
Ik ook niet hoor, al vind ik het nog best meevallen (heb het weleens erger meegemaakt).quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Foo FightersSUPERPLAAT !
Bijna tijd voor MoveYourAss![]()
Sirolf vind je het vreemd dat het hier zo stil is met de traagheid van Fok?! Ik niet...![]()
Je hebt er nu iets anders in staanquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zie sig...
Ej Robert-Jan, welkom hier !quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:38 schreef robertjanglasman het volgende:
Haaalo! Producer Kevin is even weg, Robert-Jan hier, (en nieuw op Fok...)
Ohja, mja ik zie mn sig niet in de mobile template...quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:53 schreef robertjanglasman het volgende:
Dankje! Kevin heeft die schoenen plaat uitgekozen...kevin@3fm.nl ;-)
Nou, 2 - 2 en extra tijd... spannend dus!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoop iig. dat het beter wordt dan afgelopen zaterdag![]()
hey, welkomquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:38 schreef robertjanglasman het volgende:
Haaalo! Producer Kevin is even weg, Robert-Jan hier, (en nieuw op Fok...)
ik zal het doorgeven zodra ze weer wakker is (rond 4 uur denk ik, als de jongste wil drinkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:17 schreef robertjanglasman het volgende:
Beterschap!
Ze zien je morgen al aankomen op je werk...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:24 schreef -Hans- het volgende:
Sterkte Az !
Geinig accent heeft Kate Nash.
Jammer dat Ghosts zo laat komt..![]()
Klinkt niet slecht inderdaad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:28 schreef -Hans- het volgende:
Around The World. Wat een gruwelijke remix man, goed zeg!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |