Da's met die koeien erin toch? "Splaaatsch"quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
En toen was't wereldbrekend
Carmageddon 2 is nog wel te doen trouwens
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:40 schreef cosmick het volgende:
De enige pluspunten van Shania Twain.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:49 schreef SilentChaos het volgende:
Ja Carmageddon 2 is met die koeienEn die ubervette wagens met messen etc. erop
Wat een spel
De geluiden waren wel sterk idd. Maar door de pixels kon je nauwelijks iets zien vergeleken met nu.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:08 schreef SilentChaos het volgende:
Bij Carmageddon 2 was't toch al redelijk grof wat ledematen betrof hoorOk vergeleken bij nu is't niks meer
Oe, dat klinkt goedquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:12 schreef SilentChaos het volgende:
Heel af en toe speel ik nog wel eens GTA San Andreas...Lekker in Lowriders rijden
Original Sin is mijn favoriet, maar ik ben dan ook eighties-man.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 14:31 schreef cosmick het volgende:
Oooh.. nice! Eigenlijk vind ik alleen "original sin" én "beautiful girl" mooi van Inxs.
Met dit soort weken schiet 't lekker opquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:10 schreef IedeK. het volgende:
Gaat hard met die topics laatst!
en dan werkt het forum nog niet eens mee!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:10 schreef IedeK. het volgende:
Gaat hard met die topics laatst!
Ze mogen er best nog een week aan vast plakken ja.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met dit soort weken schiet 't lekker op.
Damn, zit ik net vanaf 2 uur in bespreking morgenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:29 schreef R-Alph het volgende:
[..]
Morgen woensdag hakkuuuuuhhhhhhdag bij rabradio
Jaja, 'toevallig'. Je hebt gewoon de programmering van 3FM in je agenda staan. Geef maar toequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Damn, zit ik net vanaf 2 uur in bespreking morgen.
Toevallig zo gepland.
Kut!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jaja, 'toevallig'. Je hebt gewoon de programmering van 3FM in je agenda staan. Geef maar toe.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Damn, zit ik net vanaf 2 uur in bespreking morgen.
Toevallig zo gepland.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kut!
Ja, stiekum ga ik gigantisch uit mijn plaat van Elstrak en de Party Animals. Echt wel vet coole muziek!
Ik hóór hun geneuzel tussen dequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:37 schreef borisz het volgende:
nu weet ik ook weer waarom ik voor deze week een uitzondering maak voor de C&S Show.
Nee, dat gaat tegen de regels in.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stevie Ann. Die muziek is goed, dus die wordt niet gedraaid @ 3FM.
Ja klopt, dat gebruikte hij eerder deze week ook al. Lachen nummer was dat. Die single bevatte nog een 10 minuten versie.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 15:03 schreef cosmick het volgende:
Ekdom draaide dit nog als achtergrondmuziekje vannochtend... Josh Wink (oftewel Winx) met "don't laugh". http://www.youtube.com/watch?v=R1uOpkNqR2c.
Laatst zag ik haar op tv live. En ik was flink onder de indruk. Wat een zangeresquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stevie Ann. Die muziek is goed, dus die wordt niet gedraaid @ 3FM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |