quote:GVD ik kan het niet geloven, kom ik net thuis wou ik even playstationen zie ik bij schrik dat ik een dode pixel in mijn gloednieuwe Samsung HD scherm heb, althans de pixel blijft maar in 1 kleur hangen en dat is blauw. Wat nu?
Jesus denk je dat ik kans maak als ik Samsung bel voor het vragen van een nieuwe tv of anders een reparatie? Ding is nog geen eens 6 maanden oud
Wel als de dode pixel uit een licht blauwe kleur bestaat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:33 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Klopt had ik ook op m'n psp. Het werkte soms, maar niet voor alle dode pixels.
Maar ach, een zo'n pixeltje op zo'n heel hd-scherm valt best mee. Ik heb er iets van 20 op m'n psp en die zie ik ook niet meer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Én eens met TT![]()
Ik blijf je maar een huillie vinden, één dode pixelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:38 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wel als de dode pixel uit een licht blauwe kleur bestaat. [afbeelding]
Huillie? Voor een tv dat dik 700 euro heeft gekost en niet eens 6 maanden oud is? Schandaligquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:08 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik blijf je maar een huillie vinden, één dode pixel
Eerlijk gezegd denk ik niet dat je met een dode pixel erg veel kans maakt.
Maar ik zou gewoon Samsung bellen, niet geschoten is altijd mis toch.
Weinig kans. Ik heb/had 2 dode pixels (rood) op mijn Samsung LCD tv. Eerst zie je ze elke keer zitten bij bijvoorbeeld een wit scherm. Nu vraag ik me af of ze niet al weer werken want ze vallen echt niet meer op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:37 schreef MisterJ.Lo het volgende:
GVD ik kan het niet geloven, kom ik net thuis wou ik even playstationen zie ik bij schrik dat ik een dode pixel in mijn gloednieuwe Samsung HD scherm heb, althans de pixel blijft maar in 1 kleur hangen en dat is blauw. Wat nu?
Jesus denk je dat ik kans maak als ik Samsung bel voor het vragen van een nieuwe tv of anders een reparatie? Ding is nog geen eens 6 maanden oud
en de best verkochte games ooitquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:53 schreef Markster het volgende:
Maar wij hebben de beste titels ^_^
Samequote:
Mooi héquote:
Zoals halo 3 zekerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:17 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en de best verkochte games ooit![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:42 schreef Survivalism het volgende:
Tis al duidelijk wat de volgende TT bij de X360 gaat worden....
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:12 schreef Slomy het volgende:
De IGN review van Ratchet and Clank: http://ps3.ign.com/articles/829/829409p1.html
quote:10 Presentation
Insomniac has created its most intriguing and diverse universe yet. The story is strong and ends with closure and a cliffhanger (figure that one out), while load times rarely exist.
9.5 Graphics
"Fantastic" is what comes to mind when describing the sights you'll see. A rock-solid framerate, crazy effects, a terrific art design and environmental activity galore. Prettiest thing on the system.
8.5 Sound
The recurring V/O cast puts in another high-end (and hilarious) performance. The surround sound effects make the most of your receiver as well and the musical score fits well.
9.5 Gameplay
Insomniac has the Ratchet and Clank formula down pat and the balance and progression of the shooting/ platforming/ space battles has been refined to award-winning levels. Fun, fun, fun!
9.0 Lasting Appeal
You're looking at a good 12-15 hour quest the first time through, plus a challenge mode option, tons of upgradeable weapons, plenty of clandestine areas, secret skins, cheats, cinematics and more.
9.4
Outstanding OVERALL
(out of 10 / not an average)
Insomniac dit it againquote:Closing Comments
Whether you're new to R&C or someone who has played them all, Ratchet and Clank Future deserves to be in your library no matter what. Not only has it supplanted Going Commando as the best title in the franchise, it's also the best game of any series on the PlayStation 3 thus far -- and that's saying a lot when you're up against Oblivion, Ninja Gaiden, Warhawk and Insomniac's very own previous effort, Resistance: Fall of Man.
Congratulations Full Moon folks, you're two for two.
Alleen die 8,5 van 1UP is nog triest te noemen...quote:IGN 10/23/2007 9.4 out of 10 94.0%
PSM Magazine 12/1/2007 9.5 out of 10 95.0%
Pro-G 10/23/2007 9 out of 10 90.0%
GamerNode 10/23/2007 9.5 out of 10 95.0%
1UP 10/23/2007 8.5 out of 10 85.0%
PSM3 Magazine UK 11/1/2007 93 out of 100 93.0%
GamePro 10/23/2007 5 out of 5 100.0%
GameTap 10/23/2007 10 out of 10 100.0%
PSX Extreme 10/23/2007 9 out of 10 90.0%
quote:Of course, the PS2 games looked so great to begin with that it's harder to find that huge leap that some PS3 games can offer
quote:Gouden piratenschat voor Uncharted: Drake's Fortune
De actieplatformer met serieuze doch kleurrijke noot Uncharted Drake's Fortune is gold gegaan. Dit heeft een lid van het ontwikkelteam op het officiële PlayStation blog verklaard. De game is dus 100% af en hoeft alleen nog op de Blu-Ray-schijfjes geperst te worden.
Uncharted draait om Nathan Drake, die een onbekend eiland onderzoekt om de fameuze legende van Sir Nathan Drake, waarvan hij vermoedt een nakomeling te zijn, te onderzoeken. Hij zal in dit junglelandschappen echter op een hoop onfrisse sujetten met AK's, oftewel moderne piraten, stuiten. De game combineert derdepersoons actie zoals Gears of War met platformelementen. Na een speelsessie op de Games Convention waren we zeer positief over de game en we wachten dan ook met smart op het uiteindelijke product.
een van de eerste ps3 games die ik wil wil spelen die op het moment uit isquote:
HV?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
een van de eerste ps3 games die ik wil wil spelen die op het moment uit is
de andere is HV
Dan pak je een pen en ram je er 4 bij, en bel je samsung nogeens!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:15 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Weinig kans. Ik heb/had 2 dode pixels (rood) op mijn Samsung LCD tv. Eerst zie je ze elke keer zitten bij bijvoorbeeld een wit scherm. Nu vraag ik me af of ze niet al weer werken want ze vallen echt niet meer op.
Heb je al geprobeerd de dode pixel weg te 'masseren'? Paar keer op tikken. Kan zijn dat ie weer begint te werken. Overigens op eigen risico (disclaimer).
Samsung zal er weinig aan doen. Bij mij is er destijds ook iemand van Samsung langs geweest destijds en die zei dat er pas bij 5 (?) dode pixels of 3 aan elkaar zittende dode pixels een beroep op de garantie gedaan kon worden. Maar je kan altijd bellen natuurlijk.
quote:1UP: Of course, the PS2 games looked so great to begin with that it's harder to find that huge leap that some PS3 games can offer
Tuurlijk niet, 360 gamers hebben geen redenen om te compenseren.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wohoo TV kunnen maken (het was namelijk een slapende pixel, en die kun je altijd repareren)
en die daarvoor,quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zoals halo 3 zeker
Maargoed, de TS is er weer dus weer een half topic om zeep geholpen door een loze TT.
Lees de quote van de reviewer nogmaals en kijk dan eens naar het constrast van beide screens eronder. Zie er dan maar achter te komen waarom de PS2/PS3 markering met opzet van elkaar gewisseld zijnquote:
Moet je niet zo;n TT nemen he? Ik was hier ook nog nooit geweest, tot ik dit zag....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:03 schreef SocialDisorder het volgende:
kan de fanboy-oorlog in een ander topic gevoerd worden? kthxbye.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |