Boriszchquote:
quote:
quote:Op zondag 16 september 2007 20:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
UIT DEN OUDEN DOOSCH
[afbeelding]
quote:Op zondag 16 september 2007 00:44 schreef Sirolf het volgende:
Ik zal binnenkort eens wat gaan fabriceren mbt. die afbeelding.
*proest*quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
Whehehehehe, jij weet hoe of wat he
*herinnert zich een oud en nieuw met chatsletje en respectievelijke kerels*
Yeah, lekker nummertje. Samen met Bruce de leukste radioplaat van dit moment wat mij betreftquote:Op zondag 16 september 2007 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* -Hans- luistert naar Axwell ft. Max'c - I Found U![]()
Echt wel! helemaal mee eens dus.quote:Op zondag 16 september 2007 22:58 schreef cosmick het volgende:
Yeah, lekker nummertje. Samen met Bruce de leukste radioplaat van dit moment wat mij betreft.
Hoiquote:
Hup hup, naar bed jijquote:Op maandag 17 september 2007 01:10 schreef DaMook het volgende:
Hodver , ik moet alweer optijd wakker zijn omdat als het goed is vandaag mijn camcorder binnenkomt en ik de enigste thuis ben.
Ik heb een hele coole besteldquote:
Ik moet om 9 uur wegquote:Op maandag 17 september 2007 01:50 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapenOm 9 uur gaat de wekker geloof ik
.
die invloed heeft Giel nou eenmaal op mensenquote:Op maandag 17 september 2007 09:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hard-Fi bij Giel was best slecht...
quote:Op maandag 17 september 2007 09:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
die invloed heeft Giel nou eenmaal op mensen
Mooi he?quote:Op maandag 17 september 2007 10:14 schreef cosmick het volgende:
Ha RW.
Relaxed hoor, Paravotti in de auto vannochtend..
quote:Ha, die Ekdom over Joss Stone: "Lekker hoor, de plaat ook wel".
Nou, wat een crapquote:Op maandag 17 september 2007 12:52 schreef Sirolf het volgende:
Daar heb je dat überslechte nummer van Opposites weer...![]()
Begint het met een E en eindigt het op ddy Vedder?quote:Op maandag 17 september 2007 13:07 schreef purplerose het volgende:
Hai Cossie
raadt eens waar ik naar luister![]()
Yessssssssquote:Op maandag 17 september 2007 13:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Begint het met een E en eindigt het op ddy Vedder?
Niks mis mee!
Hard-Fi heeft geen beste live reputatie...hoor je van meer mensen..quote:Op maandag 17 september 2007 09:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hard-Fi bij Giel was best slecht...
quote:Op maandag 17 september 2007 18:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos, kijk es wie ik afgelopen week het meest heb gedraaid. Verrassend
.
[[url=http://imagegen.last.fm/basic10/artists/RoelJewel.gif]afbeelding][/url]
En dan vooral door een volkomen onbekend nummer
[[url=http://imagegen.last.fm/basic10/tracks/RoelJewel.gif]afbeelding][/url]
Wel het eerste wat ik nu op zet trouwensquote:Op maandag 17 september 2007 18:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan vooral door een volkomen onbekend nummer
Heb vandaag helemaal geen radio gehoordquote:Op maandag 17 september 2007 18:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
. Is ie nog gedraaid vandaag? Zat de hele middag bijna in bespreking.
quote:Op maandag 17 september 2007 18:52 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wel het eerste wat ik nu op zet trouwens.
Pavarotti is een heldquote:Pavarotti rijdt lekker (voorzover je kon rijden net, een beetje die fucking IJsselallee afzetten voor piet snot).
Italiëquote:Op maandag 17 september 2007 18:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pavarotti is een held. Overigens: niet onderweg per ongeluk je ogen dichtdoen en gaan dromen over Italië
.
Ik weet ook al wie de opvolger gaat worden van Michiel als 'ie overstapt naar een andere omroep/tijdslot. Mark Labrand, Mark van den Akker of Maurice Verschuuren.quote:Op maandag 17 september 2007 19:46 schreef -Hans- het volgende:
Wel geinig trouwens dat MetMichiel doorgaans met Michiel en Maricha is, maar nu is het met Martijn en Maartje. Net of ze het een pré is dat de beginletter van de naam met een M is.
Heb jij de nieuwe playlist van MoveYourAss al gezien?! Mag jij eens raden wat de laatste plaat is van het programma... Eddie Vedder - Hard Sun !!!!quote:Op maandag 17 september 2007 13:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
Yessssssss
specifiek had ik net pearl jam gehoord met "against the 70s" ook erg apartmaar me lijstje is kort, Eddie V en pearl jam
quote:Fastball - The Way![]()
The Opposites - Domp, Lomp & Famous VRESELIJK !!!!!![]()
![]()
LOLquote:Op maandag 17 september 2007 19:48 schreef Sirolf het volgende:
Ik weet ook al wie de opvolger gaat worden van Michiel als 'ie overstapt naar een andere omroep/tijdslot. Mark Labrand, Mark van den Akker of Maurice Verschuuren.![]()
Ik stem toch voor Domien als je het niet erg vindtquote:Op maandag 17 september 2007 19:58 schreef MartijnMuijs het volgende:
Of Maartje van Wegen
Moet 'ie alleen wel z'n naam laten wijzigen naar iets als Modien Verschuuren.quote:Op maandag 17 september 2007 20:01 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik stem toch voor Domien als je het niet erg vindt
Meneer Verschuuren.quote:Op maandag 17 september 2007 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet 'ie alleen wel z'n naam laten wijzigen naar iets als Modien Verschuuren.
Dan nog liever Michael Pilarczykquote:Op maandag 17 september 2007 19:58 schreef MartijnMuijs het volgende:
Of Maartje van Wegen
edit: gevonden!quote:Op maandag 17 september 2007 20:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dan nog liever Michael Pilarczyk
Hej purplerose ! heb je mijn reactie al gezien over Eddie Vedder?!
Oe! Oe! Oe!quote:Op maandag 17 september 2007 19:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb jij de nieuwe playlist van MoveYourAss al gezien?! Mag jij eens raden wat de laatste plaat is van het programma... Eddie Vedder - Hard Sun !!!!![]()
[..]
Is morgen de afsluiter van MoveYourAss met het nummer Hard Sun !quote:
ik vind daar dus werkelijk geen ruk aan, na Fire water burn was de grap er wel weer af bij mij.quote:Op maandag 17 september 2007 20:30 schreef -Hans- het volgende:
Leuk dat 'Uhn Tiss Uhn Tiss Uhn Tiss' weer wat vaker op de radio is te horen. Toffe plaat, imo.
Of gewoon een producer regelen met een Dquote:Op maandag 17 september 2007 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Moet 'ie alleen wel z'n naam laten wijzigen naar iets als Modien Verschuuren.
Weet ik eigenlijk niet... ken de plaat volgens mij niet.quote:Op maandag 17 september 2007 20:36 schreef purplerose het volgende:
Heb je hard sun zelf al beluisterd Hans, zo ja, wat vindt je ervan
Hun repertoire vind ik niet zo heel bijzonder, maar die Uhn tiss kan ik nog wel hebben.quote:Op maandag 17 september 2007 20:36 schreef Againzender het volgende:
ik vind daar dus werkelijk geen ruk aan, na Fire water burn was de grap er wel weer af bij mij.
Ga eens heul gauw doen!quote:Op maandag 17 september 2007 20:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet... ken de plaat volgens mij niet.
[..]
Hun repertoire vind ik niet zo heel bijzonder, maar die Uhn tiss kan ik nog wel hebben.![]()
Best leuk dat waiting 4, de eerste minuut.... vind de rest van de plaat niet zo heel bijzonder.
Heb geen msn, maar....... ik denk nog wel een paar kanalen te kennen waar de plaat moet zijn te vindenquote:Op maandag 17 september 2007 20:44 schreef purplerose het volgende:
Ga eens heul gauw doen!
Voeg me toe op msn en it is yours
Qua titels eigenlijk een vreemde combo.quote:Op maandag 17 september 2007 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb geen msn, maar....... ik denk nog wel een paar kanalen te kennen waar de plaat moet zijn te vinden![]()
![]()
Damn... Snow plaat en nu ook nog die vreselijke Van Velzen met Burn.![]()
![]()
Aah, kan hem ook uploaden en hem in je pm dumpenquote:Op maandag 17 september 2007 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb geen msn, maar....... ik denk nog wel een paar kanalen te kennen waar de plaat moet zijn te vinden![]()
![]()
Damn... Snow plaat en nu ook nog die vreselijke Van Velzen met Deep.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |