is het niet!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:45 schreef MadSteven het volgende:
Ach Metallica. Als het maar niet Nothing Else Matters is.
uuhhm, suf jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:11 schreef Maricha het volgende:
sorry......we kregen klachten....over mensen die hun request zien staan maar niet voorbij horen komen.....
Van de 4 schermen werken er maar 2 hoor dat klopt wel. Als het helemaal niet werkt dan zou ik de mac dumpen en een fatsoenlijke pc kopenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:17 schreef Litton-Lane het volgende:
Werkt helaas niet goed met mijn instellingen (mac + quicktime + safari of firefox) Ben er nog niet achter hoe ik die goed krijg.. En alle 4 kan zien. Wel zie ik twee groene flesjes klaar staan van een bepaald bier uit Enschede...(?)
Da HOOLquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:57 schreef Qunix het volgende:
Alweer
Beetje vervelend... Er zijn zo veel meer hits gemaakt dan dit...
Ik noem een Meet Her At The Love Parade bv of een Pulsar.... The Rebel.... Jammer
Ja joh? bij mij op het werk hebben we ook zo'n grafische ontwerpafdeling en daar worden de macs, eindelijk, vervangen door krachtige(!) pc's. Moet zeggen de G5's en G6's zijn qua design wel ultra geil uuuhhm mooi !quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Maxwell and sony, (flauw grapje)
Enne ik ben uiterst tevreden over mijn macje hoor.!!
Ook die plaat kun je nu niet normaal horen zonder direct " we're going eet pizza " erin te horen.quote:
Beter vroeg dan laatquote:
Ieder zo zijn ding.. Maar ik ben er tevreden mee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja joh? bij mij op het werk hebben we ook zo'n grafische ontwerpafdeling en daar worden de macs, eindelijk, vervangen door krachtige(!) pc's. Moet zeggen de G5's en G6's zijn qua design wel ultra geil uuuhhm mooi !![]()
Tegen wie heb jij het de hele tijdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:15 schreef MadSteven het volgende:
Ach wat een timing.
Hoewel. Heb Christmass Time - Darkness ook nog vorige maand gedraait. Ja, hee, ik had hem net gekocht en moest toch testen of 'ie het deed voor straks in December, hè?
MAAR EERST SINTERKLAAS ALSJEBLIEFT... Wat zeg ik? HALLOWEEN MOET OOK NOG KOMEN!
Een hele week Ekstra Weekendquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:15 schreef Cee het volgende:
All I want for Christmas is you!
Ik krijg weer zin in Serious Request!
Pepernotenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |