Op wat dan ook! Als je maar pubert!quote:
quote:
Ik loop goddomme al twee keer zo lang op deze aardkloot rondquote:Geboortedatum: 14-08-1993
Hahaha.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
Op wat dan ook! Als je maar pubert!![]()
We zijn veeleisend, en kritisch.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]
Ik loop goddomme al twee keer zo lang op deze aardkloot rond. Als de nieuwe generatie al niet met zo'n lekker ding als Annemieke genoegen neemt .................
"En toch nog een keer...." en dat straalt uw discjockey ook wel een beetje uit.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
En toch nog een keer....
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo eentje die in het begin omhoog gaat en vervolgens naar beneden slalomt met hele scherpe bochten. Gaat dus niet over de kop of zo.
Zo eenjte die tussen de kleine-kinderattracties staat dus.
Toch niets mis mee? Pubertijd was 1 groot feest. Waarom niet uitrekken?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:58 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hahaha.
Nou PR, dan heb jij dat vast té erg gedaan, je doet het nóg. ;-)
*Ziet siggy: "Eddie Vedder (woest en erotisch)"*
Dat is het beste excuus ooit.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:01 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Toch niets mis mee? Pubertijd was 1 groot feest. Waarom niet uitrekken?
Ik heb het puberen juist een beetje overgeslagen toen ik tiener wasquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:58 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hahaha.
Nou PR, dan heb jij dat vast té erg gedaan, je doet het nóg. ;-)
*Ziet siggy: "Eddie Vedder (woest en erotisch)"*
Alleen aan het aantal smileys te tellen alquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik heb het puberen juist een beetje overgeslagen toen ik tiener waswas heel braaf
en sex was bah
Gelukkig ben ik het al paar jaren goed aan het inhalen
![]()
![]()
En ik hoop idd dat ik nooit helemaal klaar ben met puberen
Tja Eddie is the man
Dat jij dat nog ooit zou zeggenquote:
echt heyquote:
Whehehehehe, jij weet hoe of wat hequote:Op vrijdag 14 september 2007 20:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat jij dat nog ooit zou zeggen![]()
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Whehehehehe, jij weet hoe of wat he
*herinnert zich een oud en nieuw met chatsletje en respectievelijke kerels*
Mn oortjes tetteren er van.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:11 schreef Sirolf het volgende:
Pierre Wind is wel héél erg ADHD zeg!
Ik wordt er moe van...
Je mond staat bietje oopquote:
Iets zegt me dat ik je totaal niet moet gelovenquote:
uhh ... uhhhhquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik je totaal niet moet geloven![]()
![]()
Of je worst lust!quote:
je kende hem niet zeker?quote:
Nee, die kok ken ik idd nietquote:
Ook zo leuk dat ie je liefde zo vaak beantwoord...quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:19 schreef purplerose het volgende:
Ik hou nog steeds van je hoor gerard![]()
Komt omdat ie zn password weer eens kwijt is hequote:Op vrijdag 14 september 2007 20:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ook zo leuk dat ie je liefde zo vaak beantwoord...
Bart nog geen account?quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
De heren vinden het topic interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |