Och, hoe kan je daar ook niet verslaafd aan raken? Het is ook wel een errug lekker nummer!quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:48 schreef Piles het volgende:
Door 3FM ben ik nu verslaafd aan "There ain't no party"
quote:Op maandag 29 oktober 2007 07:00 schreef borisz het volgende:
MOgge
Ekdom is rond half 7 vader geworden van zijn 2de kind![]()
quote:Lewis Benjamin Ekdom is geboren!
En hij is helemaal gezond! Alles zit eraan, en het ging allemaal (op een kleine paniekaanval op het einde) goed. Nicole is helemaal naar de pallestijnen en de vader (Uw discjockey) eigenlijk ook. Maar we zijn natural high door dit hele kleine lieve mannetje die nu al een paar uur op zijn duim aan het zuigen is. Man, wat ben ik trots! AAAAGH!!! Binnenkort meer, en tot die tijd een spannend muziekje!
Aha, Veenstra neemt AV dus over. Wordt weer een lange dag dus voor hemquote:Op maandag 29 oktober 2007 07:46 schreef Cee het volgende:
Ahh gefeliciteerd met baby Lewis!
En succes aan Veenstra die het programma vandaag van Gerard mag overnemen, Giel was zo vriendelijk hem ook even wakker te bellen om half 7.![]()
Giel belde Veenstra wakker vanmorgenquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Aha, Veenstra neemt AV dus over. Wordt weer een lange dag dus voor hem
quote:Op zondag 28 oktober 2007 23:37 schreef borisz het volgende:
AZ nog biermerken die ik kan halen ?
morgen eens langs de bierkoning![]()
quote:Maar ik kan mij voorstellen dat je misschien zou verwachten dat Gerard elke wee probeert vol te kletsen, ondertussen 'Een spannend muziekje' instart, constant 'Chapeau Chapeau' zegt en als ik vraag om een slokje water dat 'ie zegt: Ik zal kijken wat ik voor je kan doen. Ook zit hij niet met zijn 'Ik sta vooraan met mijn vlaggetje' vlaggetje te zwaaien en zal hij het tempo van mijn weeen niet proberen te versnellen met een Cow-Bel naast mijn oor.
En tot slot als de baby eruit is zal hij niet naar binnen kijken en vragen of Paul Weller ook is. En als hij dan rond belt om het goede nieuws te verspreiden zeggen: Matt Bianco, Matt Damon, Matt LeBlanc en ga zo maar door...
Och, die zit meestal al rond 8 uur hier mee te lezen (en reageert ook nog af en toe). Echt veel vroeger hoeft 'ie er dus niet uit (en na de AV gaat 'ie vast gewoon weer naar huisquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Aha, Veenstra neemt AV dus over. Wordt weer een lange dag dus voor hem
ik zal er even over denken, ze hebben nogal veel keus daarquote:
dat klopt natuurlijk, volgens mij is hij niet zo'n uitslaperquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, die zit meestal al rond 8 uur hier mee te lezen (en reageert ook nog af en toe). Echt veel vroeger hoeft 'ie er dus niet uit (en na de AV gaat 'ie vast gewoon weer naar huis).
is goedquote:Op maandag 29 oktober 2007 08:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zal er even over denken, ze hebben nogal veel keus daar
het is maar goed dat mijn vrouw het niet hoorde, die zou gelijk een toeschietreflex hebben gehad.quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Giel liet net het gesprek met gerard nog een keer horen: Wat lieeeeeeeeeeeeeeef! (de kleine dan)
quote:Op maandag 29 oktober 2007 08:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
het is maar goed dat mijn vrouw het niet hoorde, die zou gelijk een toeschietreflex hebben gehad.
Niet MetMichiel, Arbeidsvitaminen!quote:
Zou ie op de ballen van gerard doelen?quote:Op maandag 29 oktober 2007 09:09 schreef SilentChaos het volgende:
Great balls of fire![]()
![]()
Thanks Michiel! SuperSupervette muziek dit
![]()
![]()
Was idd heftig...raar om Sander zo te zien ookquote:Op zondag 28 oktober 2007 22:04 schreef -Hans- het volgende:
Ben benieuwd want het is me toch wel een heftig verhaal zeg!
same herequote:Op maandag 29 oktober 2007 09:16 schreef EdvandeBerg het volgende:Beat It
Die hele LP Thriller was koning!
Ik heb maar mijn mp3 speler aangezet om dat Idols-geouwehoer vanochtend niet aan te horen.
Slap gelul, wat interesseert mij dat nou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |