Lol, zit al een tijdje mee te neuriën, maar nu je het zegt hoor ik pas wat het isquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:18 schreef MutZ het volgende:
Gangsta's Paradise, tijd niet gehoord, leuk om weer eens te horen
Niet boven de apparatuur gaan hangen. Straks moeten we nog MIDNR gaan luisteren voor muziek.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ga een heel mooi liedje draaien. Omdat dat is aangevraagd door C. Lief hè? Ik ga huilen. Denk ik
Hoe lang moet je het nog zonder haar doen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:20 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ik ga een heel mooi liedje draaien. Omdat dat is aangevraagd door C. Lief hè? Ik ga huilen. Denk ik
Ik gok dat Domien heul veel zin heeft in Halloween.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoe lang moet je het nog zonder haar doen?
En het is zeker een heel mooi liedje
Een vrouw van de man die Coen en Sander wilden bellen. T was zo grappig dat ze die man al niet meer aan de lijn hoefden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:34 schreef borisz het volgende:
Wie ?
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik gok dat Domien heul veel zin heeft in Halloween.
Volgens mij heb ik em bij elke dj al langs horen komen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:34 schreef MutZ het volgende:
Het verhaal is bij Michiel ook al langsgekomen
Ik heb verder niet echt heel erg opgelet, vandaag vrijwel de hele dag college gehad...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik em bij elke dj al langs horen komen.
Nog twee maanden... Nouja, nog 6 dagen eigenlijk hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoe lang moet je het nog zonder haar doen?
Nog plaats in het vliegtuig, de trein, de bus of welk vervoermiddel jullie ook nemen naar Disneyland voor een delegatie van fok?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nog twee maanden... Nouja, nog 6 dagen eigenlijk hoor
Autoquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Nog plaats in het vliegtuig, de trein, de bus of welk vervoermiddel jullie ook nemen naar Disneyland voor een delegatie van fok?
Dat had ik inmiddels begrepenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 02:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nog twee maanden... Nouja, nog 6 dagen eigenlijk hoor
Trustequote:
Slaap lekkerquote:
Hij zou van 160.000 naar 1 miljoen zijn gegaanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi blijft dat ie niet voor het geld weggaat. Bij 538 had ie minsten 3 keer zoveel kunnen verdienen, geloof ik...
Dacht dat ie bij 3FM al op 3 ton zat.... Hm... voor díe verhoging was ik nog wel es gaan twijfelenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:43 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Hij zou van 160.000 naar 1 miljoen zijn gegaanMeer dan 6x zoveel
Dat overleef je welquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:52 schreef cosmick het volgende:
Sja nou ja.
Dat kwartiertje Giel blijf ik dan maar gewoon ff meepakken.
Misschien dat ie zometeen wel iets meer muziek kan draaien in plaats van dat oeverloze gelulquote:
Na de berichtgeving van de laatste dagen ging ik daar ook al wel een beetje van uitquote:
Het siert hem inderdaad om te blijven, en niet te kiezen voor een vet sallaris en commerciele kut plaatjes.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:29 schreef SilentChaos het volgende:
Ik had trouwens wel verwacht dat'ie bleef! Echt wat voor Giel om't zo te doen
Giel heeft nu ook geen misselijk salaris volgens mij.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:32 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Het siert hem inderdaad om te blijven, en niet te kiezen voor een vet sallaris en commerciele kut plaatjes.
ik geloof 2 JP'squote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Giel heeft nu ook geen misselijk salaris volgens mij.
Jezus, heb je dat zingende spook weer
En commerciele kutplaatjes draait ie sowieso ook al. En hij heeft waardeloze gastenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Giel heeft nu ook geen misselijk salaris volgens mij.
Voor dat geld wil ik ook wel een kutprogramma maken!quote:
Leuk screenshot!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:51 schreef Sirolf het volgende:
Gerard legt uit wat alle knopjes in de studio doen.
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:26 schreef Toad het volgende:
09098850 optie 2
Voor Giel, MIDNR en Theater van het Sentiment.Volgens Marloes dan.
mwah hij zou op 538 dezelfde totale vrijheid hebben gekregen die hij op 3FM heeft en dan met een dikker salarisquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:18 schreef Glacier het volgende:
[..]
Na de berichtgeving van de laatste dagen ging ik daar ook al wel een beetje van uit
Maar het is goed voor 3FM dat hij blijft! En ook voor Giel, want ik denk toch dat hij het niet heel erg naar zijn zin zou hebben gehad op 538.
live is het iig wel een aardig bandjequote:
blijft ook natuurlijk de vraag of de werkomgeving daar net zo leuk is. volgens mij heeft Giel het gewoon erg naar z'n zin bij 3FM.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah hij zou op 538 dezelfde totale vrijheid hebben gekregen die hij op 3FM heeft en dan met een dikker salaris
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
blijft ook natuurlijk de vraag of de werkomgeving daar net zo leuk is. volgens mij heeft Giel het gewoon erg naar z'n zin bij 3FM.
hier nog zo'n kansloos persoonquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:36 schreef wolfrolf het volgende:
Giel is tof, maar ik heb gestemd op MidnR
quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:36 schreef wolfrolf het volgende:
Giel is tof, maar ik heb gestemd op MidnR
quote:
Die werkt helaas niet meer, ook niet door handmatig de datum erachter te zetten (blijkbaar is de aanvoer van nieuwe bestanden daar gestopt door de VARA). GIEL heeft echter een heel archief in Windows Media-formaat op http://giel.vara.nl/quote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Kan iemand vertellen waarom deze pagina niet werkt en of er een vervangende pagina is om die uitzendingen in mp3 te downloaden:
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/vara/giel/
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |