Ik ookquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:28 schreef Againzender het volgende:
Ja, moet ook steeds aan Wim denken als deze op 3FM langs komt.
Yup. Ben blij dat ie toen een goede plaat heeft uitgekozen die direct na z'n overlijden zou worden gedraaid. Kan 't me nog goed herinneren toen ik op radio 2 hoorde dat ie was overledenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, moet ook steeds aan Wim denken als deze op 3FM langs komt.
Ik heb het weblog toen ook bijgehouden.. hartverscheurend somsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Yup. Ben blij dat ie toen een goede plaat heeft uitgekozen die direct na z'n overlijden zou worden gedraaid. Kan 't me nog goed herinneren toen ik op radio 2 hoorde dat ie was overleden. Weet nog precies waar ik was. Zat in de auto terug van m'n werk in Venlo. Zat toen met tranen in de ogen
.
Iddquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:38 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik heb het weblog toen ook bijgehouden.. hartverscheurend soms
'aangeschaft'?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Damn, geweldig. Ik heb gelijk even "Forever, The Singles" aangeschaft!.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hij heeft teveel kleuterige Eurohouse geluisterd.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yeah. De bestelling komt in procenten binnen
.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit was ook jaren 90:
http://nl.youtube.com/watch?v=QPT8IOke-2k
Net hier op kantoor dubbel gelegen![]()
![]()
![]()
.
Die Duitse aflevering.. "Was has du erauf? Auf die bumschen?".quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die Duitse aflevering.. "Was has du erauf? Auf die bumschen?".
En dan Storm: "Gute morgen hern von das gute leben!".
Ieder zijn smaakquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 13:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hij heeft teveel kleuterige Eurohouse geluisterd.
1999quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:11 schreef SilentChaos het volgende:
Ja mooi hePrachtig was dat
Was jij in de desert, storm?
Storm in een glas water
LIT - Own worst enemy...Is dat jaren 90? DAMN ik word oud
1997 ofzo dan? Toen begon ik een beetje richting de stevigere rock te luisteren
"Montpellier, Raveneiland...... Emiraten. Die driehoek."quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:03 schreef cosmick het volgende:
Sowieso, Storm. Met die verhalen over Sylvester Stallone. Met z'n 5 kuub brood per dag en dat ie uit stilstand 23 meter hoog kon springen. "Ja, daar lach je nu om".
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:11 schreef SilentChaos het volgende:
Ja mooi hePrachtig was dat
Was jij in de desert, storm?
Nah, dat was 'm niet helemaalquote:
Dude, iemand die Paul Elstrak serieus goede muziek vindt makenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:13 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mensen in een hokje gooien omdat zij jou muziek smaak niet tof vinden
Nostalgie is iets anders dan het goede muziek vinden..het lijkt me dat niemand de muziek echt goed vindt...toch?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:17 schreef cosmick het volgende:
Dude, iemand die Paul Elstrak serieus goede muziek vindt maken.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jij komt goed aan je trekken op 3Fm!
Ik ken wel iemand...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:19 schreef Glacier het volgende:
[..]
Nostalgie is iets anders dan het goede muziek vinden..het lijkt me dat niemand de muziek echt goed vindt...toch?
Hahaha, NACHTEN gespeeldquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:26 schreef SilentChaos het volgende:
Daarna toch wel de wereldvernieuwende game Carmageddon (deel 1 wel te verstaan)
Da's met die koeien erin toch? "Splaaatsch"quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
En toen was't wereldbrekend
Carmageddon 2 is nog wel te doen trouwens
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:40 schreef cosmick het volgende:
De enige pluspunten van Shania Twain.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ja Carmageddon 2 is met die koeienEn die ubervette wagens met messen etc. erop
Wat een spel
De geluiden waren wel sterk idd. Maar door de pixels kon je nauwelijks iets zien vergeleken met nu.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:08 schreef SilentChaos het volgende:
Bij Carmageddon 2 was't toch al redelijk grof wat ledematen betrof hoorOk vergeleken bij nu is't niks meer
Oe, dat klinkt goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
Heel af en toe speel ik nog wel eens GTA San Andreas...Lekker in Lowriders rijden
Original Sin is mijn favoriet, maar ik ben dan ook eighties-man.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:31 schreef cosmick het volgende:
Oooh.. nice! Eigenlijk vind ik alleen "original sin" én "beautiful girl" mooi van Inxs.
Met dit soort weken schiet 't lekker opquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:10 schreef IedeK. het volgende:
Gaat hard met die topics laatst!
en dan werkt het forum nog niet eens mee!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:10 schreef IedeK. het volgende:
Gaat hard met die topics laatst!
Ze mogen er best nog een week aan vast plakken ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met dit soort weken schiet 't lekker op.
Damn, zit ik net vanaf 2 uur in bespreking morgenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:29 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Morgen woensdag hakkuuuuuhhhhhhdag bij rabradio
Jaja, 'toevallig'. Je hebt gewoon de programmering van 3FM in je agenda staan. Geef maar toequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Damn, zit ik net vanaf 2 uur in bespreking morgen.
Toevallig zo gepland.
Kut!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jaja, 'toevallig'. Je hebt gewoon de programmering van 3FM in je agenda staan. Geef maar toe.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Damn, zit ik net vanaf 2 uur in bespreking morgen.
Toevallig zo gepland.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kut!
Ja, stiekum ga ik gigantisch uit mijn plaat van Elstrak en de Party Animals. Echt wel vet coole muziek!
Ik hóór hun geneuzel tussen dequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:37 schreef borisz het volgende:
nu weet ik ook weer waarom ik voor deze week een uitzondering maak voor de C&S Show.
Nee, dat gaat tegen de regels in.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stevie Ann. Die muziek is goed, dus die wordt niet gedraaid @ 3FM.
Ja klopt, dat gebruikte hij eerder deze week ook al. Lachen nummer was dat. Die single bevatte nog een 10 minuten versie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:03 schreef cosmick het volgende:
Ekdom draaide dit nog als achtergrondmuziekje vannochtend... Josh Wink (oftewel Winx) met "don't laugh". http://www.youtube.com/watch?v=R1uOpkNqR2c.
Laatst zag ik haar op tv live. En ik was flink onder de indruk. Wat een zangeresquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stevie Ann. Die muziek is goed, dus die wordt niet gedraaid @ 3FM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |