Tuurlijk niet, 360 gamers hebben geen redenen om te compenseren.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wohoo TV kunnen maken (het was namelijk een slapende pixel, en die kun je altijd repareren)
en die daarvoor,quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:50 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zoals halo 3 zeker
Maargoed, de TS is er weer dus weer een half topic om zeep geholpen door een loze TT.
Lees de quote van de reviewer nogmaals en kijk dan eens naar het constrast van beide screens eronder. Zie er dan maar achter te komen waarom de PS2/PS3 markering met opzet van elkaar gewisseld zijnquote:
Moet je niet zo;n TT nemen he? Ik was hier ook nog nooit geweest, tot ik dit zag....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:03 schreef SocialDisorder het volgende:
kan de fanboy-oorlog in een ander topic gevoerd worden? kthxbye.
Volgens mij moet jij als mod toch wel het verschil tussen de TS en de persoon die vraagt om er gaan fanboy gezeik van te maken. Had jezelf nuttig gemaakt met een TT change.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet je niet zo;n TT nemen he? Ik was hier ook nog nooit geweest, tot ik dit zag....
Xbox360 FTW trouwens.
Je hoefde niet te klikken natuurlijk....quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moet je niet zo;n TT nemen he? Ik was hier ook nog nooit geweest, tot ik dit zag....
Xbox360 FTW trouwens.
Ikke niet, I love flamewarsquote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij als mod toch wel het verschil tussen de TS en de persoon die vraagt om er gaan fanboy gezeik van te maken. Had jezelf nuttig gemaakt met een TT change.
Hmpf, da's inderdaad niet om vrolijk van te worden. Sowieso dat wij de rumble pas volgend jaar krijgen is niet om vrolijk van te worden.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:43 schreef Vince22 het volgende:
Mén wat balen trouwens dat we niet van firmware 1.93 --> 2.00 gaan maar nu eerst weer 1.94 gaan krijgen.. echt super irritant... IK WIL INGAME XMB! [afbeelding]
bron
dat gebeurt helemaal niet echt btw.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
De TS heeft gewoon gelijk![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:08 schreef ryangozer het volgende:
[..]
dat gebeurt helemaal niet echt btw.
* SocialDisorder zit vanaf eind november/begin december aan de rumblequote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:51 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hmpf, da's inderdaad niet om vrolijk van te worden. Sowieso dat wij de rumble pas volgend jaar krijgen is niet om vrolijk van te worden.
PES 2008 is wél weer iets om vrolijk over te worden, morgen
Gamestop schijnt een goede te zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:39 schreef Vince22 het volgende:
Waar bestellen jullie de games in de US? Meestal haal ik ze zelf via eBay, maar zoals R&C en Uncharted wil ik pre-orderen.. maar bij welke gameshop?
Ik zag het idd. Ach gamespot heeft de laatste tijd wel meer 'rare' dingen gedaan. De laatste tijd scoren de meeste grote titels 0,5 tot 1 punt lager. Wat ik in het algemeen wel las was dat er gewoon wat kleine camara en wapen foutjes in zaten en het te makkelijk was.quote:
Wtfquote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:46 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Heb je al een beetje geoefend met je triangel??
![]()
Dus je bent een pedofiel met een triangel. Ik zou als ik jouw was stoppen met uitleggen wat je wel niet bentquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:23 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
(alhoewel ik kleine kinderen maar al te graag op m'n schoot heb)![]()
ik wil hem al bijna halen..twijfel twijfelquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:37 schreef Vince22 het volgende:
Ratchet & Clank besteld via eBay voor 46 euro incl verzenden!
Voor meer belangstellenden: klik!
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:25 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus je bent een pedofiel met een triangel. Ik zou als ik jouw was stoppen met uitleggen wat je wel niet bent
Potdomme ik word gelijk gelijk in een hokje gestopt! Dat ik graag kleine kinderen op m´n schoot heb betekend niet dat ik pedofiel ben. Kijk maar naar Michael Jacksonquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:25 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus je bent een pedofiel met een triangel. Ik zou als ik jouw was stoppen met uitleggen wat je wel niet bent
De enige band waar ik in zal spelen is die in rockband en daar hebben ze geen triangelaar nodigquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:50 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
![]()
Je triangel, je weet toch. Voor die band waar je in gaat spelen![]()
Ik zei stop met uitleggenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:02 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Potdomme ik word gelijk gelijk in een hokje gestopt! Dat ik graag kleine kinderen op m´n schoot heb betekend niet dat ik pedofiel ben. Kijk maar naar Michael Jackson![]()
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:02 schreef Renzokuken het volgende:
De enige band waar ik in zal spelen is die in rockband en daar hebben ze geen triangelaar nodig![]()
Ok okquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:11 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik zei stop met uitleggenGadverdamme!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |