zoietsquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:29 schreef Againzender het volgende:
Hier weer verder?
Sinds wanneer spreek jij Rotterdams?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:30 schreef borisz het volgende:
[..]
zoiets
Ben een beetje vroeg vandaag zit al in 020
Hé, daar zit ik ookquote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:30 schreef borisz het volgende:
[..]
zoiets
Ben een beetje vroeg vandaag zit al in 020
Vergat je mij zomaar?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
En Mutz natuurlijk!
En purplerose dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:50 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vergat je mij zomaar?
Wij zijn overigens de enige 2
Ohja, die komt ook natuurlijk... Nog ff en het is 50/50quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zie boven!
Dat zag ik idd, vandaar dat ik hem toch maar ge-edit heb.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:55 schreef Sirolf het volgende:
Leuke header WebHawkjuh!
En Broekie, er zit een compleet geschiedenis-systeem op het OP-systeempje, dus iets later weer terughalen is geen enkel probleem.
Dankjequote:
Sorryquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:38 schreef purplerose het volgende:
Owja! Word ik weer vergeten in het rijtje van chicks he!
Ik weet al wat die morgen gaat zeggen (of in ieder geval denken): DIE LUCHT!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:36 schreef Broekie het volgende:
Ekdom tongzoenen voor kaartjes. Het moet niet nog gekker worden....
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik weet al wat die morgen gaat zeggen (of in ieder geval denken): DIE LUCHT!
![]()
![]()
![]()
![]()
om even snel te zijn gebruik ik rotterdams af en toequote:Op woensdag 3 oktober 2007 10:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Sinds wanneer spreek jij Rotterdams?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:48 schreef Broekie het volgende:
Hmpf.
Vertel ik net trots tegen een MT student dat ik vanavond bij MetMichiel zit, krijg ik me toch een droge reactie
:
"Oh, jij ook al? Ja, een bekende van mij ook. En ik zit vanavond van 1 tot 4 bij Domien."
Nou, vertel op, wie van de andere 11 genodigden kent Arno ook?
ik ben erg benieuwd morgenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Ik ga jou de lekkerste tongzoen geven die je ooit gehad hebt."
"Je weet hoe ik eruit zie hè?"![]()
.
soms mag het ook welquote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:56 schreef cosmick het volgende:
Bob Dylan!!!
IS dit wel 3FM? Zulke goede muziek ineens.
Hulde Rob!
Waarom vroeg je 'm zelf niet wie die 'bekende' van 'm was?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:48 schreef Broekie het volgende:
Hmpf.
Vertel ik net trots tegen een MT student dat ik vanavond bij MetMichiel zit, krijg ik me toch een droge reactie
:
"Oh, jij ook al? Ja, een bekende van mij ook. En ik zit vanavond van 1 tot 4 bij Domien."
Nou, vertel op, wie van de andere 11 genodigden kent Arno ook?
Eén van de vreselijkste nummers allertijden, maar Helena was destijds superquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=XXmlJQN5Pm8![]()
![]()
!!!!
Ah, ik hoor nu ook muziek erbij jaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
Eén van de vreselijkste nummers allertijden, maar Helena was destijds super,
en vooral
!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:47 schreef rubbereend het volgende:
Hoe komt u aan dit nummer
opgezocht
dat kan niet
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:47 schreef rubbereend het volgende:
Hoe komt u aan dit nummer
opgezocht
dat kan niet
Nou ja, muziek. Gehuilquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, ik hoor nu ook muziek erbij ja.
Owjaquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:50 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wie? Rilo Kiley bedoel je denk ik.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
Of heb je liever 2 kilo Riley.
[afbeelding].
Elke woensdag komt ie wel voorbij.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:31 schreef cosmick het volgende:
Hoorde ik Rabbering het nu weer over Paul Elstak hebben? Wat een wansmaak heeft die kerel toch!
Maar dit is dus je alltime favorite? Van U2 neem ik aan? Ik vind het .. nou ja, da's wel nu bekend inmiddelsquote:
Van U2quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Maar dit is dus je alltime favorite? Van U2 neem ik aan? Ik vind het .. nou ja, da's wel nu bekend inmiddels.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 14:31 schreef cosmick het volgende:
Hoorde ik Rabbering het nu weer over Paul Elstak hebben? Wat een wansmaak heeft die kerel toch!
hihiquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]volgende week te gast op hakkûh woensdag
Nou, mooi tochquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van U2. En dan vooral de uitvoering bij een Pavarotti & Friends-concert met een heel strijkersorkest erachter
.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:42 schreef Sirolf het volgende:
WebHawkjuh is reeds onderweg en zit nu in de trein bij Maarn, op weg naar Leiden. Hij is via GPS te volgen via http://www.trackthisout.com/TrackMe.html met nickname demo12345 en PIN 0000.
Ik ga gewoon lekker op fok zittenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:42 schreef Sirolf het volgende:
WebHawkjuh is reeds onderweg en zit nu in de trein bij Maarn, op weg naar Leiden. Hij is via GPS te volgen via http://www.trackthisout.com/TrackMe.html met nickname demo12345 en PIN 0000.
En de thuisblijvers: Kom even naar de chat (via www.3fmfan.nl/fokchat/), want misschien hangt daar ook wel iemand mobiel rond vanavond.
Batterij leeg...quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:54 schreef borisz het volgende:
Hij heeft nu geen gps verbinding ?
Volgens mij valt ie gewoon af en toe weg. Net zag je hem bewegen en dan weer niet en dan weer wel enz.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:54 schreef borisz het volgende:
Hij heeft nu geen gps verbinding ?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:10 schreef Sirolf het volgende:
Nog 1x het stations-lijstje:
17.18 - Leiden Centraal - MissHobje, purplerose, webhawkjuh
17.28 - Nieuw Vennep
17:33 - Hoofddorp - Sirolf
17.40 - Schiphol
17.48 - A'dam Zuid - Marc63, Borisz
17.51 - A'dam RAI
17.56 - Duivendrecht
17.59 - Diemen Zuid
18.13 - Weesp - Glacier, MutZ, Toad
18.20 - Naarden-Bussum
18.23 - Bussum Zuid
18.27 - Hilversum Noord
Helemaal achterin de trein instappen, en bij een dubbeldekker waarschijnlijk onderin!
Je had een verkeed nummer opgegevenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, die fax had ik hier nog niet langs zien komen.
Dat je maar van de servers van FOK! afblijft en al helemaal niet er bovenop gaat zittenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga gewoon lekker op fok zitten.
Omdat ik daar na die opmerking niet zo'n zin meer in hadquote:Op woensdag 3 oktober 2007 13:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarom vroeg je 'm zelf niet wie die 'bekende' van 'm was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |