quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Als we daar
[[url=http://www.lazygirls.info/people/joss_stone/joss_stone_00224_joss_stone_bikini_pink_14_89uEght.thumb.jpg]afbeelding][/url]
niet hebben.
eet ze en have fun!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:40 schreef borisz het volgende:
Ik ga nog wat eten en dan de trein halen
ajuus![]()
Komt ie niet gewoon langs?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:40 schreef borisz het volgende:
Ik ga nog wat eten en dan de trein halen
wbquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:08 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 meldt zich na frickin drie dagen ziek te zijn geweest weer!
Nope, ik blijf in Maastrichtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:16 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dankje! Roeltje! Ga je vanavond ook naar Hilversum? Ik bekijk jullie via de webcam!
gemistquote:
Way Down Now.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
gemistWelke draaiden ze? Ship of Fools?
ah, die andere op de playlistquote:
Daarom vraag ik me af of je dat soort acties als 3FM moet organiseren. Wil je dat soort huppelkutjes wel als luisteraar? Of is 't - net als de FP - alles voor de views luistercijfers?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Volgens hebben al die winnaressen van die kaarten van TH nog nooit naar 3FM geluisterd.
En dat zit zo lekkerquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat je maar van de servers van FOK! afblijft en al helemaal niet er bovenop gaat zitten.
Ik ben hierquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:09 schreef Broekie het volgende:
Zo, volgens mij zijn alle MetMichiel luitjes nu onderweg en zijn alleen de thuisblijvers en ik dus nog online
Valt me nog mee dat de platenmij niet gelijk heeft geëist dat nieuwe gedrocht van een single ook tot megahit te bombarderen. Maar dan kan nog komen natuurlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarom vraag ik me af of je dat soort acties als 3FM moet organiseren. Wil je dat soort huppelkutjes wel als luisteraar? Of is 't - net als de FP - alles voor de views luistercijfers?
Wilde jij er niet bij zijn?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:45 schreef -Hans- het volgende:
Wat een spanning mensen niet te zuinig! 3FM Fokkers meet M & M @ MetMichiel.![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:45 schreef -Hans- het volgende:
Wat een spanning mensen niet te zuinig! 3FM Fokkers meet M & M @ MetMichiel.![]()
Jawel hoor, maar doordeweeks wordt het gewoon lastig om vrij te krijgen van werk. Achteraf gezien ben ik ook wel blij dat ik geen verlof heb opgenomen want de spooling qua bezetting is bijzonder laag en er is genoeg te doen. Daarnaast woon ik ook niet echt om de hoek...quote:
En de confetti voor over/in de apparatuurquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:55 schreef Feivel1 het volgende:
De aanwezige FOK!Kers zijn de feestslingers toch niet vergeten heuh?
Vergeet de wiet van PR nietquote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En de confetti voor over/in de apparatuur.
Toch een kenmerkje van FOK! Achterlaten..quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En de confetti voor over/in de apparatuur.
Zit nu even met het bord op schoot maar de printscreen knop glimt en is klaar voor een zwaar avondje.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:03 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Toch een kenmerkje van FOK! Achterlaten..
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit nu even met het bord op schoot maar de printscreen knop glimt en is klaar voor een zwaar avondje.![]()
Zie je, daar zijn ze alquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maricha roept nu naar beneden: 'Jullie mogen naar boven komen!'
GeenStijlquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:04 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Indeed, GeenStijl zal vast jaloers zijn dat zij niet naar 3FM mogen![]()
Ah mooiquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit nu even met het bord op schoot maar de printscreen knop glimt en is klaar voor een zwaar avondje.![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:06 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah mooi, dan kan ik de mijne met rust laten
.
Ik zal het proberenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als je wilt maak gerust wat caps hoor! zit het eerste half uur toch nog te eten
Dat zal sirolf wel zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:13 schreef cosmick het volgende:
Hee, er staat er ook al een naast Michiel.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
En de taart is ook uitgedeeld, zie ik. Smakelijk Veenstra.
Ik zo'n geval gebruik ik toch echt een andere knopquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:14 schreef Timo20 het volgende:
Avond![]()
Die uit-je-dip-tip bij RabRadio vanmiddag was geweldig: zat net in m`n auto op weg naar huis. Als dan zoiets voorbij komt weet je dat het volume vol open gaat![]()
![]()
quote:
GMTAquote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weet je wat je ook met taart kunt doen, Michiel?Nee? Help ik je ff :
[afbeelding]
Damn, don't remind me!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weet je wat je ook met taart kunt doen, Michiel?Nee? Help ik je ff :
[afbeelding]
whehequote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik zo'n geval gebruik ik toch echt een andere knop.
quote:
Dat de FOK!kers es ff wat duidelijker in beeld gaan staan. Dan kan ik daar ook ff over oordelenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |