M&M zijn er vandaag niet. Die zijn onderweg naar Mickey Mouse & z'n vriendjesquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:09 schreef Sirolf het volgende:
Aparte overgang weer.M&M & de rest
[edit]
FOK! gaat al wat beter qua snelheid, maar is nog steeds best sloom...
Ik had 't inderdaad al door.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:12 schreef Broekie het volgende:
[..]
M&M zijn er vandaag niet. Die zijn onderweg naar Mickey Mouse & z'n vriendjes
Mwa, vind het eigenlijk wel stoerquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:07 schreef cosmick het volgende:
Nou ja, stoere plaat. Toen was het al even stompzinnig als nu die hele jumpscene
.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:24 schreef -Hans- het volgende:
Hej Timo ! vanavond ook MoveYourAss luisteren?
Ah ! tegen de "superboeren". Moet volgens mij wel te doen zijn, maar het is te hopen dat De Graafschap zich neit gaat ingraven want dat zijn meestal niet de leukste wedstrijden om te zien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]we gaan dalijk naar `t voetbal (Roda- De Graafschap voor de beker): dat begint pas om 20.45uur
![]()
Heb `m 2 weken geleden in de sneak preview gezien. Vond `m best goedquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Hebben jullie deze: http://film.aol.nl/live_ID268881 trailer al gezien...
Zieke film eigenlijk. Maar ik denk dat ik hem wel wil zien..
[ afbeelding ]
Hoop iig. dat het beter wordt dan afgelopen zaterdagquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah ! tegen de "superboeren". Moet volgens mij wel te doen zijn, maar het is te hopen dat De Graafschap zich neit gaat ingraven want dat zijn meestal niet de leukste wedstrijden om te zien.
The Girls kwam net rond 19.10 uur al langs!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:24 schreef -Hans- het volgende:
Hej Timo ! vanavond ook MoveYourAss luisteren? staan wel weer aardige platen op de playlist. Jammer dat Ghosts zo laat komt.. Plaat 2 van het tweede uur is volgens mij best aardig: The Girls - Best Shot (lekker up-tempo).
Sonny J(heb vandaag de videoclip gezien, erg simpel maar wel geinig.)
Ik ga voor dezelfde uitslag als afgelopen zaterdag.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:41 schreef Timo20 het volgende:
Hoop iig. dat het beter wordt dan afgelopen zaterdag![]()
Meen je?! damn dan heb ik die plaat dus net gemist.. vanavond maar even in de herkansingquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:44 schreef Sirolf het volgende:
The Girls kwam net rond 19.10 uur al langs!
In dit topic wel iddquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
Het is stil op 3fm?
Vrouwen en Parijs, dan moet er altijd stevig ingepakt worden jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:52 schreef Feivel1 het volgende:
Waar is Maricha? Of is die al aan het pakken voor Parijs?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vrouwen en Parijs, dan moet er altijd stevig ingepakt worden ja
En dan met nog meer kleren terugkomen![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vrouwen en Parijs, dan moet er altijd stevig ingepakt worden ja
En dan met nog meer kleren terugkomen![]()
Ik ook niet hoor, al vind ik het nog best meevallen (heb het weleens erger meegemaakt).quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Foo FightersSUPERPLAAT !
Bijna tijd voor MoveYourAss![]()
Sirolf vind je het vreemd dat het hier zo stil is met de traagheid van Fok?! Ik niet...![]()
Je hebt er nu iets anders in staanquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 21:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zie sig...
Ej Robert-Jan, welkom hier !quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:38 schreef robertjanglasman het volgende:
Haaalo! Producer Kevin is even weg, Robert-Jan hier, (en nieuw op Fok...)
Ohja, mja ik zie mn sig niet in de mobile template...quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:53 schreef robertjanglasman het volgende:
Dankje! Kevin heeft die schoenen plaat uitgekozen...kevin@3fm.nl ;-)
Nou, 2 - 2 en extra tijd... spannend dus!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 19:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hoop iig. dat het beter wordt dan afgelopen zaterdag![]()
hey, welkomquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:38 schreef robertjanglasman het volgende:
Haaalo! Producer Kevin is even weg, Robert-Jan hier, (en nieuw op Fok...)
ik zal het doorgeven zodra ze weer wakker is (rond 4 uur denk ik, als de jongste wil drinkenquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:17 schreef robertjanglasman het volgende:
Beterschap!
Ze zien je morgen al aankomen op je werk...quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:24 schreef -Hans- het volgende:
Sterkte Az !
Geinig accent heeft Kate Nash.
Jammer dat Ghosts zo laat komt..![]()
Klinkt niet slecht inderdaad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:28 schreef -Hans- het volgende:
Around The World. Wat een gruwelijke remix man, goed zeg!![]()
Haha! ja, dan weet ik zeker dat ik vragend zal worden aangekeken. Alles goed met je, Hans..quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze zien je morgen al aankomen op je werk...
"Waarom ben je zo slaperig?"
- "Ik moest gisteravond laat nog Ghosts luisteren op 3FM"
"Ehm... okee... ()"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |