TT is eigenlijk in strijd met de stikkers, alleen is het dan een ander onderwerpquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:44 schreef Sirolf het volgende:
Sinterklaascadeautje?! Hij is nog niet eens in het land!
Nee hoor, want sinterklaascadeautjes krijg je ook pas met sinterklaas en niet al maanden van te voren...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:56 schreef borisz het volgende:
[..]
TT is eigenlijk in strijd met de stikkers, alleen is het dan een ander onderwerp![]()
quote:
Ik heb het boek ook! Ben al op pagina 65quote:
Ik op blz 11quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:08 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik heb het boek ook! Ben al op pagina 65
quote:
Waarom heb ik zo'n vermoeden dat jij opgezocht heb waar ik dan ergens zit?quote:
Dat duurt nog wel een tijdjequote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Het boek komt bij ons onder de boom!Michiel
Maricha
FOK!kers!
Verkapte tvp
ik wist toevallig uit mijn hoofd welke pagina dat wasquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
Waarom heb ik zo'n vermoeden dat jij opgezocht heb waar ik dan ergens zit?
Ik heb het boek niet ;-)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:24 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik wist toevallig uit mijn hoofd welke pagina dat was
Het is het begin van hoofdstuk 1quote:
Het is het echt de moeite waard, dat weet ik nu al... Staan ook een heleboel foto's in, echt onwijs tof... En Michiel heeft met z'n hoofdstuktitels ook bewezen dat het een echte muziekliefhebber is...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
13,50 euro is voor mij een rib uit mn lijf
Maar dan heb ik met de kerst ook iets te lezen!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:32 schreef Piles het volgende:
Jammer dat ik heel dat NoordpoolFM gemist heb
Nu welquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:32 schreef MichielV het volgende:
Hallo hallo! Wat tof dat sommigen nu het boek al hebben gekocht zeg!
Pagina 73 al gezien?
Liever MaladivenFMquote:
Luister dan maar snel eens de week van 23 t/m 28 april 2007 terug via http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/nps/metmichielarchief/ en http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/nps/ekstraweekendarchief/quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:32 schreef Piles het volgende:
Ik ga die titel ff onthouden, misschien ook maar eens bestellen
Jammer dat ik heel dat NoordpoolFM gemist heb
Misschien is het handig om ons dan mee te nemen. Wij loggen wel weer mee, zodat Michiel weer goed kan onthouden wat ie allemaal gedaan heeft.quote:
dat kan toch ook vanuit Nederland?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Misschien is het handig om ons dan mee te nemen. Wij loggen wel weer mee, zodat Michiel weer goed kan onthouden wat ie allemaal gedaan heeft.
Ik lees het boek wel een keerquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:38 schreef Sirolf het volgende:
Luister dan maar snel eens de week van 23 t/m 28 april 2007 terug via
Radio maken toch ookquote:
Ik zou beide doenquote:
Door het tijdsverschil gaan we vast allemaal enorm in de war raken.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
dat kan toch ook vanuit Nederland?![]()
Sporadisch houd ik een weblog bij en de titels begin ik dan altijd met een zin uit een music-lyric. Geeft net dat extra stukje gevoel bij je log.... (Tis alweer een tijdje geleden dat ik schreef)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:30 schreef MutZ het volgende:
En Michiel heeft met z'n hoofdstuktitels ook bewezen dat het een echte muziekliefhebber is...
Maar dan kunnen we ook sfeerimpressies maken buiten de uitzendingen omquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:41 schreef Maricha het volgende:
[..]
dat kan toch ook vanuit Nederland?![]()
Coolquote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nu wel
Nog een reden voor degene die het boek niet hebben: we zijn vanaf heden beroemd (of is het eerder berucht)
valt wel mee hoor, 15 uur radio en een boek van 160 pagina'squote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |