zitten leuke pics tussenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
http://gallery.stimpy.nu/v/fok/metmichiel/100_1187.jpg.html
Dat is toch wat anders dan die 4 weken die hier genoemd werdenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:44 schreef MutZ het volgende:
En uit is die!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:49 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat is toch wat anders dan die 4 weken die hier genoemd werden
Dat wordt nachtwerk!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:52 schreef MutZ het volgende:
[..]Als je dit boek eenmaal aan het lezen bent, dan leg je het niet meer weg...
Maar goed, nu nog ff aan de studie
*Kijkt naar de klokquote:
Als je voetbal gaat kijken weet je de consequenties he! Nachtwerk!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:07 schreef borisz het volgende:
ik laat de boeken nu voor wat ze zijn
en ga
Of het boek noordpool.fm gaat lezenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:08 schreef Toad het volgende:
[..]
Als je voetbal gaat kijken weet je de consequenties he! Nachtwerk!
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:15 schreef Toad het volgende:
En... kan Veenstra Veenstra een beetje schrijven?
Het is nogal druk in de Melkweg, dus dachten we hier om maar eens het tegenovergestelde te gaan doen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
...oorverdovende stilte.
ssstttt, laat me nog ff genieten van de stiltequote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is nogal druk in de Melkweg, dus dachten we hier om maar eens het tegenovergestelde te gaan doen.
Naar bed? Lolquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:03 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij is de rest al wel naar bed toe...
Ik zat te genieten van alle goeie muziek. Maar nu is James Grunt op de radio dus dan maak ik wel weer zelf wat geluid.quote:
Of hard aan het studerenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:03 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij is de rest al wel naar bed toe...
* Sirolf ziet het al voor zich.... Marc63 die al gruntend de halve buurt wakker schreeuwt en allerlei schoenen en andere dingen naar z'n hoofd geworpen krijgt...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zat te genieten van alle goeie muziek. Maar nu is James Grunt op de radio dus dan maak ik wel weer zelf wat geluid.
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf ziet het al voor zich.... Marc63 die al gruntend de halve buurt wakker schreeuwt en allerlei schoenen en andere dingen naar z'n hoofd geworpen krijgt...
Als ik TH hoor, dan moet ik nog regelmatig aan die foto denkenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:14 schreef Marc63 het volgende:
Alle luisteraars waren allang die foto vergeten...
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:15 schreef Sirolf het volgende:
ROFL! Die groupies van TH zijn echt zóóóóóóó grappig!
Ze hebben afgelopen week zelfs een anti-hyve voor een journalist van Sp!ts opgericht omdat 'ie een slechte recensie van het concert had geschreven.
http://www.spitsnet.nl/ni(...)oor_Tokio_Hotel.html en dan vervolgens de reactie die eronder staan...quote:
lolquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.spitsnet.nl/ni(...)oor_Tokio_Hotel.html en dan vervolgens de reactie die eronder staan...
ben bezig met het uitwerken van een interview, niet echt m'n favoriete bezigheidquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lukt het een beetje met de studie?
Lol, die reacties zijn echt zo naief als de pest en missen compleet wat de recensent heeft geschreven.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://www.spitsnet.nl/ni(...)oor_Tokio_Hotel.html en dan vervolgens de reactie die eronder staan...
Je pikt de TH-fans er trouwens zo uit als je alleen let op spelling.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Lol, die reacties zijn echt zo naief als de pest en missen compleet wat de recensent heeft geschreven.
Niet zo hard, straks gaat ie naast zn schoenen lopenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:39 schreef Sirolf het volgende:
Domien, je lijkt qua stem op de jonge Gerard Ekdom!
Slaap lekkerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:48 schreef Sirolf het volgende:
Goed, ik ga maar eens richting bed. Begin zo langzamerhand om te vallen...
Truste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |