is het niet!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:45 schreef MadSteven het volgende:
Ach Metallica. Als het maar niet Nothing Else Matters is.
uuhhm, suf jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:11 schreef Maricha het volgende:
sorry......we kregen klachten....over mensen die hun request zien staan maar niet voorbij horen komen.....
Van de 4 schermen werken er maar 2 hoor dat klopt wel. Als het helemaal niet werkt dan zou ik de mac dumpen en een fatsoenlijke pc kopenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:17 schreef Litton-Lane het volgende:
Werkt helaas niet goed met mijn instellingen (mac + quicktime + safari of firefox) Ben er nog niet achter hoe ik die goed krijg.. En alle 4 kan zien. Wel zie ik twee groene flesjes klaar staan van een bepaald bier uit Enschede...(?)
Da HOOLquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 20:57 schreef Qunix het volgende:
Alweer
Beetje vervelend... Er zijn zo veel meer hits gemaakt dan dit...
Ik noem een Meet Her At The Love Parade bv of een Pulsar.... The Rebel.... Jammer
Ja joh? bij mij op het werk hebben we ook zo'n grafische ontwerpafdeling en daar worden de macs, eindelijk, vervangen door krachtige(!) pc's. Moet zeggen de G5's en G6's zijn qua design wel ultra geil uuuhhm mooi !quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:05 schreef Litton-Lane het volgende:
Maxwell and sony, (flauw grapje)
Enne ik ben uiterst tevreden over mijn macje hoor.!!
Ook die plaat kun je nu niet normaal horen zonder direct " we're going eet pizza " erin te horen.quote:
Beter vroeg dan laatquote:
Ieder zo zijn ding.. Maar ik ben er tevreden mee.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja joh? bij mij op het werk hebben we ook zo'n grafische ontwerpafdeling en daar worden de macs, eindelijk, vervangen door krachtige(!) pc's. Moet zeggen de G5's en G6's zijn qua design wel ultra geil uuuhhm mooi !![]()
Tegen wie heb jij het de hele tijdquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:15 schreef MadSteven het volgende:
Ach wat een timing.
Hoewel. Heb Christmass Time - Darkness ook nog vorige maand gedraait. Ja, hee, ik had hem net gekocht en moest toch testen of 'ie het deed voor straks in December, hè?
MAAR EERST SINTERKLAAS ALSJEBLIEFT... Wat zeg ik? HALLOWEEN MOET OOK NOG KOMEN!
Een hele week Ekstra Weekendquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:15 schreef Cee het volgende:
All I want for Christmas is you!
Ik krijg weer zin in Serious Request!
Pepernotenquote:
quote:
Hij doet z'n ondertitel eer aanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jij zegt het en ik wilde het al typen. En vooral ook de hele tijd erg positief![]()
![]()
Scooby Snacks is net afgelopen jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:20 schreef Litton-Lane het volgende:
is het voorbij? Heb nu Rihanna voor mijn kiezen op Caz. En helaas niet de nieuwe....![]()
Je mag allang weer luisteren!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:20 schreef Litton-Lane het volgende:
is het voorbij? Heb nu Rihanna voor mijn kiezen op Caz. En helaas niet de nieuwe....![]()
Reservoir Dogsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:21 schreef Cee het volgende:
Scooby Snacks, met een scene uit Pulp Fiction.
Gelukkig niet zeg, dit is al zo een bagger nrquote:
Nee toch?quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, dit is al zo een bagger nr
Ik ja, maar daar 'zingen' ze niet overquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
A black ... toch![]()
Wel een mooie...![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee toch?
Met Bunny en Honey aan het begin in de diner toch, en daarna komt Samuel Badass L. Jackson de boel sussen?
* Glacier is wel toe aan een metertje sneeuwquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:16 schreef MadSteven het volgende:
Het meest idiote wat je kan doen is dan ook een kerstplaat opzetten als het buiten 28 graden in de schaduw is. Werkt verkoelend, dat wel
Ik mag niet skyen van de dokterquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:28 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier is wel toe aan een metertje sneeuw
Ja die!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:36 schreef Qunix het volgende:
Geilste plaat: Frensh Kiss van ( hoe heet i ookal weer die dj?)
Hopelijk komt er geen new kids on the block comebackquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:37 schreef purplerose het volgende:
little louie
Ja die...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:37 schreef purplerose het volgende:
little louie
Gaan we samen, ik had een heuse originele cassettequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hopelijk komt er geen new kids on the block comebackmoet ik er ook heen als bigtime fan van vroegah
ik ook, lachen toch!quote:
ik....ik...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gaan we samen, ik had een heuse originele cassette![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hopelijk komt er geen new kids on the block comebackmoet ik er ook heen als bigtime fan van vroegah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |