Hij kon ook, maar door omstandigheden.....quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En jawel! Dacht dat ie niet kom, maar toch.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:50 schreef Maricha het volgende:
[..]
Hij kon ook, maar door omstandigheden.....
Oh en er wordt op VEEEEEEEL caps gevraagd zodat er vannacht nog wat terug te kijken is
Maricha, kun je ons wat namen geven?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:50 schreef Maricha het volgende:
[..]
Oh en er wordt op VEEEEEEEL caps gevraagd zodat er vannacht nog wat terug te kijken is
Moet ook nog slapen..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:50 schreef Maricha het volgende:
[..]
Die rent nu naar huis om caps te makenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:52 schreef -Hans- het volgende:
Even zwaaien naar het thuisfront.
[afbeelding]
Zeg.... ik zie net iemand heel hard de studio uit rennen, dat was vast Sirolf?!
Zeg dan maar dat ze af en toe eens in de cam moeten kijken enzoquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:50 schreef Maricha het volgende:
[..]
Miss Hobjequote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:53 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Maricha, kun je ons wat namen geven?
Wat zit je haar leuk trouwens!
Legt ze Dalet uit?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Maricha heeft het lekker druk met uitleggen. Fokkers luisteren aandachtig mee
[afbeelding]
Nee, FOK!quote:
en bij de foto's?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Miss Hobje
Mutz
Sirolf
Borisz
DRose
Webhawkju
Purplerose
Glacier
Broekie
Litton-Lane
Toad
Marc63
Domien
Maricha
MichielV
quote:
ja....zeg....denk je dat ik iedereen zo snel bij naam ken???quote:
Even Feivel! Feivel! Feivel! roepenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:03 schreef -Hans- het volgende:
Mogen de gasten ook wat live on-air zeggen?
Hallo met <insert naam> van het Fok!-forumquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:04 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Even Feivel! Feivel! Feivel! roepen
Als morgenvroeg mijn wekker niet om 5 uur af zou gaan had ik er wel geweestquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:04 schreef Maricha het volgende:
[..]
ja....zeg....denk je dat ik iedereen zo snel bij naam ken???Sorry....te druk en te gezellig daarvoor (had je er maar bij moeten zijn)
Daar staat ie al zo'n beetje de hele tijdquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:07 schreef -Hans- het volgende:
Marc63 staat naast Maricha (groen/witte trui aan)
En da's MissPopje erachter?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:07 schreef -Hans- het volgende:
Marc63 staat naast Maricha (groen/witte trui aan)
Volgens mij is dat purplerose, maar ik kan het fout hebbenquote:
geen idee joh! zou best kunnen.quote:
Maricha heeft dan ook wel een hele boel te vertellen volgens mij.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:07 schreef DaMook het volgende:
Daar staat ie al zo'n beetje de hele tijd.
Jammer dat ik niet meer cams hebquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
geen idee joh! zou best kunnen.![]()
[..]
Maricha heeft dan ook wel een hele boel te vertellen volgens mij.![]()
Sirolf en Broekie staan, denk ik, in het hoekje de hele tijd te kletsen met Maricha (ook buiten zicht cam).
idd ik had geluisterd van 19 tot 1930 in de auto maar hij zei er niets over hij draaide ook 3/4 muziekquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:06 schreef cosmick het volgende:
is er uberhaupt al gemeld dat Fok! aanwezig is in de studio?
Volgens mij heeft Michiel het zo druk met de gasten dat ie amper meer aan radio maken toekomtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 20:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
idd ik had geluisterd van 19 tot 1930 in de auto maar hij zei er niets over hij draaide ook 3/4 muziek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |