zoietsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:29 schreef Againzender het volgende:
Hier weer verder?
Sinds wanneer spreek jij Rotterdams?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:30 schreef borisz het volgende:
[..]
zoiets
Ben een beetje vroeg vandaag zit al in 020
Hé, daar zit ik ookquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:30 schreef borisz het volgende:
[..]
zoiets
Ben een beetje vroeg vandaag zit al in 020
Vergat je mij zomaar?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
En Mutz natuurlijk!
En purplerose dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vergat je mij zomaar?
Wij zijn overigens de enige 2
Ohja, die komt ook natuurlijk... Nog ff en het is 50/50quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zie boven!
Dat zag ik idd, vandaar dat ik hem toch maar ge-edit heb.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:55 schreef Sirolf het volgende:
Leuke header WebHawkjuh!
En Broekie, er zit een compleet geschiedenis-systeem op het OP-systeempje, dus iets later weer terughalen is geen enkel probleem.
Dankjequote:
Sorryquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:38 schreef purplerose het volgende:
Owja! Word ik weer vergeten in het rijtje van chicks he!
Ik weet al wat die morgen gaat zeggen (of in ieder geval denken): DIE LUCHT!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:36 schreef Broekie het volgende:
Ekdom tongzoenen voor kaartjes. Het moet niet nog gekker worden....
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik weet al wat die morgen gaat zeggen (of in ieder geval denken): DIE LUCHT!
![]()
![]()
![]()
![]()
om even snel te zijn gebruik ik rotterdams af en toequote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sinds wanneer spreek jij Rotterdams?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:48 schreef Broekie het volgende:
Hmpf.
Vertel ik net trots tegen een MT student dat ik vanavond bij MetMichiel zit, krijg ik me toch een droge reactie
:
"Oh, jij ook al? Ja, een bekende van mij ook. En ik zit vanavond van 1 tot 4 bij Domien."
Nou, vertel op, wie van de andere 11 genodigden kent Arno ook?
ik ben erg benieuwd morgenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik ga jou de lekkerste tongzoen geven die je ooit gehad hebt."
"Je weet hoe ik eruit zie hè?"![]()
.
soms mag het ook welquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:56 schreef cosmick het volgende:
Bob Dylan!!!
IS dit wel 3FM? Zulke goede muziek ineens.
Hulde Rob!
Waarom vroeg je 'm zelf niet wie die 'bekende' van 'm was?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:48 schreef Broekie het volgende:
Hmpf.
Vertel ik net trots tegen een MT student dat ik vanavond bij MetMichiel zit, krijg ik me toch een droge reactie
:
"Oh, jij ook al? Ja, een bekende van mij ook. En ik zit vanavond van 1 tot 4 bij Domien."
Nou, vertel op, wie van de andere 11 genodigden kent Arno ook?
Eén van de vreselijkste nummers allertijden, maar Helena was destijds superquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=XXmlJQN5Pm8![]()
![]()
!!!!
Ah, ik hoor nu ook muziek erbij jaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Eén van de vreselijkste nummers allertijden, maar Helena was destijds super,
en vooral
!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:47 schreef rubbereend het volgende:
Hoe komt u aan dit nummer
opgezocht
dat kan niet
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:47 schreef rubbereend het volgende:
Hoe komt u aan dit nummer
opgezocht
dat kan niet
Nou ja, muziek. Gehuilquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, ik hoor nu ook muziek erbij ja.
Owjaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wie? Rilo Kiley bedoel je denk ik.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Of heb je liever 2 kilo Riley.
[afbeelding].
Elke woensdag komt ie wel voorbij.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:31 schreef cosmick het volgende:
Hoorde ik Rabbering het nu weer over Paul Elstak hebben? Wat een wansmaak heeft die kerel toch!
Maar dit is dus je alltime favorite? Van U2 neem ik aan? Ik vind het .. nou ja, da's wel nu bekend inmiddelsquote:
Van U2quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar dit is dus je alltime favorite? Van U2 neem ik aan? Ik vind het .. nou ja, da's wel nu bekend inmiddels.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:31 schreef cosmick het volgende:
Hoorde ik Rabbering het nu weer over Paul Elstak hebben? Wat een wansmaak heeft die kerel toch!
hihiquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]volgende week te gast op hakkûh woensdag
Nou, mooi tochquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van U2. En dan vooral de uitvoering bij een Pavarotti & Friends-concert met een heel strijkersorkest erachter
.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:42 schreef Sirolf het volgende:
WebHawkjuh is reeds onderweg en zit nu in de trein bij Maarn, op weg naar Leiden. Hij is via GPS te volgen via http://www.trackthisout.com/TrackMe.html met nickname demo12345 en PIN 0000.
Ik ga gewoon lekker op fok zittenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:42 schreef Sirolf het volgende:
WebHawkjuh is reeds onderweg en zit nu in de trein bij Maarn, op weg naar Leiden. Hij is via GPS te volgen via http://www.trackthisout.com/TrackMe.html met nickname demo12345 en PIN 0000.
En de thuisblijvers: Kom even naar de chat (via www.3fmfan.nl/fokchat/), want misschien hangt daar ook wel iemand mobiel rond vanavond.
Batterij leeg...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:54 schreef borisz het volgende:
Hij heeft nu geen gps verbinding ?
Volgens mij valt ie gewoon af en toe weg. Net zag je hem bewegen en dan weer niet en dan weer wel enz.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:54 schreef borisz het volgende:
Hij heeft nu geen gps verbinding ?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:10 schreef Sirolf het volgende:
Nog 1x het stations-lijstje:
17.18 - Leiden Centraal - MissHobje, purplerose, webhawkjuh
17.28 - Nieuw Vennep
17:33 - Hoofddorp - Sirolf
17.40 - Schiphol
17.48 - A'dam Zuid - Marc63, Borisz
17.51 - A'dam RAI
17.56 - Duivendrecht
17.59 - Diemen Zuid
18.13 - Weesp - Glacier, MutZ, Toad
18.20 - Naarden-Bussum
18.23 - Bussum Zuid
18.27 - Hilversum Noord
Helemaal achterin de trein instappen, en bij een dubbeldekker waarschijnlijk onderin!
Je had een verkeed nummer opgegevenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, die fax had ik hier nog niet langs zien komen.
Dat je maar van de servers van FOK! afblijft en al helemaal niet er bovenop gaat zittenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lekker op fok zitten.
Omdat ik daar na die opmerking niet zo'n zin meer in hadquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarom vroeg je 'm zelf niet wie die 'bekende' van 'm was?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als we daar
[[url=http://www.lazygirls.info/people/joss_stone/joss_stone_00224_joss_stone_bikini_pink_14_89uEght.thumb.jpg]afbeelding][/url]
niet hebben.
eet ze en have fun!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:40 schreef borisz het volgende:
Ik ga nog wat eten en dan de trein halen
ajuus![]()
Komt ie niet gewoon langs?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:40 schreef borisz het volgende:
Ik ga nog wat eten en dan de trein halen
wbquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:08 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 meldt zich na frickin drie dagen ziek te zijn geweest weer!
Nope, ik blijf in Maastrichtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:16 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dankje! Roeltje! Ga je vanavond ook naar Hilversum? Ik bekijk jullie via de webcam!
gemistquote:
Way Down Now.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
gemistWelke draaiden ze? Ship of Fools?
ah, die andere op de playlistquote:
Daarom vraag ik me af of je dat soort acties als 3FM moet organiseren. Wil je dat soort huppelkutjes wel als luisteraar? Of is 't - net als de FP - alles voor de views luistercijfers?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Volgens hebben al die winnaressen van die kaarten van TH nog nooit naar 3FM geluisterd.
En dat zit zo lekkerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat je maar van de servers van FOK! afblijft en al helemaal niet er bovenop gaat zitten.
Ik ben hierquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:09 schreef Broekie het volgende:
Zo, volgens mij zijn alle MetMichiel luitjes nu onderweg en zijn alleen de thuisblijvers en ik dus nog online
Valt me nog mee dat de platenmij niet gelijk heeft geëist dat nieuwe gedrocht van een single ook tot megahit te bombarderen. Maar dan kan nog komen natuurlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarom vraag ik me af of je dat soort acties als 3FM moet organiseren. Wil je dat soort huppelkutjes wel als luisteraar? Of is 't - net als de FP - alles voor de views luistercijfers?
Wilde jij er niet bij zijn?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:45 schreef -Hans- het volgende:
Wat een spanning mensen niet te zuinig! 3FM Fokkers meet M & M @ MetMichiel.![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:45 schreef -Hans- het volgende:
Wat een spanning mensen niet te zuinig! 3FM Fokkers meet M & M @ MetMichiel.![]()
Jawel hoor, maar doordeweeks wordt het gewoon lastig om vrij te krijgen van werk. Achteraf gezien ben ik ook wel blij dat ik geen verlof heb opgenomen want de spooling qua bezetting is bijzonder laag en er is genoeg te doen. Daarnaast woon ik ook niet echt om de hoek...quote:
En de confetti voor over/in de apparatuurquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:55 schreef Feivel1 het volgende:
De aanwezige FOK!Kers zijn de feestslingers toch niet vergeten heuh?
Vergeet de wiet van PR nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En de confetti voor over/in de apparatuur.
Toch een kenmerkje van FOK! Achterlaten..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En de confetti voor over/in de apparatuur.
Zit nu even met het bord op schoot maar de printscreen knop glimt en is klaar voor een zwaar avondje.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Toch een kenmerkje van FOK! Achterlaten..
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit nu even met het bord op schoot maar de printscreen knop glimt en is klaar voor een zwaar avondje.![]()
Zie je, daar zijn ze alquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maricha roept nu naar beneden: 'Jullie mogen naar boven komen!'
GeenStijlquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:04 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Indeed, GeenStijl zal vast jaloers zijn dat zij niet naar 3FM mogen![]()
Ah mooiquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit nu even met het bord op schoot maar de printscreen knop glimt en is klaar voor een zwaar avondje.![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah mooi, dan kan ik de mijne met rust laten
.
Ik zal het proberenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als je wilt maak gerust wat caps hoor! zit het eerste half uur toch nog te eten
Dat zal sirolf wel zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:13 schreef cosmick het volgende:
Hee, er staat er ook al een naast Michiel.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
En de taart is ook uitgedeeld, zie ik. Smakelijk Veenstra.
Ik zo'n geval gebruik ik toch echt een andere knopquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:14 schreef Timo20 het volgende:
Avond![]()
Die uit-je-dip-tip bij RabRadio vanmiddag was geweldig: zat net in m`n auto op weg naar huis. Als dan zoiets voorbij komt weet je dat het volume vol open gaat![]()
![]()
quote:
GMTAquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weet je wat je ook met taart kunt doen, Michiel?Nee? Help ik je ff :
[afbeelding]
Damn, don't remind me!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weet je wat je ook met taart kunt doen, Michiel?Nee? Help ik je ff :
[afbeelding]
whehequote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zo'n geval gebruik ik toch echt een andere knop.
quote:
Dat de FOK!kers es ff wat duidelijker in beeld gaan staan. Dan kan ik daar ook ff over oordelenquote:
Dunnoquote:
Een foto met alle namen en rugnummers zou helemaal handig zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:22 schreef Feivel1 het volgende:
Michiel, vraag eens aan die blonde jongen / Coen S look-a-like wat zijn FOK! naam is?
Tokio Hotelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, mensen in de studio: vergeet het verwijderen van die ene domme, lompe teringtyfuskutplaat uit de muziekcomputer niet!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, mensen in de studio: vergeet het verwijderen van die ene domme, lompe teringtyfuskutplaat uit de muziekcomputer niet!
quote:
tuurlijk nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Maricha ben je wel een beetje lief voor de 3FM FOkkers??![]()
Vandaar toen die nominatie voor de Marconi voor MetMichiel.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:41 schreef Timo20 het volgende:"ik vond `m nog het beste op de Noordpool"
![]()
![]()
Ik dacht al dat ie me bekend voorkwamquote:
hehequote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:43 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Vandaar toen die nominatie voor de Marconi voor MetMichiel.
Ken 'm niet persoonlijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hehe![]()
Vertel dat Erik de Zwart maar eens![]()
Weet niet zeker maar heb zo'n gevoel dat het Borisz is.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:24 schreef Feivel1 het volgende:
[[url=http://www.plaatjesupload.nl/img21/1191430596-020.jpg]afbeelding][/url]
Iemand heeft mn post gezien.
Dat had in de pre-latenight show gemoeten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:47 schreef DaMook het volgende:
Whehe belt ie naar duitsland is het een nederlander.
Hij kon ook, maar door omstandigheden.....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En jawel! Dacht dat ie niet kom, maar toch.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:50 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hij kon ook, maar door omstandigheden.....
Oh en er wordt op VEEEEEEEL caps gevraagd zodat er vannacht nog wat terug te kijken is
Maricha, kun je ons wat namen geven?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:50 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oh en er wordt op VEEEEEEEL caps gevraagd zodat er vannacht nog wat terug te kijken is
Moet ook nog slapen..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:50 schreef Maricha het volgende:
[..]
Die rent nu naar huis om caps te makenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:52 schreef -Hans- het volgende:
Even zwaaien naar het thuisfront.
[afbeelding]
Zeg.... ik zie net iemand heel hard de studio uit rennen, dat was vast Sirolf?!
Zeg dan maar dat ze af en toe eens in de cam moeten kijken enzoquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:50 schreef Maricha het volgende:
[..]
Miss Hobjequote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:53 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Maricha, kun je ons wat namen geven?
Wat zit je haar leuk trouwens!
Legt ze Dalet uit?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Maricha heeft het lekker druk met uitleggen. Fokkers luisteren aandachtig mee
[afbeelding]
Nee, FOK!quote:
en bij de foto's?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Miss Hobje
Mutz
Sirolf
Borisz
DRose
Webhawkju
Purplerose
Glacier
Broekie
Litton-Lane
Toad
Marc63
Domien
Maricha
MichielV
quote:
ja....zeg....denk je dat ik iedereen zo snel bij naam ken???quote:
Even Feivel! Feivel! Feivel! roepenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:03 schreef -Hans- het volgende:
Mogen de gasten ook wat live on-air zeggen?
Hallo met <insert naam> van het Fok!-forumquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:04 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Even Feivel! Feivel! Feivel! roepen
Als morgenvroeg mijn wekker niet om 5 uur af zou gaan had ik er wel geweestquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:04 schreef Maricha het volgende:
[..]
ja....zeg....denk je dat ik iedereen zo snel bij naam ken???Sorry....te druk en te gezellig daarvoor (had je er maar bij moeten zijn)
Daar staat ie al zo'n beetje de hele tijdquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:07 schreef -Hans- het volgende:
Marc63 staat naast Maricha (groen/witte trui aan)
En da's MissPopje erachter?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:07 schreef -Hans- het volgende:
Marc63 staat naast Maricha (groen/witte trui aan)
Volgens mij is dat purplerose, maar ik kan het fout hebbenquote:
geen idee joh! zou best kunnen.quote:
Maricha heeft dan ook wel een hele boel te vertellen volgens mij.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:07 schreef DaMook het volgende:
Daar staat ie al zo'n beetje de hele tijd.
Jammer dat ik niet meer cams hebquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
geen idee joh! zou best kunnen.![]()
[..]
Maricha heeft dan ook wel een hele boel te vertellen volgens mij.![]()
Sirolf en Broekie staan, denk ik, in het hoekje de hele tijd te kletsen met Maricha (ook buiten zicht cam).
idd ik had geluisterd van 19 tot 1930 in de auto maar hij zei er niets over hij draaide ook 3/4 muziekquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:06 schreef cosmick het volgende:
is er uberhaupt al gemeld dat Fok! aanwezig is in de studio?
Volgens mij heeft Michiel het zo druk met de gasten dat ie amper meer aan radio maken toekomtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
idd ik had geluisterd van 19 tot 1930 in de auto maar hij zei er niets over hij draaide ook 3/4 muziek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |