Gaan ze daar nou niet vandaan uitzenden?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:31 schreef ChatGirl het volgende:
Week van de smaak, en het is bierfeest in Munchen
Samenvatting: Opbrekingen en evenementen maken een bende van het verkeer.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:25 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht vandaag ook ff rustig de computer van mn broertje op te kunnen halen. Normaal een ritje van 15 a 20 minuten, maar niet vandaag.
Allereerst is er hier in het dorp kermis. Dat betekent dus al meteen vanaf de oprit een andere kant op. Dan is de helft van de wegen hier in de buurt nog eens opgebroken, dus ik moest slalommen. Kom ik in het dorp waar de computerboer van mn broertje zit (overigens zelfde dorp als waar 's lands lekkerste bier zn herkomst heeft), is er markt. Probeer ik de markt te omzeilen, zijn alle omzeilwegen opgebroken. Gelukkig toch nog de computerboer weten te bereiken en ik weer weg (dit maal met kennis van alle obstakels dus ik wist ze allemaal tijdig te ontwijken), maar toen was er een ongeluk gebeurt en de vrachtwagen die de wrakken moest afvoeren blokkeerde lekker ff al het verkeer op dat drukke punt. Besloot ook nog eens een auto met caravan de verkeerde kant op te rijden, dus het laatste gaatje waar verkeer door kon werd ook geblokkeerd. Toen ik uiteindelijk verder kon rijden zat ik midden in de spits. Volgt u het nog? Vast niet, want wie leest nou dit hele verhaal?
Daar komen 'gewoon' even 6 miljoen mensen naartoequote:Op vrijdag 14 september 2007 19:31 schreef ChatGirl het volgende:
Week van de smaak, en het is bierfeest in Munchen
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Domien heeft weer es he-le-maal geen ruk uitgevoerd![]()
.
Thanks, enne Roel, doe jij eens aardig tegen Sander en Coenquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:38 schreef -Hans- het volgende:Ekstra weekend met Bart en Gerard
![]()
afzuigkapfilter / wb Feivel1 !
Pre-partyquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:39 schreef Marc63 het volgende:
Hier in de buurt hebben ze binnenkort ook oktoberfeesten. Misschien wat voor Ekstra Weekend om daarvandaan uit te zenden (scheelt in de reiskosten en er komt heel wat bekende Nederlanders optreden naast een keur aan Deutsche Schlagerartiesten). Ik ben alleen bang dat het alleen op zaterdag en zondag is
Geen haar op m'n hoofd die daaraan denkt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Thanks, enne Roel, doe jij eens aardig tegen Sander en Coen
0909-1336quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Stemming zit er weer goed in hoor!
[afbeelding]
0800 - 1336 was dat toch?
Wow! die gast gaat naar Spa / Formule 1
Waarom kan ik die tshirts niet terugvinden op de 3fm sitequote:Op vrijdag 14 september 2007 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans! Vangen!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice!quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans! Vangen!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is inderdaad het nummer wat ze nu gebruiken, maar daarvoor was het 0800 - 1336 (die was wel gratis).quote:
http://www.p-pshops.nl/_030/frame_ro.asp?ID=10quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
Waarom kan ik die tshirts niet terugvinden op de 3fm site
Anders zouden we therapie voor je regelenquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het nummer wat ze nu gebruiken, maar daarvoor was het 0800 - 1336 (die was wel gratis).
HANS aan de telefoon, maar ik ben het niet hoor!!!!
Thx beebquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.p-pshops.nl/_030/frame_ro.asp?ID=10
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:46 schreef Feivel1 het volgende:
Anders zouden we therapie voor je regelen
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:47 schreef Feivel1 het volgende:
OHJA, Domien maakt de draaiboeken, vandaar de witte t-shirtjes.
Ga eerst maar eens puberen. Als je die vraag moet stellen dan vrees ik nog dat je in de fase zit van "alle meisjes zijn stom!"quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:49 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hmm, wat vind je speciaal aan Annemieke?
Domien, ik word na die plaat altijd heel slaperig, kun je hem niet alleen op je éigen speaker zetten? kthxbiquote:
Zo eentje die in het begin omhoog gaat en vervolgens naar beneden slalomt met hele scherpe bochten. Gaat dus niet over de kop of zo.quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:53 schreef knorsje het volgende:
In welke achtbaan zat Ekdom eigenlijk???
Het ging om het tshirtquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:49 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hmm, wat vind je speciaal aan Annemieke?
Op plaatjes van Radio DJ's?quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:54 schreef purplerose het volgende:
[..]
Het ging om het tshirtMaar Annemiek is een lekker wijf, het wordt echt tijd dat je gaat puberen Fievol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |