dan moest hij op vrijdag openquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
tvp![]()
Ik wou eigenlijk 'Met de stilte tijdens 3voor12' als OP, maar deze is ook goed.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:10 schreef borisz het volgende:
[..]
dan moest hij op vrijdag open
dit topic kan tenminste mee morgen![]()
Nog steedsquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gisteren aan het bier, maar nu dan toch die héééérlijke Merlot van 2006.
quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:18 schreef cosmick het volgende:
[..]. Misschien is het over tig jaar wel mogelijk om drank te downloaden
.
LOL. He-le-maal niets meer in huis dan?quote:Morgen maar even langs de Turk want een heel weekend geen alcohol drinken overleef ik niet denk ik.
Thee, melk, koffie en water. De sinasappelsap heb ik al op.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dat zou handig zijn
.
[..]
LOL. He-le-maal niets meer in huis dan?
Was dat ff verkeerd ingeschatquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Thee, melk, koffie en water. De sinasappelsap heb ik al op.
Ik was vrijdag laat thuis, te laat voor de AH en vandaag had ik geen zin om me in die drukte te mengen..
.. want ik dacht, ach een dagje zonder wijn moet toch kunnen.
Ik doe mee met een ordinaire sigaretquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:26 schreef purplerose het volgende:
TeejVeejPeej
* purplerose lurkt aan bong en paast door
Druksquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:26 schreef purplerose het volgende:
TeejVeejPeej
* purplerose lurkt aan bong en paast door
Damn.... Er hoort toch minimaal één flesje rode wijn in het rekje en één flesje rosé en/of witte wijn in de koelkast te liggen. Die eerste alleen om nog ff lekker te rijpenquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Thee, melk, koffie en water. De sinasappelsap heb ik al op.
Ik was vrijdag laat thuis, te laat voor de AH en vandaag had ik geen zin om me in die drukte te mengen..
.. want ik dacht, ach een dagje zonder wijn moet toch kunnen.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoop dat je heel naar dronken wordt..
I know. Veel bezoek van de week gehadquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Damn.... Er hoort toch minimaal één flesje rode wijn in het rekje en één flesje rosé en/of witte wijn in de koelkast te liggen. Die eerste alleen om nog ff lekker te rijpen.
.
Met het handje op de vangrails de stad inquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:37 schreef DaMook het volgende:
9 is de teller op dit momentflesjes
Zo nog opstap.
Da's dan wel weer een geldige redenquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
I know. Veel bezoek van de week gehad.
Goed plan. Doe ik zo nog maar es een keer. Na Ilsequote:Ik knal Bruce er maar weer eens in.
En dan wijven lastig vallen in de kroeg met een dubbele tong en veel consumptiequote:Op zaterdag 15 september 2007 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met het handje op de vangrails de stad in.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
En dan wijven lastig vallen in de kroeg met een dubbele tong en veel consumptie.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:45 schreef purplerose het volgende:
Wat heb je mooie ogen ( . )( . )
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:45 schreef purplerose het volgende:
Hehe. Had ik ook ooit. Nieuwe Oor meegenomen op vakantie en dan lezen dat Liz Phair voor het eerst in de geschiedenis in Paradiso optreedt. Maar goed, toen had ik wel wijn gelukkig om dat verdriet weg te drinkenquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan vandaag erachter komen dat zowel Charlie Dée als Marike Jager afgelopen zondag gratis te zien waren hier in Maastricht (opening cultureel seizoen). Was toen nog aan 't terugknallen uit Noorwegen
.
Dorpquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met het handje op de vangrails de stad in.
Ook dat valt wel meequote:Op zaterdag 15 september 2007 23:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
En dan wijven lastig vallen in de kroeg met een dubbele tong en veel consumptie.
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:45 schreef purplerose het volgende:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Leuke broek, is ie al ingeknepen?"
hehe. Fles na fles weggeklokt zekerquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hehe. Had ik ook ooit. Nieuwe Oor meegenomen op vakantie en dan lezen dat Liz Phair voor het eerst in de geschiedenis in Paradiso optreedt. Maar goed, toen had ik wel wijn gelukkig om dat verdriet weg te drinken.
Dank u.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/1/hi/scotland/glasgow_and_west/6996860.stm
Precies op de helftquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:58 schreef cosmick het volgende:
Maar goed, weekend!
quote:Op zondag 16 september 2007 00:02 schreef purplerose het volgende:
Waar hadden we het ook alweer over?
Owja! ( . )( . ) en ( Y )
Tieten en drankquote:Op zondag 16 september 2007 00:02 schreef purplerose het volgende:
Waar hadden we het ook alweer over?
Owja! ( . )( . ) en ( Y )
quote:Op zondag 16 september 2007 00:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik haal ondertussen nog wat herinneringen op aan de prachtige Noorse natuur.
quote:Op zondag 16 september 2007 00:17 schreef -Hans- het volgende:
Weet wel een paar namen uit het huidige plaatje die plaats kunnen maken voor A & M.
Twee. En dan kunnenquote:Op zondag 16 september 2007 00:17 schreef -Hans- het volgende:
Komen Annemieke en Martijn nog in het OP plaatje ?? Weet wel een paar namen uit het huidige plaatje die plaats kunnen maken voor A & M.
C&S eruitquote:Op zondag 16 september 2007 00:17 schreef -Hans- het volgende:
Komen Annemieke en Martijn nog in het OP plaatje ?? Weet wel een paar namen uit het huidige plaatje die plaats kunnen maken voor A & M.
Me tooquote:Op zondag 16 september 2007 11:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Morgen. En het eerste wat ik aanzwengel is .. Bruce.
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 16 september 2007 11:55 schreef cosmick het volgende:
[..]!. Gevolg door het wonderschone "midnight skies" van The Perishers. Een ultieme tear jerker
![]()
.
Hmm.. wel interessant. Iets meer gangbaar en poppy dan de muziek die ik doorgaans luister, maar ik ga er eens naar opzoek. Een beetje dance (die remixen) is af en toe ook wel lekkahquote:Op zondag 16 september 2007 12:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik ben overgeschakeld naar Slovo. Paar wonderschone nummers. Al een paar jaartjes oud (2003 ofzo), maar blijft mooi
. Check m'n lastfm maar voor de nummers Killing Me, Weebles Fall, Come Down en Whisper; geloof dat je daar zelfs wat full-length materiaal kunt binnentrekken
.
Dat Slovo is een leuk project (weet niet of dat nu nog steeds loopt). Zie ook de officiële website voor een hele rij mp3's (inclusief remixen): http://www.slovo.co.uk/music.htm . Album nommo en de remixes daaronderquote:Op zondag 16 september 2007 12:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm.. wel interessant. Iets meer gangbaar en poppy dan de muziek die ik doorgaans luister, maar ik ga er eens naar opzoek. Een beetje dance (die remixen) is af en toe ook wel lekkah.
Nope. Helder als altijdquote:Geen hoofdpijn?.
Coolquote:Op zondag 16 september 2007 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat Slovo is een leuk project (weet niet of dat nu nog steeds loopt). Zie ook de officiële website voor een hele rij mp3's (inclusief remixen): http://www.slovo.co.uk/music.htm . Album nommo en de remixes daaronder.
[..]
quote:Op zondag 16 september 2007 12:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Cool. Altijd handig die download-them-all-add on in FireFox
.
Hoor ik hier Eddie?quote:Op zondag 16 september 2007 12:43 schreef Sirolf het volgende:
Perfect Exceeder in de Eddy gitaar-versie. Klinkt best goed!
Torrini ken ik dd wel.quote:Op zondag 16 september 2007 12:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ben benieuwd of je 't wat vindt. Zitten een paar namen achter dat Slovo-project (en dan vooral de eerder genoemde nummers) die je wellicht kent: Emiliana Torrini en Kirsty Hawkshaw.
Fijne combinatie van Italiaans en IJslandsquote:
O god, Opus III!quote:Op zondag 16 september 2007 12:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Fijne combinatie van Italiaans en IJslands.
Kirsty Hawkshaw ken je wellicht ook, van 'vroeger': was de zangeres van Opus III die met It's A Fine Day een hit scoorde. En ze heeft voor Tiësto nog diverse nummers gedaan
.
Weebles Fall is dat, geloof ik. Die is door Torrini gezongenquote:Op zondag 16 september 2007 13:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
O god, Opus III!. Zo'n 'track 05" van Slovo vind ik wel heel mooi.
Nou ja, hoe oud een plaat is zegt natuurlijk niet zoveelquote:Op zondag 16 september 2007 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik switch ondertussen even naar Cloudbusting van Kate Bush. Wat een ge-ni-aal nummer blijft dat. geen idee waardoor; het zit gewoon goed in elkaar
. En dat voor een nummer van 22 jaar oud ....
Eindeloos gejengel bedoel jequote:Op zondag 16 september 2007 13:14 schreef purplerose het volgende:
Ik luister Pearl Jam - Just a girl
Veel geschreeuw![]()
Ja, kan nog net. Komt alweer een beetje in de buurt van dat agrijselijke Iris en Huba Stankquote:Op zondag 16 september 2007 13:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog zo'n - in mijn ogen - blijvend lekker plaatje:
The Verve Pipe - The Freshmen.
quote:Op zondag 16 september 2007 14:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, kan nog net. Komt alweer een beetje in de buurt van dat agrijselijke Iris en Huba Stank.
Ach, voor dat geld krijg je in Noorwegen nog niet eens een biertjequote:4 blikjes Heineken voor ¤ 5,75.
quote:
Waat? En?quote:Op zondag 16 september 2007 14:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
En ineens staat het nieuwe album van Bruce op m'n pc![]()
.
quote:Op zondag 16 september 2007 14:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
En ineens staat het nieuwe album van Bruce op m'n pc![]()
.
Jezus, das dure bierquote:Op zondag 16 september 2007 14:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
4 blikjes Heineken voor ¤ 5,75.
Maar gelijk ook ff langst de Mac gereden na al die zware arbeid.
Boriszchquote:
quote:
quote:Op zondag 16 september 2007 20:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
UIT DEN OUDEN DOOSCH
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 september 2007 00:44 schreef Sirolf het volgende:
Ik zal binnenkort eens wat gaan fabriceren mbt. die afbeelding.
*proest*quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Whehehehehe, jij weet hoe of wat he
*herinnert zich een oud en nieuw met chatsletje en respectievelijke kerels*
Yeah, lekker nummertje. Samen met Bruce de leukste radioplaat van dit moment wat mij betreftquote:Op zondag 16 september 2007 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans- luistert naar Axwell ft. Max'c - I Found U![]()
Echt wel! helemaal mee eens dus.quote:Op zondag 16 september 2007 22:58 schreef cosmick het volgende:
Yeah, lekker nummertje. Samen met Bruce de leukste radioplaat van dit moment wat mij betreft.
Hoiquote:
Hup hup, naar bed jijquote:Op maandag 17 september 2007 01:10 schreef DaMook het volgende:
Hodver , ik moet alweer optijd wakker zijn omdat als het goed is vandaag mijn camcorder binnenkomt en ik de enigste thuis ben.
Ik heb een hele coole besteldquote:
Ik moet om 9 uur wegquote:Op maandag 17 september 2007 01:50 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapenOm 9 uur gaat de wekker geloof ik
.
die invloed heeft Giel nou eenmaal op mensenquote:Op maandag 17 september 2007 09:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hard-Fi bij Giel was best slecht...
quote:Op maandag 17 september 2007 09:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
die invloed heeft Giel nou eenmaal op mensen
Mooi he?quote:Op maandag 17 september 2007 10:14 schreef cosmick het volgende:
Ha RW.
Relaxed hoor, Paravotti in de auto vannochtend..
quote:Ha, die Ekdom over Joss Stone: "Lekker hoor, de plaat ook wel".
Nou, wat een crapquote:Op maandag 17 september 2007 12:52 schreef Sirolf het volgende:
Daar heb je dat überslechte nummer van Opposites weer...![]()
Begint het met een E en eindigt het op ddy Vedder?quote:Op maandag 17 september 2007 13:07 schreef purplerose het volgende:
Hai Cossie
raadt eens waar ik naar luister![]()
Yessssssssquote:Op maandag 17 september 2007 13:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Begint het met een E en eindigt het op ddy Vedder?
Niks mis mee!
Hard-Fi heeft geen beste live reputatie...hoor je van meer mensen..quote:Op maandag 17 september 2007 09:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hard-Fi bij Giel was best slecht...
quote:Op maandag 17 september 2007 18:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos, kijk es wie ik afgelopen week het meest heb gedraaid. Verrassend
.
[[url=http://imagegen.last.fm/basic10/artists/RoelJewel.gif]afbeelding][/url]
En dan vooral door een volkomen onbekend nummer
[[url=http://imagegen.last.fm/basic10/tracks/RoelJewel.gif]afbeelding][/url]
Wel het eerste wat ik nu op zet trouwensquote:Op maandag 17 september 2007 18:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan vooral door een volkomen onbekend nummer
Heb vandaag helemaal geen radio gehoordquote:Op maandag 17 september 2007 18:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Is ie nog gedraaid vandaag? Zat de hele middag bijna in bespreking.
quote:Op maandag 17 september 2007 18:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel het eerste wat ik nu op zet trouwens.
Pavarotti is een heldquote:Pavarotti rijdt lekker (voorzover je kon rijden net, een beetje die fucking IJsselallee afzetten voor piet snot).
Italiëquote:Op maandag 17 september 2007 18:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pavarotti is een held. Overigens: niet onderweg per ongeluk je ogen dichtdoen en gaan dromen over Italië
.
Ik weet ook al wie de opvolger gaat worden van Michiel als 'ie overstapt naar een andere omroep/tijdslot. Mark Labrand, Mark van den Akker of Maurice Verschuuren.quote:Op maandag 17 september 2007 19:46 schreef -Hans- het volgende:
Wel geinig trouwens dat MetMichiel doorgaans met Michiel en Maricha is, maar nu is het met Martijn en Maartje. Net of ze het een pré is dat de beginletter van de naam met een M is.
Heb jij de nieuwe playlist van MoveYourAss al gezien?! Mag jij eens raden wat de laatste plaat is van het programma... Eddie Vedder - Hard Sun !!!!quote:Op maandag 17 september 2007 13:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Yessssssss
specifiek had ik net pearl jam gehoord met "against the 70s" ook erg apartmaar me lijstje is kort, Eddie V en pearl jam
quote:Fastball - The Way![]()
The Opposites - Domp, Lomp & Famous VRESELIJK !!!!!![]()
![]()
LOLquote:Op maandag 17 september 2007 19:48 schreef Sirolf het volgende:
Ik weet ook al wie de opvolger gaat worden van Michiel als 'ie overstapt naar een andere omroep/tijdslot. Mark Labrand, Mark van den Akker of Maurice Verschuuren.![]()
Ik stem toch voor Domien als je het niet erg vindtquote:Op maandag 17 september 2007 19:58 schreef MartijnMuijs het volgende:
Of Maartje van Wegen
Moet 'ie alleen wel z'n naam laten wijzigen naar iets als Modien Verschuuren.quote:Op maandag 17 september 2007 20:01 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik stem toch voor Domien als je het niet erg vindt
Meneer Verschuuren.quote:Op maandag 17 september 2007 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet 'ie alleen wel z'n naam laten wijzigen naar iets als Modien Verschuuren.
Dan nog liever Michael Pilarczykquote:Op maandag 17 september 2007 19:58 schreef MartijnMuijs het volgende:
Of Maartje van Wegen
edit: gevonden!quote:Op maandag 17 september 2007 20:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan nog liever Michael Pilarczyk
Hej purplerose ! heb je mijn reactie al gezien over Eddie Vedder?!
Oe! Oe! Oe!quote:Op maandag 17 september 2007 19:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb jij de nieuwe playlist van MoveYourAss al gezien?! Mag jij eens raden wat de laatste plaat is van het programma... Eddie Vedder - Hard Sun !!!!![]()
[..]
Is morgen de afsluiter van MoveYourAss met het nummer Hard Sun !quote:
ik vind daar dus werkelijk geen ruk aan, na Fire water burn was de grap er wel weer af bij mij.quote:Op maandag 17 september 2007 20:30 schreef -Hans- het volgende:
Leuk dat 'Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss' weer wat vaker op de radio is te horen. Toffe plaat, imo.
Of gewoon een producer regelen met een Dquote:Op maandag 17 september 2007 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Moet 'ie alleen wel z'n naam laten wijzigen naar iets als Modien Verschuuren.
Weet ik eigenlijk niet... ken de plaat volgens mij niet.quote:Op maandag 17 september 2007 20:36 schreef purplerose het volgende:
Heb je hard sun zelf al beluisterd Hans, zo ja, wat vindt je ervan
Hun repertoire vind ik niet zo heel bijzonder, maar die Uhn tiss kan ik nog wel hebben.quote:Op maandag 17 september 2007 20:36 schreef Againzender het volgende:
ik vind daar dus werkelijk geen ruk aan, na Fire water burn was de grap er wel weer af bij mij.
Ga eens heul gauw doen!quote:Op maandag 17 september 2007 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet... ken de plaat volgens mij niet.
[..]
Hun repertoire vind ik niet zo heel bijzonder, maar die Uhn tiss kan ik nog wel hebben.![]()
Best leuk dat waiting 4, de eerste minuut.... vind de rest van de plaat niet zo heel bijzonder.
Heb geen msn, maar....... ik denk nog wel een paar kanalen te kennen waar de plaat moet zijn te vindenquote:Op maandag 17 september 2007 20:44 schreef purplerose het volgende:
Ga eens heul gauw doen!
Voeg me toe op msn en it is yours
Qua titels eigenlijk een vreemde combo.quote:Op maandag 17 september 2007 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb geen msn, maar....... ik denk nog wel een paar kanalen te kennen waar de plaat moet zijn te vinden![]()
![]()
Damn... Snow plaat en nu ook nog die vreselijke Van Velzen met Burn.![]()
![]()
Aah, kan hem ook uploaden en hem in je pm dumpenquote:Op maandag 17 september 2007 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb geen msn, maar....... ik denk nog wel een paar kanalen te kennen waar de plaat moet zijn te vinden![]()
![]()
Damn... Snow plaat en nu ook nog die vreselijke Van Velzen met Deep.![]()
![]()
Had me vergist in de titel van meneer Van Velzen, maar ben dan ook niet zo fan van zijn werk.quote:Op maandag 17 september 2007 20:52 schreef Sirolf het volgende:
Qua titels eigenlijk een vreemde combo.
Eerst sneeuw, en dan opeens vuur.
quote:Op maandag 17 september 2007 21:06 schreef purplerose het volgende:
Ik wist wel dat Eddie muziek kon maken dat jullie kunnen waarderen![]()
![]()
quote:'Young Folks' is back, re-released on 17th September and taken from the band's critically-acclaimed third album 'Writers Block'. It comes with a stellar remix package too, with mixes from Beyond The Wizards Sleeve, Phones and Diplo.
http://www.music-news.com/ShowNews.asp?nItemID=15050
Herbert Gronemeyerquote:Op maandag 17 september 2007 20:59 schreef purplerose het volgende:
zoals wat?
quote:Op maandag 17 september 2007 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
Herbert Gronemeyer
Vrijdag in de HMH
er zijn dus meer fansquote:
Heb twee cd's van 'm (Unplugged en Live). Ken niet al z'n materiaal, maar de twee genoemde nummers blijvenquote:Op maandag 17 september 2007 21:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
er zijn dus meer fansHoewel ik dat al dacht door het topic ergens anders op het forum
quote:Op maandag 17 september 2007 21:45 schreef purplerose het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa me requestje!!!
je meent hetquote:Op maandag 17 september 2007 21:45 schreef purplerose het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa me requestje!!!
hihihihihihiquote:
Die heb ik afgelopen woensdag live gezien! Leuk bandjequote:Op maandag 17 september 2007 22:21 schreef -Hans- het volgende:
Gerard Ekdom alarm !1990s - You're Supposed To Be My Friend
![]()
Fijne platen dit uur.
O, de 1990s! Bijna vergeten, grappig bandje (Y)!quote:Op maandag 17 september 2007 22:21 schreef -Hans- het volgende:
Gerard Ekdom alarm !1990s - You're Supposed To Be My Friend
![]()
Fijne platen dit uur.
Waren ze in Nederland dan?! Tof!!quote:Op maandag 17 september 2007 22:33 schreef Anne04 het volgende:
Die heb ik afgelopen woensdag live gezien! Leuk bandje![]()
ja, ze waren o.a. in de Effenaar. Helaas hadden ze net een nieuwe bassist, waar ze nog maar 2 uur mee hadden gespeeld dus het was erg kort.quote:Op maandag 17 september 2007 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waren ze in Nederland dan?! Tof!!ken ze verder niet echt, behalve dan van de single You're Supposed to be My Friend, leuke plaat.
Cosmick![]()
Wat ook leuk is trouwens: "Magic" van Bruce! Fijne nummertjes, geen pretenties, gewoon goedquote:
Heb hem binnengehaald maar nog niet beluisterd, zal het iig ff aan me playlist toevoegen op winamp dan komt ie vanzelf voorbijquote:Op maandag 17 september 2007 23:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat ook leuk is trouwens: "Magic" van Bruce! Fijne nummertjes, geen pretenties, gewoon goed.
^^^^ Wat hij zegt.quote:Op maandag 17 september 2007 23:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wat ook leuk is trouwens: "Magic" van Bruce! Fijne nummertjes, geen pretenties, gewoon goed.
quote:Op maandag 17 september 2007 23:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb hem binnengehaald maar nog niet beluisterd, zal het iig ff aan me playlist toevoegen op winamp dan komt ie vanzelf voorbij
quote:
quote:
Ja sorrie, ik kan leukere dingen bedenken om te doen dan naar barbara luisterenquote:
Trustequote:Op maandag 17 september 2007 23:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tijd om te gaan pitten. Truschten, menschen.
quote:Op maandag 17 september 2007 23:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja sorrie, ik kan leukere dingen bedenken om te doen ipv naar barbara luisteren
Ik had net highway to hell van acdc en hupst rond als die gitarist en nu hoor ik new order true faithquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Ik knal "it's a fast driving rave up with the dandy warhols" er nog ff in
.
Oh ... vertel es ......quote:Op maandag 17 september 2007 23:59 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ja sorrie, ik kan leukere dingen bedenken om te doen dan naar barbara luisteren
Leuk plaat, die van New Orderquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:01 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik had net highway to hell van acdc en hupst rond als die gitarist en nu hoor ik new order true faith
quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Oh ... vertel es ......
Ownee, ik ging slapen![]()
.
Blue monday roelt ook hardquote:
O jemig.. dat is mogelijk nog erger dan Gielquote:Op dinsdag 18 september 2007 01:06 schreef rubbereend het volgende:Giel dus misschien naar 538
wie zou dan de ochtend mogen gaan doen? Ik zet mn geld op Coen & Sander
De grap ontgaat mij dat ie uberhaupt aandacht te besteedt aan die mafkezen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:35 schreef SilentChaos het volgende:
Dat maakt Giel niet minder leuk
Hij zette die Total Roef toch mooi voor schut zonder dat die pauper het doorhad...
Dries Roelvink vind ik wel komisch omdat hij enorm veel zelfspot heeft...z'n muziek is natuurlijk gewoon hooguit kut
Ik check 'm ook regelmatig, maar na al die stompzinnige gesprekken met nietsnutten die mij geen zak interesseren ben ik er wel klaar meequote:Op dinsdag 18 september 2007 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
Tja ik vind hem gezellig voor de ochtendradio aangezien ik dan altijd lekker in de file sta
Matthijs van Nieuwkerk is een enorme fan van Giel volgens mij, denkt dat hij ontzettend veel verstand heeft van muziek. Net als Matthijs zelf overigensquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:51 schreef cosmick het volgende:
[..]
En dan bij DWDD aankomen met een cd van ik weet niet hoe oud en het dan "de shit" vinden.
Sja. Na zooooveel slechte platen mag er nu wel eer iets leuks komen idd. Bruce is al wel geweestquote:
Kut, te laat ingeschakeldquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sja. Na zooooveel slechte platen mag er nu wel eer iets leuks komen idd. Bruce is al wel geweest.
Ja, lekker gladquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:47 schreef Againzender het volgende:
Dit is inderdaad een hele leuke van Prince
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:52 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes
Ik ben steeds vroeger op, das niet gezond hoor hee!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:56 schreef purplerose het volgende:
Ik slaap graag uit Cossie, dus meer dan 8 uurtjes wil ik hebben![]()
Als ik het me goed herinner ben ik om 1.00 naar bed gegaan
Ik heb wat erm geestelijke probleempjes en zit nog in de wao/wwquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:01 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ik lag er om half één in om om 5 uur al weer gewekt te worden door zo'n hoerige kutmug
.
Maarreh, jij doet niet aan werken?.
Op Fok! kom je heel normaal overquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:05 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik heb wat erm geestelijke probleempjes en zit nog in de wao/wwBen bezig met reintegratie maarja, bureaucratie overheerst af en toe
Ekdom is meester der herhaling. Leuke grapjes ook, zoals 'Deutsche Schallplatte bléren'quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:41 schreef scarefreak het volgende:
Ik wordt zo moe van dei Gerard Ekdom met zijn aankondigingen, elke keer bij een Nelly Furtado plaatje dat stukje gesprek van haar, waar hij dan ook weer elke keer hetzelfde doorheen zit te lullen
Nou zit op Fok ook wel het grootste zooitje ongeregeld van de samenleving natuurlijkquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
Op Fok! kom je heel normaal over.
Nee! Het is fraai gerecycled.quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind het maar een nare verkrachting van "are friends electric?".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |