Nee, tuurlijk niet. Die gasten denken leuk te zijn met dat gezeur en gezeik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:52 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik wordt trouwens helemaal gek van dat afzeiken tijdens de C&S show tegen de ANWB mensen en de nieuws mensen. Ik zie er de lol niet van in, of sta ik daar alleen in...![]()
Ik hoor Stevie Ann anders wel regelmatig op 3FM hoorquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 17:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stevie Ann. Die muziek is goed, dus die wordt niet gedraaid @ 3FM.
Wat is de andere keuze?quote:
Net als gisteren....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 18:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is de andere keuze?
On A Ragga Tip is natuurlijk.
LL Cool J zag ik staanquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:11 schreef -Hans- het volgende:
Haaaj
Een deel van de playlist van uur 1
Doet mee. En heeft de oude 90 cd`s al klaar liggen voor in de auto morgen ochtend.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:29 schreef -Hans- het volgende:
ATOMIC !! *boem* *boem* *boem*
Hakkkuuhhh![]()
![]()
Subwoofer vol open
Lekker knallen dus in de autoquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:31 schreef Litton-Lane het volgende:
Doet mee. En heeft de oude 90 cd`s al klaar liggen voor in de auto morgen ochtend.(een giel mute moment)
Zie ik dat nu goed dat ik 4.57 minuut op de wc moet gaan zitten voor Mariah.....quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:37 schreef -Hans- het volgende:
Check !
[ afbeelding ]
Sash is ook wel vet om weer eens te horen.
Tijdens Atomic zag je de mic van Michiel ook duidelijk bewegen op de klanken van de bass, te vet gewoon.
Kun je er eindelijk eens lekker de tijd voor nemenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Zie ik dat nu goed dat ik 4.57 minuut op de wc moet gaan zitten voor Mariah.....![]()
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:41 schreef Litton-Lane het volgende:
Zie ik dat nu goed dat ik 4.57 minuut op de wc moet gaan zitten voor Mariah.....![]()
Daar kan nog van alles aan veranderenquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:43 schreef Litton-Lane het volgende:
2 unlimited en Olive, jurgen, sash, silskin
2 Unlimited blijft foutquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:48 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen Queen en 2 Unlimited, geweldig zeg![]()
Ik merk het. Maar gelukkig slaan ze Mariah nog steeds over...quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Daar kan nog van alles aan veranderen
Uiteindelijk valt ze net buiten de uitzendingquote:Op dinsdag 9 oktober 2007 19:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik merk het. Maar gelukkig slaan ze Mariah nog steeds over...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |