quote:
Hij doet z'n ondertitel eer aanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Jij zegt het en ik wilde het al typen. En vooral ook de hele tijd erg positief![]()
![]()
Scooby Snacks is net afgelopen jaquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:20 schreef Litton-Lane het volgende:
is het voorbij? Heb nu Rihanna voor mijn kiezen op Caz. En helaas niet de nieuwe....![]()
Je mag allang weer luisteren!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:20 schreef Litton-Lane het volgende:
is het voorbij? Heb nu Rihanna voor mijn kiezen op Caz. En helaas niet de nieuwe....![]()
Reservoir Dogsquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:21 schreef Cee het volgende:
Scooby Snacks, met een scene uit Pulp Fiction.
Gelukkig niet zeg, dit is al zo een bagger nrquote:
Nee toch?quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:26 schreef purplerose het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg, dit is al zo een bagger nr
Ik ja, maar daar 'zingen' ze niet overquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:25 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
A black ... toch![]()
Wel een mooie...![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee toch?
Met Bunny en Honey aan het begin in de diner toch, en daarna komt Samuel Badass L. Jackson de boel sussen?
* Glacier is wel toe aan een metertje sneeuwquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:16 schreef MadSteven het volgende:
Het meest idiote wat je kan doen is dan ook een kerstplaat opzetten als het buiten 28 graden in de schaduw is. Werkt verkoelend, dat wel
Ik mag niet skyen van de dokterquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:28 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier is wel toe aan een metertje sneeuw
Ja die!quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:36 schreef Qunix het volgende:
Geilste plaat: Frensh Kiss van ( hoe heet i ookal weer die dj?)
Hopelijk komt er geen new kids on the block comebackquote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:37 schreef purplerose het volgende:
little louie
Ja die...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:37 schreef purplerose het volgende:
little louie
Gaan we samen, ik had een heuse originele cassettequote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hopelijk komt er geen new kids on the block comebackmoet ik er ook heen als bigtime fan van vroegah
ik ook, lachen toch!quote:
ik....ik...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Gaan we samen, ik had een heuse originele cassette![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 21:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hopelijk komt er geen new kids on the block comebackmoet ik er ook heen als bigtime fan van vroegah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |