Och, hoe kan je daar ook niet verslaafd aan raken? Het is ook wel een errug lekker nummer!quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:48 schreef Piles het volgende:
Door 3FM ben ik nu verslaafd aan "There ain't no party"
quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:00 schreef borisz het volgende:
MOgge
Ekdom is rond half 7 vader geworden van zijn 2de kind![]()
quote:Lewis Benjamin Ekdom is geboren!
En hij is helemaal gezond! Alles zit eraan, en het ging allemaal (op een kleine paniekaanval op het einde) goed. Nicole is helemaal naar de pallestijnen en de vader (Uw discjockey) eigenlijk ook. Maar we zijn natural high door dit hele kleine lieve mannetje die nu al een paar uur op zijn duim aan het zuigen is. Man, wat ben ik trots! AAAAGH!!! Binnenkort meer, en tot die tijd een spannend muziekje!
Aha, Veenstra neemt AV dus over. Wordt weer een lange dag dus voor hemquote:Op maandag 29 oktober 2007 07:46 schreef Cee het volgende:
Ahh gefeliciteerd met baby Lewis!
En succes aan Veenstra die het programma vandaag van Gerard mag overnemen, Giel was zo vriendelijk hem ook even wakker te bellen om half 7.![]()
Giel belde Veenstra wakker vanmorgenquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Aha, Veenstra neemt AV dus over. Wordt weer een lange dag dus voor hem
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:37 schreef borisz het volgende:
AZ nog biermerken die ik kan halen ?
morgen eens langs de bierkoning![]()
quote:Maar ik kan mij voorstellen dat je misschien zou verwachten dat Gerard elke wee probeert vol te kletsen, ondertussen 'Een spannend muziekje' instart, constant 'Chapeau Chapeau' zegt en als ik vraag om een slokje water dat 'ie zegt: Ik zal kijken wat ik voor je kan doen. Ook zit hij niet met zijn 'Ik sta vooraan met mijn vlaggetje' vlaggetje te zwaaien en zal hij het tempo van mijn weeen niet proberen te versnellen met een Cow-Bel naast mijn oor.
En tot slot als de baby eruit is zal hij niet naar binnen kijken en vragen of Paul Weller ook is. En als hij dan rond belt om het goede nieuws te verspreiden zeggen: Matt Bianco, Matt Damon, Matt LeBlanc en ga zo maar door...
Och, die zit meestal al rond 8 uur hier mee te lezen (en reageert ook nog af en toe). Echt veel vroeger hoeft 'ie er dus niet uit (en na de AV gaat 'ie vast gewoon weer naar huisquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Aha, Veenstra neemt AV dus over. Wordt weer een lange dag dus voor hem
ik zal er even over denken, ze hebben nogal veel keus daarquote:
dat klopt natuurlijk, volgens mij is hij niet zo'n uitslaperquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, die zit meestal al rond 8 uur hier mee te lezen (en reageert ook nog af en toe). Echt veel vroeger hoeft 'ie er dus niet uit (en na de AV gaat 'ie vast gewoon weer naar huis).
is goedquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zal er even over denken, ze hebben nogal veel keus daar
het is maar goed dat mijn vrouw het niet hoorde, die zou gelijk een toeschietreflex hebben gehad.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Giel liet net het gesprek met gerard nog een keer horen: Wat lieeeeeeeeeeeeeeef! (de kleine dan)
quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is maar goed dat mijn vrouw het niet hoorde, die zou gelijk een toeschietreflex hebben gehad.
Niet MetMichiel, Arbeidsvitaminen!quote:
Zou ie op de ballen van gerard doelen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:09 schreef SilentChaos het volgende:
Great balls of fire![]()
![]()
Thanks Michiel! SuperSupervette muziek dit
![]()
![]()
Was idd heftig...raar om Sander zo te zien ookquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:04 schreef -Hans- het volgende:
Ben benieuwd want het is me toch wel een heftig verhaal zeg!
same herequote:Op maandag 29 oktober 2007 09:16 schreef EdvandeBerg het volgende:Beat It
Die hele LP Thriller was koning!
Ik heb maar mijn mp3 speler aangezet om dat Idols-geouwehoer vanochtend niet aan te horen.
Slap gelul, wat interesseert mij dat nou.
Mooi nummerquote:
Nou, dat kind van Ekdom interesseert me anders ook geen drol.quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
same hereheb hem wel aangezet toen ik las dat Gerard weer vader was geworden, maar dat idols geneuzel is echt zwaar ruk.
tja, kleine kinderen interesseren mij nou weer welquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:00 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nou, dat kind van Ekdom interesseert me anders ook geen drol.
Mij ook, ik heb er zelf 2.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
tja, kleine kinderen interesseren mij nou weer wel
De dag van z'n trouwdag moest 'ie ook invallen voor de Vitaminen, dus wie weet...quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:16 schreef Marc63 het volgende:
Zijn er eigenlijk al plannen voor kleine Veenstra-Veenstraas? Of zijn die er net zo plotseling als het nieuws dat Michiel getrouwd was?
Volgens mij moet Michiel nog de hele dag van de bruiloft die LUCHT van ijsberen hebben geroken...
Idd. Ik hoorde een dag later bij Eddy Zoey dat Michiel getrouwd was. Ik vroeg me af wanneer dat dan gebeurd moest zijn. Ik vond het al een wonder dat ie nog in staat was om AV over te nemen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De dag van z'n trouwdag moest 'ie ook invallen voor de Vitaminen, dus wie weet...
Z'n dagschema op die dag:quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Idd. Ik hoorde een dag later bij Eddy Zoey dat Michiel getrouwd was. Ik vroeg me af wanneer dat dan gebeurd moest zijn. Ik vond het al een wonder dat ie nog in staat was om AV over te nemen.
Hij is toch getrouwd toen ie op vakantie was? Dan moet er dus ook nog ergens koffers pakken, naar Schiphol, inchecken, wachten op het vliegtuig (duurt het langst), vliegen, landen, wachten op de koffers (duurt bijna net zo lang als wachten op het vliegtuig) en naar het hotel rijden bij.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Z'n dagschema op die dag:
7.00 Taxi naar H'sum
9.00 - 12.00 AV invallen
12.00 Interview jeugdjournaal
12.30 Opfrissen, wassen, douchen, enz.
14.00 Trouwen
Hij vertrok ergens laat die avond pas naar Mexico.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij is toch getrouwd toen ie op vakantie was? Dan moet er dus ook nog ergens koffers pakken, naar Schiphol, inchecken, wachten op het vliegtuig (duurt het langst), vliegen, landen, wachten op de koffers (duurt bijna net zo lang als wachten op het vliegtuig) en naar het hotel rijden bij.
Ah ok. Zat toen nog niet op FOK! dus toen had ik de inside-info nog niet. Ik vraag me trouwens wel af of er iemand nog die ring van Michiel heeft opgedoken.quote:Op maandag 29 oktober 2007 11:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij vertrok ergens laat die avond pas naar Mexico.
Trouwens heeft 'ie gewoon in NL gedaan.
quote:Radio 3FM dj Gerard Ekdom (29) is maandagochtend voor de tweede keer vader geworden. "Om half zeven is Lewis Benjamin Ekdom geboren. En hij heeft zwarte krullen!", vertelt de trotse vader.
De bevalling verliep in eerste instantie voorspoedig. "Maar ineens zakte zijn hartslag weg en moest het mannetje er zo snel mogelijk uit. Gelukkig ging dat goed. Wat waren wij blij om hem te zien", zegt Gerard opgelucht met het kleine jongetje in zijn armen.
"Hij weegt 3400 gram, is 42 cm en is helemaal gezond. Hij lijkt op zijn grote broer Lennon, alleen Lewis heeft zwarte krullen, net als zijn vader. De haarkleur kan nog veranderen, maar ik hoop dat het zo blijft", lacht de dj.
Gerard liet eerder weten dat zijn 2-jarige zoontje Lennon sprekend op zijn vrouw Nicole lijkt. Hij zijn toen: "Het maakt mij niet uit of het een jongen of een meisje wordt, als het maar zwarte krullen heeft."
't Is meer het jaar van The Fray geloof ikquote:Op maandag 29 oktober 2007 12:36 schreef Glacier het volgende:
Of misschien toch een The Fay dag
3FM moet de nieuwe single van The Fray gaan draaien
Waarom wint Sander Lantinga en gaat Edwin Diergaarde door?quote:1/8 ste Finale
- maandag 15 oktober duel 1: Gerard Ekdom - Coen Swijnenberg: 7 - 4
- dinsdag 16 oktober duel 2: Martijn Muijs - Barbara Karel: 6- 0
- woensdag 17 oktober duel 3: Sander Lantinga - Annemieke Schollaardt: 8 - 2
- donderdag 18 oktober duel 4: Edwin Diergaarde - Miranda van Holland: 3 - 3 (Edwin wint met shoot out)
- vrijdag 19 oktober duel 5: Rob Stenders - Michiel Veenstra: 4 - 6
- maandag 22 oktober duel 6: Giel Beelen - Eddy Zoey: 5 - 0
- dinsdag 23 oktober duel 7: Sander Guis - Domien Verschuuren: 2 - 8
- woensdag 24 oktober duel 8: Dolf Jansen - Bart Arens: 2 - 8
1/4 Finale:
- donderdag 25 oktober duel 9: Gerard Ekdom - Martijn Muijs: 8 - 2
- vrijdag 26 oktober duel 10: Sander Lantinga - Edwin Diergaarde: 6 - 4
- maandag 29 oktober duel 11: Michiel Veenstra - Giel Beelen
- dinsdag 30 oktober duel 12: Domien Verschuuren - Bart Arens
1/2 Finale
- woensdag 31 oktober duel 13: Gerard Ekdom- Edwin Diergaarde
- donderdag 1 november duel 14: winnaar duel 11-12
Finale
- vrijdag 2 november duel 15: winnaar duel 13 - 14
Edwin heeft vorige week gewonnen..quote:Op maandag 29 oktober 2007 15:04 schreef Vlindur het volgende:
Das wel raar. Ik heb het niet gehoord, dus heb geen idee wie er gewonnen heeft
dat kijk is dus nooit... is dat ergens online te vinden?quote:Op maandag 29 oktober 2007 18:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Net beelden van Ekdom, z'n vrouw én de nieuwe kleine @ RTL Boulevard.
wakker gebeld worden door Giel is natuurlijk altijd goed voor de stemmingquote:Op maandag 29 oktober 2007 19:23 schreef MichielV het volgende:
Bonjour! (ben al in de stemming :-))
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |