Dunnoquote:
Een foto met alle namen en rugnummers zou helemaal handig zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:22 schreef Feivel1 het volgende:
Michiel, vraag eens aan die blonde jongen / Coen S look-a-like wat zijn FOK! naam is?
Tokio Hotelquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, mensen in de studio: vergeet het verwijderen van die ene domme, lompe teringtyfuskutplaat uit de muziekcomputer niet!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, mensen in de studio: vergeet het verwijderen van die ene domme, lompe teringtyfuskutplaat uit de muziekcomputer niet!
quote:
tuurlijk nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:28 schreef -Hans- het volgende:
Maricha ben je wel een beetje lief voor de 3FM FOkkers??![]()
Vandaar toen die nominatie voor de Marconi voor MetMichiel.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:41 schreef Timo20 het volgende:"ik vond `m nog het beste op de Noordpool"
![]()
![]()
Ik dacht al dat ie me bekend voorkwamquote:
hehequote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:43 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Vandaar toen die nominatie voor de Marconi voor MetMichiel.
Ken 'm niet persoonlijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hehe![]()
Vertel dat Erik de Zwart maar eens![]()
Weet niet zeker maar heb zo'n gevoel dat het Borisz is.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:24 schreef Feivel1 het volgende:
[[url=http://www.plaatjesupload.nl/img21/1191430596-020.jpg]afbeelding][/url]
Iemand heeft mn post gezien.
Dat had in de pre-latenight show gemoeten.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:47 schreef DaMook het volgende:
Whehe belt ie naar duitsland is het een nederlander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |