15 uur? Jammer. Is het dagelijkse uurtje webradio van NoordpoolFM nergens terug te vinden?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, 15 uur radio en een boek van 160 pagina's
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:08 schreef borisz het volgende:
voor morgen bel 0909-8850 en kies optie 2
Overloper!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:08 schreef borisz het volgende:
voor morgen bel 0909-8850 en kies optie 2
quote:Het telefoonnummer is: 0909-8850
Voor Giel!, kies 1
Voor Midden in de nacht Rick, kies 2
Voor Theater van het sentiment, kies 3
Het tarief is 60 cent per gesprek.
Sms:
Voor Giel! sms Ring 1 naar 5200
Voor Midden in de nacht Rick sms Ring 2 naar 5200
Voor Theater van het sentiment sms Ring 3 naar 5200
60 cent per bericht
Op Youtube staan wat korte fragmenten van de laatste uitzending (met Sybrand Verwer, omdat Michiel bijna omviel van de slaap). Verder is er helaas niet veel van bewaart.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
15 uur? Jammer. Is het dagelijkse uurtje webradio van NoordpoolFM nergens terug te vinden?
Hmm, goed ideequote:
nee Rick v V fanquote:
Ik heb 'm net ook even besteld, met inderdaad die 14 uur-tekst erbij. Zal bij mij dus ook wel vrijdag worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:19 schreef Broekie het volgende:
Ik heb het boek vanmiddag besteld, en was daar net iets te laat mee (had ik het vóór 14:00 gedaan zou ik hem morgen in huis hebben, nu wordt het vrijdag pas)
[..]
Hmm, goed idee![]()
Michiel, wanneer ga je een signeersessie houden?
je kan toch ook morgen naar de boekwinkel?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb 'm net ook even besteld, met inderdaad die 14 uur-tekst erbij. Zal bij mij dus ook wel vrijdag worden.
Daar twijfelde ik nog even over, maar omdat de kans bestaat dat ik hem niet kan vinden bij de Bruna of Ako op het station heb ik hem toch maar even besteld, dan weet ik tenminste zeker dat ik hem vrijdag heb en ik hem van het weekend dus kan gaan lezen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
je kan toch ook morgen naar de boekwinkel?
Ik ben morgen de hele dag met andere dingen bezig, en kom al helemaal niet in de buurt van een boekhandel. Vandaar.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja kom op zeg. Michiel heeft liever dat je zn bankrekening vandaag vult dan overmorgenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ben lui, ik bestel het meeste via internetquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:27 schreef Maricha het volgende:
[..]
Boek: + 4 wekenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:01 schreef Maricha het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, 15 uur radio en een boek van 160 pagina's
Het komt op mij toch wat oncreatief over... Ik ken die plaat nu ook écht wel...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:45 schreef Againzender het volgende:
He? Dit is volgens mij de derde keer dat Young Folks wordt uitgebracht in Nederland
ach, ik heb een zwak voor nummers waarin gefloten of geneuried wordtquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het komt op mij toch wat oncreatief over... Ik ken die plaat nu ook écht wel...
Dan ben je zeker een megafan van de Crash Test Dummiesquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, ik heb een zwak voor nummers waarin gefloten of geneuried wordt
Dat gaat wel minder dan 4 weken worden, ik ga er echt als een trein doorheen, leest heel lekker wegquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Boek: + 4 weken
Uitzending onderverdeelt in NORMALE werkdagen: + 3 dagen.
In de trein lezen, goed idee!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat gaat wel minder dan 4 weken worden, ik ga er echt als een trein doorheen, leest heel lekker weg
Dat is inderdaad wel een heel speciaal nummer voor mij, heeft misschien ook te maken met het moment dat dat uitkwamquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:57 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan ben je zeker een megafan van de Crash Test Dummies
Jij ook alquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de trein lezen, goed idee!
Alhoewel ik dan meestal een stapel Metro's, Persen en Spitsen bij me heb...
Nieteens DAG?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wnn is het?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:58 schreef Marc63 het volgende:
Gaat er hier nog iemand naar de Kaiser Chiefs? Heb wel zin om te gaan, maar de enige die ik ken en met mij mee wil kan niet
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:02 schreef MutZ het volgende:
Nieteens DAG?
Ik vermoed dat ik hem niet meer hoef te lezen in de trein, het zal me niets verbazen als die vandaag nog uit is...
Oh. En jij bent?quote:
Hij is hier in Zeeland zelfs nergens te krijgen volgens mijquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:05 schreef Glacier het volgende:
[..]
De DAG...daar zeg ik DAG tegen...nooit een lekkere krant gevonden..
dan moet ik stage lopen, en ik heb m'n rooster nog niet...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:06 schreef Marc63 het volgende:
[..]
14 en 15 november in de HMH. 14e is uitverkocht.
Die kom ik nooit tegen. Op station Hoofddorp staan alleen zuilen voor de Pers en de Metro (de Sp!ts ligt op m'n hogeschool bij de ingangquote:Op woensdag 24 oktober 2007 21:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nieteens DAG?
Ik vermoed dat ik hem niet meer hoef te lezen in de trein, het zal me niets verbazen als die vandaag nog uit is...
quote:
Ik red het in de trein vaak niet eens om de Metro helemaal uit te lezen. Maar ik zit er dan ook maar 14 minuten in, zou dat er iets mee te maken hebben?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |