TT is eigenlijk in strijd met de stikkers, alleen is het dan een ander onderwerpquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:44 schreef Sirolf het volgende:
Sinterklaascadeautje?! Hij is nog niet eens in het land!
Nee hoor, want sinterklaascadeautjes krijg je ook pas met sinterklaas en niet al maanden van te voren...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:56 schreef borisz het volgende:
[..]
TT is eigenlijk in strijd met de stikkers, alleen is het dan een ander onderwerp![]()
quote:
Ik heb het boek ook! Ben al op pagina 65quote:
Ik op blz 11quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:08 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik heb het boek ook! Ben al op pagina 65
quote:
Waarom heb ik zo'n vermoeden dat jij opgezocht heb waar ik dan ergens zit?quote:
Dat duurt nog wel een tijdjequote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Het boek komt bij ons onder de boom!Michiel
Maricha
FOK!kers!
Verkapte tvp
ik wist toevallig uit mijn hoofd welke pagina dat wasquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
Waarom heb ik zo'n vermoeden dat jij opgezocht heb waar ik dan ergens zit?
Ik heb het boek niet ;-)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik wist toevallig uit mijn hoofd welke pagina dat was
Het is het begin van hoofdstuk 1quote:
Het is het echt de moeite waard, dat weet ik nu al... Staan ook een heleboel foto's in, echt onwijs tof... En Michiel heeft met z'n hoofdstuktitels ook bewezen dat het een echte muziekliefhebber is...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
13,50 euro is voor mij een rib uit mn lijf
Maar dan heb ik met de kerst ook iets te lezen!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:32 schreef Piles het volgende:
Jammer dat ik heel dat NoordpoolFM gemist heb
Nu welquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:32 schreef MichielV het volgende:
Hallo hallo! Wat tof dat sommigen nu het boek al hebben gekocht zeg!
Pagina 73 al gezien?
Liever MaladivenFMquote:
Luister dan maar snel eens de week van 23 t/m 28 april 2007 terug via http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/nps/metmichielarchief/ en http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/nps/ekstraweekendarchief/quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:32 schreef Piles het volgende:
Ik ga die titel ff onthouden, misschien ook maar eens bestellen
Jammer dat ik heel dat NoordpoolFM gemist heb
Misschien is het handig om ons dan mee te nemen. Wij loggen wel weer mee, zodat Michiel weer goed kan onthouden wat ie allemaal gedaan heeft.quote:
dat kan toch ook vanuit Nederland?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien is het handig om ons dan mee te nemen. Wij loggen wel weer mee, zodat Michiel weer goed kan onthouden wat ie allemaal gedaan heeft.
Ik lees het boek wel een keerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:38 schreef Sirolf het volgende:
Luister dan maar snel eens de week van 23 t/m 28 april 2007 terug via
Radio maken toch ookquote:
Ik zou beide doenquote:
Door het tijdsverschil gaan we vast allemaal enorm in de war raken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
dat kan toch ook vanuit Nederland?![]()
Sporadisch houd ik een weblog bij en de titels begin ik dan altijd met een zin uit een music-lyric. Geeft net dat extra stukje gevoel bij je log.... (Tis alweer een tijdje geleden dat ik schreef)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:30 schreef MutZ het volgende:
En Michiel heeft met z'n hoofdstuktitels ook bewezen dat het een echte muziekliefhebber is...
Maar dan kunnen we ook sfeerimpressies maken buiten de uitzendingen omquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
dat kan toch ook vanuit Nederland?![]()
Coolquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nu wel
Nog een reden voor degene die het boek niet hebben: we zijn vanaf heden beroemd (of is het eerder berucht)
valt wel mee hoor, 15 uur radio en een boek van 160 pagina'squote:
15 uur? Jammer. Is het dagelijkse uurtje webradio van NoordpoolFM nergens terug te vinden?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, 15 uur radio en een boek van 160 pagina's
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:08 schreef borisz het volgende:
voor morgen bel 0909-8850 en kies optie 2
Overloper!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:08 schreef borisz het volgende:
quote:Het telefoonnummer is: 0909-8850
Voor Giel!, kies 1
Voor Midden in de nacht Rick, kies 2
Voor Theater van het sentiment, kies 3
Het tarief is 60 cent per gesprek.
Sms:
Voor Giel! sms Ring 1 naar 5200
Voor Midden in de nacht Rick sms Ring 2 naar 5200
Voor Theater van het sentiment sms Ring 3 naar 5200
60 cent per bericht
Op Youtube staan wat korte fragmenten van de laatste uitzending (met Sybrand Verwer, omdat Michiel bijna omviel van de slaap). Verder is er helaas niet veel van bewaart.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
15 uur? Jammer. Is het dagelijkse uurtje webradio van NoordpoolFM nergens terug te vinden?
Hmm, goed ideequote:
nee Rick v V fanquote:
Ik heb 'm net ook even besteld, met inderdaad die 14 uur-tekst erbij. Zal bij mij dus ook wel vrijdag worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:19 schreef Broekie het volgende:
Ik heb het boek vanmiddag besteld, en was daar net iets te laat mee (had ik het vóór 14:00 gedaan zou ik hem morgen in huis hebben, nu wordt het vrijdag pas)
[..]
Hmm, goed idee![]()
Michiel, wanneer ga je een signeersessie houden?
je kan toch ook morgen naar de boekwinkel?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb 'm net ook even besteld, met inderdaad die 14 uur-tekst erbij. Zal bij mij dus ook wel vrijdag worden.
Daar twijfelde ik nog even over, maar omdat de kans bestaat dat ik hem niet kan vinden bij de Bruna of Ako op het station heb ik hem toch maar even besteld, dan weet ik tenminste zeker dat ik hem vrijdag heb en ik hem van het weekend dus kan gaan lezen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
je kan toch ook morgen naar de boekwinkel?
Ik ben morgen de hele dag met andere dingen bezig, en kom al helemaal niet in de buurt van een boekhandel. Vandaar.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja kom op zeg. Michiel heeft liever dat je zn bankrekening vandaag vult dan overmorgenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ben lui, ik bestel het meeste via internetquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
Boek: + 4 wekenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, 15 uur radio en een boek van 160 pagina's
Het komt op mij toch wat oncreatief over... Ik ken die plaat nu ook écht wel...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:45 schreef Againzender het volgende:
He? Dit is volgens mij de derde keer dat Young Folks wordt uitgebracht in Nederland
ach, ik heb een zwak voor nummers waarin gefloten of geneuried wordtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het komt op mij toch wat oncreatief over... Ik ken die plaat nu ook écht wel...
Dan ben je zeker een megafan van de Crash Test Dummiesquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, ik heb een zwak voor nummers waarin gefloten of geneuried wordt
Dat gaat wel minder dan 4 weken worden, ik ga er echt als een trein doorheen, leest heel lekker wegquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Boek: + 4 weken
Uitzending onderverdeelt in NORMALE werkdagen: + 3 dagen.
In de trein lezen, goed idee!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat gaat wel minder dan 4 weken worden, ik ga er echt als een trein doorheen, leest heel lekker weg
Dat is inderdaad wel een heel speciaal nummer voor mij, heeft misschien ook te maken met het moment dat dat uitkwamquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan ben je zeker een megafan van de Crash Test Dummies
Jij ook alquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de trein lezen, goed idee!
Alhoewel ik dan meestal een stapel Metro's, Persen en Spitsen bij me heb...
Nieteens DAG?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wnn is het?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:58 schreef Marc63 het volgende:
Gaat er hier nog iemand naar de Kaiser Chiefs? Heb wel zin om te gaan, maar de enige die ik ken en met mij mee wil kan niet
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:02 schreef MutZ het volgende:
Nieteens DAG?
Ik vermoed dat ik hem niet meer hoef te lezen in de trein, het zal me niets verbazen als die vandaag nog uit is...
Oh. En jij bent?quote:
Hij is hier in Zeeland zelfs nergens te krijgen volgens mijquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:05 schreef Glacier het volgende:
[..]
De DAG...daar zeg ik DAG tegen...nooit een lekkere krant gevonden..
dan moet ik stage lopen, en ik heb m'n rooster nog niet...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
14 en 15 november in de HMH. 14e is uitverkocht.
Die kom ik nooit tegen. Op station Hoofddorp staan alleen zuilen voor de Pers en de Metro (de Sp!ts ligt op m'n hogeschool bij de ingangquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nieteens DAG?
Ik vermoed dat ik hem niet meer hoef te lezen in de trein, het zal me niets verbazen als die vandaag nog uit is...
quote:
Ik red het in de trein vaak niet eens om de Metro helemaal uit te lezen. Maar ik zit er dan ook maar 14 minuten in, zou dat er iets mee te maken hebben?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wanneer treden ze op? En waar?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:58 schreef Marc63 het volgende:
Gaat er hier nog iemand naar de Kaiser Chiefs? Heb wel zin om te gaan, maar de enige die ik ken en met mij mee wil kan niet
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
14 en 15 november in de HMH. 14e is uitverkocht.
Het lukt mij vaak ook maar nét (of net niet), zit er 15 minuten in.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik red het in de trein vaak niet eens om de Metro helemaal uit te lezen. Maar ik zit er dan ook maar 14 minuten in, zou dat er iets mee te maken hebben?
Metro is meestal binnen 10 minuten uit. Het meeste nieuws wat daarin staat, heb ik de vorige dag al op FOK! gelezenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het lukt mij vaak ook maar nét (of net niet), zit er 15 minuten in.
quote:
Dus nu ff niet luisteren naar Michielquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:08 schreef borisz het volgende:
Ik heb die plaat niet gehoord..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:31 schreef Marc63 het volgende:
Hmm... vinden jullie dit nummer ook niet gejat van een 100 jaar oud nummer van een in Italië woonachtige Nederlander?
ik niet
Luister zelf maar: http://tv.repubblica.it/home_page.php?playmode=player&cont_id=13588quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:32 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb die plaat niet gehoord..
Clocks blijft gewoon lekker
Check ff de tweede cam. Daar is hij nog duidelijker te zien.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik was telaat volgens mijwat had ik moeten zien
![]()
![]()
Rechts in beeld zie ik anders nog steeds Hugo zitten...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik was telaat volgens mijwat had ik moeten zien
![]()
![]()
Tsja, in de (pop)muziek lijken dingetjes soms een beetje op elkaar..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Luister zelf maar: http://tv.repubblica.it/home_page.php?playmode=player&cont_id=13588
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:55 schreef purplerose het volgende:
kijk nou wat een kjoetie die ook is hezo met die knuffel erbij
sjucht
Tis alweer 3 weken geleden dat je zei dat je een bepaalde foto als avatar ging gebruiken....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:55 schreef purplerose het volgende:
kijk nou wat een kjoetie die ook is hezo met die knuffel erbij
sjucht
Tot morgenquote:
goed dat je me eraan herinnert!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tis alweer 3 weken geleden dat je zei dat je een bepaalde foto als avatar ging gebruiken....
Whut! Kijk nou hoe kjoet die lachtquote:
http://gallery.stimpy.nu/v/fok/metmichiel/100_1187.jpg.htmlquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:06 schreef purplerose het volgende:
Ik kan alleen de bewuste foto niet meer op me pc vindenWaar kan ik hem vinden?
Dank!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
http://gallery.stimpy.nu/v/fok/metmichiel/100_1187.jpg.html
zitten leuke pics tussenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
http://gallery.stimpy.nu/v/fok/metmichiel/100_1187.jpg.html
Dat is toch wat anders dan die 4 weken die hier genoemd werdenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:44 schreef MutZ het volgende:
En uit is die!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:49 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat is toch wat anders dan die 4 weken die hier genoemd werden
Dat wordt nachtwerk!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:52 schreef MutZ het volgende:
[..]Als je dit boek eenmaal aan het lezen bent, dan leg je het niet meer weg...
Maar goed, nu nog ff aan de studie
*Kijkt naar de klokquote:
Als je voetbal gaat kijken weet je de consequenties he! Nachtwerk!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:07 schreef borisz het volgende:
ik laat de boeken nu voor wat ze zijn
en ga
Of het boek noordpool.fm gaat lezenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:08 schreef Toad het volgende:
[..]
Als je voetbal gaat kijken weet je de consequenties he! Nachtwerk!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:15 schreef Toad het volgende:
En... kan Veenstra Veenstra een beetje schrijven?
Het is nogal druk in de Melkweg, dus dachten we hier om maar eens het tegenovergestelde te gaan doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
...oorverdovende stilte.
ssstttt, laat me nog ff genieten van de stiltequote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is nogal druk in de Melkweg, dus dachten we hier om maar eens het tegenovergestelde te gaan doen.
Naar bed? Lolquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:03 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij is de rest al wel naar bed toe...
Ik zat te genieten van alle goeie muziek. Maar nu is James Grunt op de radio dus dan maak ik wel weer zelf wat geluid.quote:
Of hard aan het studerenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:03 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij is de rest al wel naar bed toe...
* Sirolf ziet het al voor zich.... Marc63 die al gruntend de halve buurt wakker schreeuwt en allerlei schoenen en andere dingen naar z'n hoofd geworpen krijgt...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zat te genieten van alle goeie muziek. Maar nu is James Grunt op de radio dus dan maak ik wel weer zelf wat geluid.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf ziet het al voor zich.... Marc63 die al gruntend de halve buurt wakker schreeuwt en allerlei schoenen en andere dingen naar z'n hoofd geworpen krijgt...
Als ik TH hoor, dan moet ik nog regelmatig aan die foto denkenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:14 schreef Marc63 het volgende:
Alle luisteraars waren allang die foto vergeten...
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:15 schreef Sirolf het volgende:
ROFL! Die groupies van TH zijn echt zóóóóóóó grappig!
Ze hebben afgelopen week zelfs een anti-hyve voor een journalist van Sp!ts opgericht omdat 'ie een slechte recensie van het concert had geschreven.
http://www.spitsnet.nl/ni(...)oor_Tokio_Hotel.html en dan vervolgens de reactie die eronder staan...quote:
lolquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.spitsnet.nl/ni(...)oor_Tokio_Hotel.html en dan vervolgens de reactie die eronder staan...
ben bezig met het uitwerken van een interview, niet echt m'n favoriete bezigheidquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lukt het een beetje met de studie?
Lol, die reacties zijn echt zo naief als de pest en missen compleet wat de recensent heeft geschreven.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.spitsnet.nl/ni(...)oor_Tokio_Hotel.html en dan vervolgens de reactie die eronder staan...
Je pikt de TH-fans er trouwens zo uit als je alleen let op spelling.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Lol, die reacties zijn echt zo naief als de pest en missen compleet wat de recensent heeft geschreven.
Niet zo hard, straks gaat ie naast zn schoenen lopenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:39 schreef Sirolf het volgende:
Domien, je lijkt qua stem op de jonge Gerard Ekdom!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:48 schreef Sirolf het volgende:
Goed, ik ga maar eens richting bed. Begin zo langzamerhand om te vallen...
Truste!
Lol, zit al een tijdje mee te neuriën, maar nu je het zegt hoor ik pas wat het isquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:18 schreef MutZ het volgende:
Gangsta's Paradise, tijd niet gehoord, leuk om weer eens te horen
Niet boven de apparatuur gaan hangen. Straks moeten we nog MIDNR gaan luisteren voor muziek.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ga een heel mooi liedje draaien. Omdat dat is aangevraagd door C. Lief hè? Ik ga huilen. Denk ik
Hoe lang moet je het nog zonder haar doen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ga een heel mooi liedje draaien. Omdat dat is aangevraagd door C. Lief hè? Ik ga huilen. Denk ik
Ik gok dat Domien heul veel zin heeft in Halloween.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoe lang moet je het nog zonder haar doen?
En het is zeker een heel mooi liedje
Een vrouw van de man die Coen en Sander wilden bellen. T was zo grappig dat ze die man al niet meer aan de lijn hoefden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:34 schreef borisz het volgende:
Wie ?
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik gok dat Domien heul veel zin heeft in Halloween.
Volgens mij heb ik em bij elke dj al langs horen komen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:34 schreef MutZ het volgende:
Het verhaal is bij Michiel ook al langsgekomen
Ik heb verder niet echt heel erg opgelet, vandaag vrijwel de hele dag college gehad...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik em bij elke dj al langs horen komen.
Nog twee maanden... Nouja, nog 6 dagen eigenlijk hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoe lang moet je het nog zonder haar doen?
Nog plaats in het vliegtuig, de trein, de bus of welk vervoermiddel jullie ook nemen naar Disneyland voor een delegatie van fok?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nog twee maanden... Nouja, nog 6 dagen eigenlijk hoor
Autoquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nog plaats in het vliegtuig, de trein, de bus of welk vervoermiddel jullie ook nemen naar Disneyland voor een delegatie van fok?
Dat had ik inmiddels begrepenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nog twee maanden... Nouja, nog 6 dagen eigenlijk hoor
Trustequote:
Slaap lekkerquote:
Hij zou van 160.000 naar 1 miljoen zijn gegaanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi blijft dat ie niet voor het geld weggaat. Bij 538 had ie minsten 3 keer zoveel kunnen verdienen, geloof ik...
Dacht dat ie bij 3FM al op 3 ton zat.... Hm... voor díe verhoging was ik nog wel es gaan twijfelenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:43 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Hij zou van 160.000 naar 1 miljoen zijn gegaanMeer dan 6x zoveel
Dat overleef je welquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:52 schreef cosmick het volgende:
Sja nou ja.
Dat kwartiertje Giel blijf ik dan maar gewoon ff meepakken.
Misschien dat ie zometeen wel iets meer muziek kan draaien in plaats van dat oeverloze gelulquote:
Na de berichtgeving van de laatste dagen ging ik daar ook al wel een beetje van uitquote:
Het siert hem inderdaad om te blijven, en niet te kiezen voor een vet sallaris en commerciele kut plaatjes.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:29 schreef SilentChaos het volgende:
Ik had trouwens wel verwacht dat'ie bleef! Echt wat voor Giel om't zo te doen
Giel heeft nu ook geen misselijk salaris volgens mij.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Het siert hem inderdaad om te blijven, en niet te kiezen voor een vet sallaris en commerciele kut plaatjes.
ik geloof 2 JP'squote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Giel heeft nu ook geen misselijk salaris volgens mij.
Jezus, heb je dat zingende spook weer
En commerciele kutplaatjes draait ie sowieso ook al. En hij heeft waardeloze gastenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Giel heeft nu ook geen misselijk salaris volgens mij.
Voor dat geld wil ik ook wel een kutprogramma maken!quote:
Leuk screenshot!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:51 schreef Sirolf het volgende:
Gerard legt uit wat alle knopjes in de studio doen.
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:26 schreef Toad het volgende:
09098850 optie 2
Voor Giel, MIDNR en Theater van het Sentiment.Volgens Marloes dan.
mwah hij zou op 538 dezelfde totale vrijheid hebben gekregen die hij op 3FM heeft en dan met een dikker salarisquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:18 schreef Glacier het volgende:
[..]
Na de berichtgeving van de laatste dagen ging ik daar ook al wel een beetje van uit
Maar het is goed voor 3FM dat hij blijft! En ook voor Giel, want ik denk toch dat hij het niet heel erg naar zijn zin zou hebben gehad op 538.
live is het iig wel een aardig bandjequote:
blijft ook natuurlijk de vraag of de werkomgeving daar net zo leuk is. volgens mij heeft Giel het gewoon erg naar z'n zin bij 3FM.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah hij zou op 538 dezelfde totale vrijheid hebben gekregen die hij op 3FM heeft en dan met een dikker salaris
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
blijft ook natuurlijk de vraag of de werkomgeving daar net zo leuk is. volgens mij heeft Giel het gewoon erg naar z'n zin bij 3FM.
hier nog zo'n kansloos persoonquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:36 schreef wolfrolf het volgende:
Giel is tof, maar ik heb gestemd op MidnR
quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:36 schreef wolfrolf het volgende:
Giel is tof, maar ik heb gestemd op MidnR
quote:
Die werkt helaas niet meer, ook niet door handmatig de datum erachter te zetten (blijkbaar is de aanvoer van nieuwe bestanden daar gestopt door de VARA). GIEL heeft echter een heel archief in Windows Media-formaat op http://giel.vara.nl/quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kan iemand vertellen waarom deze pagina niet werkt en of er een vervangende pagina is om die uitzendingen in mp3 te downloaden:
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/vara/giel/
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |