Ik ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:28 schreef Againzender het volgende:
Ja, moet ook steeds aan Wim denken als deze op 3FM langs komt.
Yup. Ben blij dat ie toen een goede plaat heeft uitgekozen die direct na z'n overlijden zou worden gedraaid. Kan 't me nog goed herinneren toen ik op radio 2 hoorde dat ie was overledenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, moet ook steeds aan Wim denken als deze op 3FM langs komt.
Ik heb het weblog toen ook bijgehouden.. hartverscheurend somsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Yup. Ben blij dat ie toen een goede plaat heeft uitgekozen die direct na z'n overlijden zou worden gedraaid. Kan 't me nog goed herinneren toen ik op radio 2 hoorde dat ie was overleden. Weet nog precies waar ik was. Zat in de auto terug van m'n werk in Venlo. Zat toen met tranen in de ogen
.
Iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:38 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb het weblog toen ook bijgehouden.. hartverscheurend soms
'aangeschaft'?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Damn, geweldig. Ik heb gelijk even "Forever, The Singles" aangeschaft!.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hij heeft teveel kleuterige Eurohouse geluisterd.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah. De bestelling komt in procenten binnen
.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit was ook jaren 90:
http://nl.youtube.com/watch?v=QPT8IOke-2k
Net hier op kantoor dubbel gelegen![]()
![]()
![]()
.
Die Duitse aflevering.. "Was has du erauf? Auf die bumschen?".quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die Duitse aflevering.. "Was has du erauf? Auf die bumschen?".
En dan Storm: "Gute morgen hern von das gute leben!".
Ieder zijn smaakquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hij heeft teveel kleuterige Eurohouse geluisterd.
1999quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:11 schreef SilentChaos het volgende:
Ja mooi hePrachtig was dat
Was jij in de desert, storm?
Storm in een glas water
LIT - Own worst enemy...Is dat jaren 90? DAMN ik word oud
1997 ofzo dan? Toen begon ik een beetje richting de stevigere rock te luisteren
"Montpellier, Raveneiland...... Emiraten. Die driehoek."quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:03 schreef cosmick het volgende:
Sowieso, Storm. Met die verhalen over Sylvester Stallone. Met z'n 5 kuub brood per dag en dat ie uit stilstand 23 meter hoog kon springen. "Ja, daar lach je nu om".
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:11 schreef SilentChaos het volgende:
Ja mooi hePrachtig was dat
Was jij in de desert, storm?
Nah, dat was 'm niet helemaalquote:
Dude, iemand die Paul Elstrak serieus goede muziek vindt makenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:13 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mensen in een hokje gooien omdat zij jou muziek smaak niet tof vinden
Nostalgie is iets anders dan het goede muziek vinden..het lijkt me dat niemand de muziek echt goed vindt...toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:17 schreef cosmick het volgende:
Dude, iemand die Paul Elstrak serieus goede muziek vindt maken.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jij komt goed aan je trekken op 3Fm!
Ik ken wel iemand...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:19 schreef Glacier het volgende:
[..]
Nostalgie is iets anders dan het goede muziek vinden..het lijkt me dat niemand de muziek echt goed vindt...toch?
Hahaha, NACHTEN gespeeldquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:26 schreef SilentChaos het volgende:
Daarna toch wel de wereldvernieuwende game Carmageddon (deel 1 wel te verstaan)
Da's met die koeien erin toch? "Splaaatsch"quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
En toen was't wereldbrekend
Carmageddon 2 is nog wel te doen trouwens
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:40 schreef cosmick het volgende:
De enige pluspunten van Shania Twain.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ja Carmageddon 2 is met die koeienEn die ubervette wagens met messen etc. erop
Wat een spel
De geluiden waren wel sterk idd. Maar door de pixels kon je nauwelijks iets zien vergeleken met nu.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:08 schreef SilentChaos het volgende:
Bij Carmageddon 2 was't toch al redelijk grof wat ledematen betrof hoorOk vergeleken bij nu is't niks meer
Oe, dat klinkt goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
Heel af en toe speel ik nog wel eens GTA San Andreas...Lekker in Lowriders rijden
Original Sin is mijn favoriet, maar ik ben dan ook eighties-man.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:31 schreef cosmick het volgende:
Oooh.. nice! Eigenlijk vind ik alleen "original sin" én "beautiful girl" mooi van Inxs.
Met dit soort weken schiet 't lekker opquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:10 schreef IedeK. het volgende:
Gaat hard met die topics laatst!
en dan werkt het forum nog niet eens mee!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:10 schreef IedeK. het volgende:
Gaat hard met die topics laatst!
Ze mogen er best nog een week aan vast plakken ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met dit soort weken schiet 't lekker op.
Damn, zit ik net vanaf 2 uur in bespreking morgenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:29 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Morgen woensdag hakkuuuuuhhhhhhdag bij rabradio
Jaja, 'toevallig'. Je hebt gewoon de programmering van 3FM in je agenda staan. Geef maar toequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Damn, zit ik net vanaf 2 uur in bespreking morgen.
Toevallig zo gepland.
Kut!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jaja, 'toevallig'. Je hebt gewoon de programmering van 3FM in je agenda staan. Geef maar toe.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Damn, zit ik net vanaf 2 uur in bespreking morgen.
Toevallig zo gepland.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kut!
Ja, stiekum ga ik gigantisch uit mijn plaat van Elstrak en de Party Animals. Echt wel vet coole muziek!
Ik hóór hun geneuzel tussen dequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:37 schreef borisz het volgende:
nu weet ik ook weer waarom ik voor deze week een uitzondering maak voor de C&S Show.
Nee, dat gaat tegen de regels in.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stevie Ann. Die muziek is goed, dus die wordt niet gedraaid @ 3FM.
Ja klopt, dat gebruikte hij eerder deze week ook al. Lachen nummer was dat. Die single bevatte nog een 10 minuten versie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:03 schreef cosmick het volgende:
Ekdom draaide dit nog als achtergrondmuziekje vannochtend... Josh Wink (oftewel Winx) met "don't laugh". http://www.youtube.com/watch?v=R1uOpkNqR2c.
Laatst zag ik haar op tv live. En ik was flink onder de indruk. Wat een zangeresquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, tuurlijk niet. Die gasten denken leuk te zijn met dat gezeur en gezeik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wordt trouwens helemaal gek van dat afzeiken tijdens de C&S show tegen de ANWB mensen en de nieuws mensen. Ik zie er de lol niet van in, of sta ik daar alleen in...![]()
Ik hoor Stevie Ann anders wel regelmatig op 3FM hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is de andere keuze?quote:
Net als gisteren....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is de andere keuze?
On A Ragga Tip is natuurlijk.
LL Cool J zag ik staanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:11 schreef -Hans- het volgende:
Haaaj
Een deel van de playlist van uur 1
Doet mee. En heeft de oude 90 cd`s al klaar liggen voor in de auto morgen ochtend.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:29 schreef -Hans- het volgende:
ATOMIC !! *boem* *boem* *boem*
Hakkkuuhhh![]()
![]()
Subwoofer vol open
Lekker knallen dus in de autoquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:31 schreef Litton-Lane het volgende:
Doet mee. En heeft de oude 90 cd`s al klaar liggen voor in de auto morgen ochtend.(een giel mute moment)
Zie ik dat nu goed dat ik 4.57 minuut op de wc moet gaan zitten voor Mariah.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Check !
[ afbeelding ]
Sash is ook wel vet om weer eens te horen.
Tijdens Atomic zag je de mic van Michiel ook duidelijk bewegen op de klanken van de bass, te vet gewoon.
Kun je er eindelijk eens lekker de tijd voor nemenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Zie ik dat nu goed dat ik 4.57 minuut op de wc moet gaan zitten voor Mariah.....![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Zie ik dat nu goed dat ik 4.57 minuut op de wc moet gaan zitten voor Mariah.....![]()
Daar kan nog van alles aan veranderenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:43 schreef Litton-Lane het volgende:
2 unlimited en Olive, jurgen, sash, silskin
2 Unlimited blijft foutquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen Queen en 2 Unlimited, geweldig zeg![]()
Ik merk het. Maar gelukkig slaan ze Mariah nog steeds over...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daar kan nog van alles aan veranderen
Uiteindelijk valt ze net buiten de uitzendingquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik merk het. Maar gelukkig slaan ze Mariah nog steeds over...![]()
Geweldige plaat.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:59 schreef Qunix het volgende:
Ik heb Marou Picotto aangevraagd... Zal hij wel niet hebben
Hij had ook al geen Yves Deruyter - The Rebel
http://webtv.florisd.nl/3fmquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb continu een andere cam in een cirkel in het midden... Hoe
Lizard, Iguana of Pulsar zijn goeie platen uit de 90's.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:03 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Geweldige plaat.
Mauro Picotto zal hij toch wel hebben? Proximus ofzo?
Ahhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
http://webtv.florisd.nl/3fm(credits 2 Sirolf)
Of check http://www.3fmfan.nl/page/webcam (wederom credits 2 Sirolfquote:
sorry......we kregen klachten....over mensen die hun request zien staan maar niet voorbij horen komen.....quote:
En even een sms naar 3.3.3.3. gestuurdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Daar heb ik een tijd terug nog mijn badeend sleutelhanger mee gewonnen. Ge-wel-dig-ge plaat!![]()
Ik wou ook even klagen dat ik mijn request helemaal niet eens zag staanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
sorry......we kregen klachten....over mensen die hun request zien staan maar niet voorbij horen komen.....
Dat begrijp ik.... Ik zie mijn plaat er ook niet tussen... Je kan niet alles draaien... Ik hoop wel dat Kadoc - Nighttrain nog wel gedraaid wordt.. Dat maakt het dan weer goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:11 schreef Maricha het volgende:
[..]
sorry......we kregen klachten....over mensen die hun request zien staan maar niet voorbij horen komen.....
Werkt helaas niet goed met mijn instellingen (mac + quicktime + safari of firefox) Ben er nog niet achter hoe ik die goed krijg.. En alle 4 kan zien. Wel zie ik twee groene flesjes klaar staan van een bepaald bier uit Enschede...(?)quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
http://webtv.florisd.nl/3fm(credits 2 Sirolf)
Als jij hem ook hebt gesmst of mail, dan is hij al minimaal 2x aangevraagd.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat begrijp ik.... Ik zie mijn plaat er ook niet tussen... Je kan niet alles draaien... Ik hoop wel dat Kadoc - Nighttrain nog wel gedraaid wordt.. Dat maakt het dan weer goed
Kadoc heb ik niet aangevraagd maar wil dat best horenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als jij hem ook hebt gesmst of mail, dan is hij al minimaal 2x aangevraagd.![]()
u?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:27 schreef Litton-Lane het volgende:
Michiel, ik stond net zo te springen als u waarschijnlijk. Wat een leuke herinnering!
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Moet je nou iedere keer zoveel smileys gebruiken?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:39 schreef MadSteven het volgende:
(maar kan dan werkelijk niemand de underground dance zich herinneren van toen die acht (1990 dus) was? Nee, toen moest de rest natuurlijk al in bed liggen tegen de tijd dat dancetraxx begon... Wat heb ik toch een fijne ouders)
Er zijn meer mensen die dat wel kennen, ik denk alleen niet dat het gedraaid gaat worden. Daarvoor heb je 10 november een feestje in de HmH...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:39 schreef MadSteven het volgende:
(maar kan dan werkelijk niemand de underground dance zich herinneren van toen die acht (1990 dus) was? Nee, toen moest de rest natuurlijk al in bed liggen tegen de tijd dat dancetraxx begon... Wat heb ik toch een fijne ouders)
is het niet!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:45 schreef MadSteven het volgende:
Ach Metallica. Als het maar niet Nothing Else Matters is.
uuhhm, suf jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:11 schreef Maricha het volgende:
Van de 4 schermen werken er maar 2 hoor dat klopt wel. Als het helemaal niet werkt dan zou ik de mac dumpen en een fatsoenlijke pc kopenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:17 schreef Litton-Lane het volgende:
Werkt helaas niet goed met mijn instellingen (mac + quicktime + safari of firefox) Ben er nog niet achter hoe ik die goed krijg.. En alle 4 kan zien. Wel zie ik twee groene flesjes klaar staan van een bepaald bier uit Enschede...(?)
Da HOOLquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:57 schreef Qunix het volgende:
Alweer
Beetje vervelend... Er zijn zo veel meer hits gemaakt dan dit...
Ik noem een Meet Her At The Love Parade bv of een Pulsar.... The Rebel.... Jammer
Ja joh? bij mij op het werk hebben we ook zo'n grafische ontwerpafdeling en daar worden de macs, eindelijk, vervangen door krachtige(!) pc's. Moet zeggen de G5's en G6's zijn qua design wel ultra geil uuuhhm mooi !quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Maxwell and sony, (flauw grapje)
Enne ik ben uiterst tevreden over mijn macje hoor.!!
Ook die plaat kun je nu niet normaal horen zonder direct " we're going eet pizza " erin te horen.quote:
Beter vroeg dan laatquote:
Ieder zo zijn ding.. Maar ik ben er tevreden mee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja joh? bij mij op het werk hebben we ook zo'n grafische ontwerpafdeling en daar worden de macs, eindelijk, vervangen door krachtige(!) pc's. Moet zeggen de G5's en G6's zijn qua design wel ultra geil uuuhhm mooi !![]()
Tegen wie heb jij het de hele tijdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:15 schreef MadSteven het volgende:
Ach wat een timing.
Hoewel. Heb Christmass Time - Darkness ook nog vorige maand gedraait. Ja, hee, ik had hem net gekocht en moest toch testen of 'ie het deed voor straks in December, hè?
MAAR EERST SINTERKLAAS ALSJEBLIEFT... Wat zeg ik? HALLOWEEN MOET OOK NOG KOMEN!
Een hele week Ekstra Weekendquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:15 schreef Cee het volgende:
All I want for Christmas is you!
Ik krijg weer zin in Serious Request!
Pepernotenquote:
quote:
Hij doet z'n ondertitel eer aanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jij zegt het en ik wilde het al typen. En vooral ook de hele tijd erg positief![]()
![]()
Scooby Snacks is net afgelopen jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:20 schreef Litton-Lane het volgende:
is het voorbij? Heb nu Rihanna voor mijn kiezen op Caz. En helaas niet de nieuwe....![]()
Je mag allang weer luisteren!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:20 schreef Litton-Lane het volgende:
is het voorbij? Heb nu Rihanna voor mijn kiezen op Caz. En helaas niet de nieuwe....![]()
Reservoir Dogsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:21 schreef Cee het volgende:
Scooby Snacks, met een scene uit Pulp Fiction.
Gelukkig niet zeg, dit is al zo een bagger nrquote:
Nee toch?quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, dit is al zo een bagger nr
Ik ja, maar daar 'zingen' ze niet overquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
A black ... toch![]()
Wel een mooie...![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee toch?
Met Bunny en Honey aan het begin in de diner toch, en daarna komt Samuel Badass L. Jackson de boel sussen?
* Glacier is wel toe aan een metertje sneeuwquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:16 schreef MadSteven het volgende:
Het meest idiote wat je kan doen is dan ook een kerstplaat opzetten als het buiten 28 graden in de schaduw is. Werkt verkoelend, dat wel
Ik mag niet skyen van de dokterquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:28 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier is wel toe aan een metertje sneeuw
Ja die!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:36 schreef Qunix het volgende:
Geilste plaat: Frensh Kiss van ( hoe heet i ookal weer die dj?)
Hopelijk komt er geen new kids on the block comebackquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:37 schreef purplerose het volgende:
little louie
Ja die...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:37 schreef purplerose het volgende:
little louie
Gaan we samen, ik had een heuse originele cassettequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hopelijk komt er geen new kids on the block comebackmoet ik er ook heen als bigtime fan van vroegah
ik ook, lachen toch!quote:
ik....ik...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gaan we samen, ik had een heuse originele cassette![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hopelijk komt er geen new kids on the block comebackmoet ik er ook heen als bigtime fan van vroegah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |